Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 4-vuotiaan synttäreille kutsua kaverit ilman vanhempiaan?

Vierailija
02.09.2011 |

Ja miten sen käytännössä onnistuu tekemään? Kutsuunko jo laitetaan? Tarkoitus olisi kutsua noin 7 hyvää leikkikaveria, jotka tunnemme hyvin. Heidän vanhempiaan emme haluaisi kestitä ja kun asuntommekin on niin pieni, että sitten täällä ei sitten mahdu leikkimään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat kellonajan jolloin synttärit ovat ja koska haetaan pois. Pyydät ilmoittamaan onko allergioita. kaupasta löydät valmiita kutsukortteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä