Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ihmiset vetävät kuin magneetti puoleensa

Vierailija
02.09.2011 |

muita ihmisiä? Johtuuko se karismasta vai mistä? Heissä on jonkinlaista salaperäistä vetovoimaa, joka ei välttämättä johdu pelkästään ulkonäöllisistä seikoista. Monesti ovat miehiä, mutta on heitä naisiakin.

Mikä on näiden ihmisten salaisuus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä että minkälaisia nämä ihmiset yleensä ovat?

Itse viehätyn ainakin yleensä avoimista, älykkäistä, hauskoista ja syvällisistä ihmisistä.

Vierailija
2/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fiksu seura vetoaa varmaan aika moniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joidenkin vastaajien kanssa eri mieltä. Usein sellaiset ihmiset vetävät puoleensa, jotka eivät ole kauhean älykkäitä. Hyvä huumorintaju ja sellainen asenne elämään, ettei pidä "suojamuuria" itsenä ja muiden välillä, riittää.

Vierailija
4/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on minusta paljon enemmän kuin vetovoimaa koska ei ole suojamuuria. Ainakin itse käytän sitä hyvin harvasta ihmisestä. Siksi toiseksi ehket tunne älykästä kohdatessasi.

Olen miettinyt samaa kuin ap

ja joidenkin vastaajien kanssa eri mieltä. Usein sellaiset ihmiset vetävät puoleensa, jotka eivät ole kauhean älykkäitä. Hyvä huumorintaju ja sellainen asenne elämään, ettei pidä "suojamuuria" itsenä ja muiden välillä, riittää.

Vierailija
5/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerroin vain asiasta oman mielipiteeni. Ehkä menet tänään tyytyväisenä nukkumaan, kun olet onnistunut loukkaamaan?

Karisma on minusta paljon enemmän kuin vetovoimaa koska ei ole suojamuuria. Ainakin itse käytän sitä hyvin harvasta ihmisestä. Siksi toiseksi ehket tunne älykästä kohdatessasi.

Olen miettinyt samaa kuin ap

Vierailija
6/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinta oli omasi. Aina älykäskään ei tunnista toista älykästä vaan määrittelee ihmisen hätäisesti.

Suojamuuriton asenne voi olla myös tietoinen valinta. Useimmiten se tulkitaan tietenkin tyhmyydeksi. Se voi kuitenkin olla myös keino tutustua muihin ihmisiin ja saada heistä irti olennainen, nopeammin. Tietty asenne elämään ei vielä kerro kenenkään äo:sta.

Ehkä menet tänään tyytyväisenä nukkumaan, kun olet onnistunut loukkaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi