Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssaa, mikä alkaa kovalla nielukivulla liikkeellä?

Vierailija
02.09.2011 |

Mulla alkoi tauti tänään iltapäivällä, nyt muutaman tunnin jälkeen olo on jo ihan hanurista: kuin olisi kaktus nielussa. Lapsella alkoi tauti alkuviikosta ja nyt ymmärrän miksi hän itki pitkin yötä kipeää kurkkuaan mun sylissä :(

Muilla tämmöistä tautia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan kaamee tauti! Mun kurkku on tulessa. :/

-ap

Vierailija
2/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestänyt jo mulla. Välillä ollut kuumettakin ja flunssaa, mutta kurkkukipu vaan on ja pysyy ja jopa pahenee, vaikka muut oireet lähtevät. Burana auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen runsasta ibuprofeeiinin nauttimista, kylmää juomaa, jäätelöä ja isoa pakettia nenäliinoja.

EI nosta edes kuumetta mutta olo on karmea pitkään, kolottaa ja kaihertaa, silmistä valuu vesi ja kurkku on tosi kipeä

Vierailija
4/7 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolella tuttavista myös

Vierailija
5/7 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

To-aamuna heräsin kurkkukipuun joka edelleen voimissaan, pientä nuha lisäksi mutta rampauttavin oire on tämä voimattomuus ja väsymys:/

Ei edes ole kuumetta mutta mitään en jaksa, tässä koneellakin pieniä pätkiä kerrallaan ja sitten mentävä taas pitkälleen ja/tai nukkumaan.

Silmäluomet tuntuu painuvan väkisin kiinni, pitkin päivää.

Vierailija
6/7 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

adenovirusta liikkeellä johon liittyy tuo helvetillinen kurkkukipu. Myös täällä on lapsilla just parhaillaan..

Vierailija
7/7 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipua kannattaa kokeilla taltuttaa vanhan kansan konstilla eli sekoitat veteen paljon suolaa (mieluummin merisuolaa) ja kurlaat sillä muutaman kerran päiväs. Karmee keino mutta toimi mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi