Flunssaa, mikä alkaa kovalla nielukivulla liikkeellä?
Mulla alkoi tauti tänään iltapäivällä, nyt muutaman tunnin jälkeen olo on jo ihan hanurista: kuin olisi kaktus nielussa. Lapsella alkoi tauti alkuviikosta ja nyt ymmärrän miksi hän itki pitkin yötä kipeää kurkkuaan mun sylissä :(
Muilla tämmöistä tautia?
Kommentit (7)
kestänyt jo mulla. Välillä ollut kuumettakin ja flunssaa, mutta kurkkukipu vaan on ja pysyy ja jopa pahenee, vaikka muut oireet lähtevät. Burana auttaa.
suosittelen runsasta ibuprofeeiinin nauttimista, kylmää juomaa, jäätelöä ja isoa pakettia nenäliinoja.
EI nosta edes kuumetta mutta olo on karmea pitkään, kolottaa ja kaihertaa, silmistä valuu vesi ja kurkku on tosi kipeä
To-aamuna heräsin kurkkukipuun joka edelleen voimissaan, pientä nuha lisäksi mutta rampauttavin oire on tämä voimattomuus ja väsymys:/
Ei edes ole kuumetta mutta mitään en jaksa, tässä koneellakin pieniä pätkiä kerrallaan ja sitten mentävä taas pitkälleen ja/tai nukkumaan.
Silmäluomet tuntuu painuvan väkisin kiinni, pitkin päivää.
adenovirusta liikkeellä johon liittyy tuo helvetillinen kurkkukipu. Myös täällä on lapsilla just parhaillaan..
Kurkkukipua kannattaa kokeilla taltuttaa vanhan kansan konstilla eli sekoitat veteen paljon suolaa (mieluummin merisuolaa) ja kurlaat sillä muutaman kerran päiväs. Karmee keino mutta toimi mulla.
Tää on ihan kaamee tauti! Mun kurkku on tulessa. :/
-ap