Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko miehiin mennyt

Vierailija
02.09.2011 |

Mikä siinä on että kaikkein kilteimmistäkin miehistä kuoriutuu parisuhteessa kusipäitä? Itsekkäitä, pettäviä paskiaisia. Mulla on usko mennyt. Olen deittaillut ja seurustellut niin monen prinssin kanssa, joista tulikin sammakoita. En enää pysty ihastumaan saati luottamaan keneenkään kolmijalkaiseen, vaikka kuinka yrittäisin.

Helpottais edes vähän jos tunnistaisin jostain merkeistä etukäteen, millaiseen mieheen ei kannata luottaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytäis oikeasti miehen, joka ei ole _koskaan_ pettänyt.

Mä oon niitä naisia, joille sitoutuminen on muutakin kuin pelkkää sanahelinää. Valitettavasti nykyään tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus siinä suhteessa, että uskollisuus on pelkkä muinaistaru. Oma napa ja oma juttu on tärkeämpää, toisen kunnioittaminen uskollisuudella on so last season. Kaikille muille paitsi mun kaltaisille dinosauruksille. :(

Vierailija
2/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liityn johonkin seurakuntaan, mutta eihän niistäkään nykyisin taida kunnon miehiä löytää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan päästä miehistä on tullut tuollaisia?

Vierailija
4/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks naisista tulee kauheita kotkia tai sit ne vaan häviää kuin pieru saharaan sanomatta mitään?

Itse tässä pari vuotta ollut sinkkuna ja ei voi kyllä korkeelle liputtaa näitä tapaamiani naisia!

T: M40

Vierailija
5/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois yksi mies, joka ei ole pettänyt yhdessäkään suhteessaan, vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin.

Eli kyllä luotettaviakin miehiä löytyy...

Vierailija
6/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olen tavannut ihanan ja kiltiltä vaikuttavan miehen...

Vierailija
7/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kiltteys käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
8/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että olin tavannut ihanan mieheni. Mutta sitten häntä ei enää huvittanut. Kiva. Paljonko sitä jaksaa laittaa itsensä likoon.

Vierailija
9/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en luota keneenkään. Mutta se johtuu avioerosta ja ex-miehen naisseikkailuista. En lähde uuteen suhteeseen niin kauan kuin minusta tuntuu tältä. Eli olen sitä mieltä, että se tunne johtuu pettymyksistä. Täytyy ensin käsitellä ne...

Vierailija
10/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en luota keneenkään. Mutta se johtuu avioerosta ja ex-miehen naisseikkailuista. En lähde uuteen suhteeseen niin kauan kuin minusta tuntuu tältä. Eli olen sitä mieltä, että se tunne johtuu pettymyksistä. Täytyy ensin käsitellä ne...

Kannan korteni kekoon miehen näkökulmasta. Kyllä rehellisyys on kaikista tärkein, silloin jos esittää miehelle suoria hyviä kysymyksiä, ja jos alku taipaleella ei nämä pidä paikkaansa on mies valehtelija. Kiperiä kysymyksiä voisivat olla, oletko koskaan pettänyt? oletko mustasukkainne? oletko ollut väkivaltainen? oletko narsistinen? jne ja vielä jos kysyy että voiko näitä kysymyksiä esittää jos exäsi tulee vastaan. Näihin kysymyksiin minä en uskaltaisi valehdella koska sen voi löytää edestään hyvinkin nopeasti.

Itse myöskin eronneena ei paljoa ollut naiset mielessä (exä petti) mutta en kuitenkaan halua yleistää näitä exän juttuja muihin. Toki olen myös muutamalta naiselta kysynyt myös näitä suoria kysymyksiä!! Hyvän keskustelu tuokion yhteydessä kun kysyy suoraan että oletko koskaan pettänyt? Jos toinen ei ole tätä temppua tehnyt tulee suora vastaus heti! jos pitää miettiä niin silloin voi vain arvata vastauksen. Voihan tietysi pettämisellä olla "järkevä" syy mutta minun silmissä ei ainakaan ole positiivine asia.

Vierailija
11/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt prinssiltä tuntuva mies, jonka kanssa olen ollut 5 vuotta. Tuntuu käsittämättömältä löytää tuollainen helmi. Uskon ettei hän muutu sammakoksi...anoppi sanoo aina että poikansa on kuin isänsä ja anoppi on edelleen "naimisissa" jo lähes kymmenen vuotta kuolleen miehensä kanssa, rakastaa tätä edelleen ja kaipaa...

Vierailija
12/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vuoden yhdessäolon jälkeen... olen ummistanut silmäni ja jatkanut päättäväisesti senkin jälkeen pari vuotta...ja antanut tilanteiden mennä vaan pahempaan suuntaan.

Ap