Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää yksi tuttu!!!!!! Soitti äsken ovikelloa mutta en avannut!

Vierailija
02.09.2011 |

Näin yhden tutun tiistaina ulkona ja tämä sanoi että olisi niin kiva tulla juttelemaan luokseni, kun tälle on tapahtunut kaikenlaista mistä haluaa kertoa. Sanoin että tosi kiva, milloin sulle sopisi että tiedän olla kotona?

Hän sanoi että torstaina voisi tulla kello 12. Sanoin että hyvä on, tule toki niin jutellaan. Olen silloin kotona.

Torstai-aamuna kävin sitten kaupassa, hain mehua, kahvia, pullaa ym. Siivosin ja järjestelin kotia ettei ole sotkuista.

Kello tuli 12. Odottelin. En viitsinyt soittaa kun mitä turhia ahdistelen, tämähän sanoi tulevansa. Kello tuli 15. Odottelin.

Kello 16 lähdin ulos lasten kanssa ja ajattelin että soitelkoon turhaan ovikelloa jos ei osaa kellonaikoja.

Ajattelin viettää perjantaina lötkön päivän, jätin sängyt petaamatta, vaatteet lattioille, kahvikupit pöydälle. Ajattelin että siivoilen päivänmittaan, en kiireellä aamulla kuten torstaina kun odotin vierasta.

Kello 10 ovikello soi. Lojun juuri yöpuvussa sohvalla ja juon aamukahvia av:ta lukien. En usko että se on kukaan muu kuin tuo tuttu!

En avaa. Olen ihan hiljaa vain! Nyt hän ei ole tervetullut! Eilen oli.

Tekeekö kukaan samoin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ovat läheiset ja tutut tervetulleita vaikka kaaoksen keskellä. Jos ystävällä on vaikka vaikeaa, saattaa olla sekaantunut päivästäkin.

Minulla ei ole tarvetta teeskennellä ystävää. Aito välittäminen tapahtuu silloin, kun on tarvetta. Ei silloin, kun mulla on koti siivottu jne.

Vierailija
2/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja JOS olisin se tuttu ja sekaantunut päivistä, soittaisin ja kysyisin että hei, meidän piti nähdä jolloin kävisi ilmi että olen erehtynyt päivästä (ja silloin tietty pyytäisin anteeksi).

Näin yhden tutun tiistaina ulkona ja tämä sanoi että olisi niin kiva tulla juttelemaan luokseni, kun tälle on tapahtunut kaikenlaista mistä haluaa kertoa. Sanoin että tosi kiva, milloin sulle sopisi että tiedän olla kotona?

Hän sanoi että torstaina voisi tulla kello 12. Sanoin että hyvä on, tule toki niin jutellaan. Olen silloin kotona.

Torstai-aamuna kävin sitten kaupassa, hain mehua, kahvia, pullaa ym. Siivosin ja järjestelin kotia ettei ole sotkuista.

Kello tuli 12. Odottelin. En viitsinyt soittaa kun mitä turhia ahdistelen, tämähän sanoi tulevansa. Kello tuli 15. Odottelin.

Kello 16 lähdin ulos lasten kanssa ja ajattelin että soitelkoon turhaan ovikelloa jos ei osaa kellonaikoja.

Ajattelin viettää perjantaina lötkön päivän, jätin sängyt petaamatta, vaatteet lattioille, kahvikupit pöydälle. Ajattelin että siivoilen päivänmittaan, en kiireellä aamulla kuten torstaina kun odotin vierasta.

Kello 10 ovikello soi. Lojun juuri yöpuvussa sohvalla ja juon aamukahvia av:ta lukien. En usko että se on kukaan muu kuin tuo tuttu!

En avaa. Olen ihan hiljaa vain! Nyt hän ei ole tervetullut! Eilen oli.

Tekeekö kukaan samoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bändi on jo lopettanut soiton ja porukka syönyt jne. Kerran sovittiin että tulee meille kylään klo 12. Klo 16 aikaan se ilmoitti laittaneensa juuri lihakeiton kiehumaan ja tulee sitten kun se on valmis. No joo, totesin että jospa tulee sitten joskus parempana päivänä. Monta kertaa ollaan pyydetty hänet avokkeineen meille syömään vaikka klo 18. Nämä tulevat sitten meille klo 20, ruoka on ollut valmiina jo ajat sitten ja me alettaisiin jo mielellään laittamaan lapsia nukkumaan ym. aivan helkkarin ärsyttävää!! Ja kaverin mielestä hänellä on tällaiseen täysi oikeus, kun "hänhän ei ala vapaalla kellon perässä juoksemaan!!!"

Vierailija
4/6 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kateellinen tuollaisille ihmisille jotka kykenevät olemaan ajattelematta mitään. Millään ei ole mitään väliä. Kaikki on niin helppoa kun ei tarvitse välittää muista ihmisistä millään tavoin.

Mennä huidellaan vaan sen oman peppureikänsä mukaan.

Epistä.

Itse olen ylitunnollinen ja huolehdin liikaakin.

Vierailija
6/6 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään avais ovea.

Jos myöhästyy tai suunnitelmat muuttuu, kantsii varmaan kertoa toiselle?