Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mutta mun mielestä se on vähän hankala kaupunkiym päristössä, enkä oikein tiedä uskallanko ajella sillä. Miten saisin sen ylipuhuttua vähän pienempään ja näppärämpään menopeliin?

Sivut

Kommentit (62)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän ne nyt mitään pakettiauton korkuisia yleensä edes ole ja hyvin mahtuu pakutkin siltojen alle ja parkkihalleihin.

Tietty auto kannattaa valita sen mukaan, missä ja mihin sitä eniten käytetään ja tarvitaan.

Helsingin alueella voi olla vähän vaikeaa, siellä kun on se ratikka-verkostokin. Mutta muuten mastoautoilla on tosi hyvä ja turvallinen ajaa, kun se masto toimii kuten lasten pyörissä viiri, että varmasti muut näkee sut jo kaukaa ja näin ollen osaa sinua varoa.

Lainaus:

muuten keskiverto mastoauto jatkaa keskivertomiehen mastoa?

miehen maston pituus potenssiin 6, ja tästä luvusta otetun kuutiojuuren ja maston pituuden neliön summa.

mielihalu. Netissä se roikkuu kaiken päivää vertailuja tekemässä kun haluaisi niin kovasti oman mopoaukon. Olen kyllä informoinut häntä, että aikuisen miehen ei sovi uneksia moisista, vaikka löytäisi miten vanhannäköinen mallin.

Lainaus:

mielihalu. Netissä se roikkuu kaiken päivää vertailuja tekemässä kun haluaisi niin kovasti oman mopoaukon. Olen kyllä informoinut häntä, että aikuisen miehen ei sovi uneksia moisista, vaikka löytäisi miten vanhannäköinen mallin.

vähän tiukemmat kyydit?

Lainaus:

Lainaus:

muuten keskiverto mastoauto jatkaa keskivertomiehen mastoa?

miehen maston pituus potenssiin 6, ja tästä luvusta otetun kuutiojuuren ja maston pituuden neliön summa.

Meillä on ollut useita Mensuja, ja vaihtaisin maastoautoon mielelläni. Meidän auto näyttää aina siltä kuin sillä olisi juuri törmätty poroon.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat