Apua! Mikä tytön nimeksi??
Tarkoituksena olis laittaa toiseksi nimeksi Marja Amalia (Kulkee suvussa). Mutta mikä etunimeksi? Olen ajetellut Amandaa, Linneaa, Anettea.. Sointuuko mielestänne yhtään toisen nimen kanssa? Ehdottakaa jotain :)
Kommentit (16)
Hyviä ehdotuksia olette antaneet, muttan mielessä on vahvasti Amanda. Mitä mieltä olette ko nimestä? Onko liian hienostunut? Linneakin pyörii mielessä. Kumpi parempi?
mun mielestä sopis hyvin Olivia? mun mielestä tosi nätti nimi (:
Ehdotan lisää:
Aliina
Anniina
Adele
Matilda
Minea
Joanna
Viola
Fiona
Linda
Linnea ei niin hyvin.
Mites Ines, Matilda, Rosa, Martta tai Alma?
Nättejä nimiä nämäkin. Fiona on ihana, aika erikoinen nimi. Linda olis miehen nimisuosikki, mulla taas tulee mieleen vaan Linda Lampenius( ja siiderimainokset) :o Violakin muuten tosi nätti nimi, mutta mieleen tulee se tuorejuusto.
Ines ja Rosa on ehkä vähän liian outoja nimiä mulle, en ole kuullutkaan. Matildaa ei mies kelpuuta, on ehdotettu :D Martta ja Alma taas kuulostaa vanhojen ihmisten nimiltä.
Kiva nimi. Olen miettinyt sitä yhdellä i:llä, mutta miehelle ei kelpaa :/
Hilma
Nätti, mutta aika vanhanaikainen minun makuun. Mutta ei nykyään oo varmasti paljoa pieniä Hilma tyttöjä :)
Eeva ja Eevi on ehkä liianki tuttuja nimiä. Eva ja Evi taasen aivan outoja. Lisää ehdotuksia?? :)
Hilda
Lilja
Ilona
Stella
Milla
Mette
Hilda
Lilja
Ilona
Stella
Milla
Mette
Hilda kuulostaa jo paremmalta kuin jonkun ehdottama Hilma :) Lilja, Ilona ja Stella kyllä sointuu mun korvaan hyvin :) Milloja on jo liikaa.. Mette ei oo käyny mielessäkään, mut siinäki hyvä ehdokas :)
mutta jotenki se kuulostaa joltain tuotemerkiltä, en tiiä miksi :D
Anita? :D
t. Evitan ym. ehdottaja (näköjään heti tässä keskustelussa, kun muutama minsa aikaa liikenee)
Anita muuten kiva mut tiiän yhen Anitan, mistä en hirveesti tykkää, nii en halua siksi lapsen nimeksi :D