Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua jännittämiseen?

Vierailija
02.09.2011 |

Olen ihan älytön jäännittämään kaikkea. Puhelimella soittaminen, uusiin tilanteisiin meneminen, kaikki jännittää. Sydän hakkaa, en saa unta jos tiedän että seuraavana päivänä on jotain asioita hoidettavana, hermostuttaa ja tiuskin muille.

Mistä saisin apua näihin oireisiin. Tänäänkin mulla on autokoulu ja jännittää niin että on vatsa sekaisin.

Olen jostain lukenut että vihreä tee auttais jännittämiseen? Mäkikuisma? Vai ihan oikea lääkitys?

Mulla pelottaa se että lapset jää ilman sosiaalisia tilanteita kun en jännitykseltäni uskalla mennä mihinkään kerhoihin yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa psykologi. Masennuslääkkeet auttaa myös.

Tilanteiden välttely pahentaa asiaa.

Vierailija
2/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, esim. reipas juoksu, tekee myös rentoutuneeksi. Meditaatiolla voi harjoittaa mielenrauhaa ja vahvistaa itsetuntoa ja tyytyväisyyttä hyvällä tavalla.

En tiedä sen kummemmin lääkityksestä kuin että siihen kai käytetään beetasalpaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja psykiatri eivät minua juurikaan auttaneet vaikka niillä kävin vuosia yhteensä. Sosiaalisten tilanteiden pelkoon nuoruudessani auttoi juuri masennuslääke, silloin en uskaltanut edes kauppaan lähteä.

Lääkkeitä en ole syönyt vuosiin, jännitys on ollut elämässäni koko ajan joskus pahempana, joskus vähän heikompana, mutta tuntuu että se rajoittaa minun, mieheni ja lasteni elämää. Olis niin mahtavaa jos uskaltaisin ajaa tuon autokoulun loppuun niin päästäis lasten kanssa käymään jossakin eikä oltais jumissa kotona. Kaipaan sosiaalista elämää, mutta jännitän niin että siitä ei tule mitään.

ap

Vierailija
4/4 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollaki vielä jotain keinoa/apua jännittämiseen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän