Miten teillä on alkanut työpaikkaromanssit?
Onko toinen pyytänyt ulos, tunnustanut ihastuksen suoraan, onko alko ollut mukana vai selvinpäin? Vai miten?
Kommentit (3)
hetkeen ei tapahtunut mitaan, mutta sitten sattumalta lahdimme yhdessa, pienella porukalla syomaan ja kaljoille. illan mittaan oli pienta flirttia, mutta ennenkaikkea juttu sujui ja oli kivaa. suhde eteni nopeasti seurusteluksi, yhdessa olemme olleet jo reilun vuoden ajan.
pomoni kanssa toista vuotta ja kerroimme toisillemme usein iltamenoista yms. Kerran sitten kerroin heivanneeni "hoitoni" muutamaa viikkoa aiemmin ja olin vähän myrtsinä. Hän toi minulle lounastunnilla kuohuviiniä ja mansikoita ja kutsui Linnanmäelle. Sinne tosin päästiin vasta monen vuoden kuluttua... Myöhemmin kertoi rakastuneensa minuun sillä hetkellä kun tulin työhaastatteluun:D
Yhdessä ollaan oltu jo 15v
Toinen on hakeutunut seuraan ja heitellyt juttua ihan keskellä työpäivää, hakeutunut "kylkeen". Toinen alotteiden tekotapa on firman yhteiset juhlat ja niiden jatkot.
Olen sh, jolla ollut deittailua niin sh-miesten, lääkäreiden kuin pelastajienkin kanssa.