Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni 19 v tytär, joka asuu jo omassa huushollissa

Vierailija
02.09.2011 |

kirjoitti fb:ssä, kuinka vaatteet kohentavat hänen omaatuntoa. Oli pistänyt vaatekaapin sisällön kokonaan uusiksi.

Kun joku kaveri sitten kommentoi, että laihdutit kukkaroasi, tyttö vastasi: ei laihduta yhtään kun maksaa äidin luottokortilla.

Tällä neidolla on ihan oikeasti elämästä ja rahasta niin vääristynyt kuva kuin vain olla voi! Hän mittaa kaiken rahassa eikä keskustelut auta mitään ja äiti tukee tätä kaikin tavoin.

Tyttö on töissä eli tienaa. Pitää välivuotta opiskeluissa. Äitinsä luota muutti pois vuosi sitten kun äidin miesystävä muutti heille.

Voi sitä päivää, kun elämä alkaa hänelle valjeta!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muuten mitään, mutta mieheni painaa töitä yötä päivää ja viikonloput. Lomista voi vain haaveilla. Täytyy tienata, että voi lapsosia avustaa. Olemme haaveilleet, että molemmat säästäisimme tuloistamme eläkeikää varten ja ehkä asuisimme sitten talvet lämpimämmässä ilmastossa. Reumani olisi silloi helpompi kestää. Tätä menoa tuo haave jää toteutumatta. Kuten moni muukin. Mieheni on aina lähes rahaton. Minä en näe mitään syytä, miksi maksaisin vaikka hänen lääkärilaskunsa, hänhän tekee korkeasti palkattua työtä. Joskus hän on tuotakin ehdottanut. Nyt, kuntätä kirjoitan, alkaa oikeasti vituttamaan, suoraan sanoen! Kiitos, kun sain avautua.

Iteppä olet osas valinnut, joten sinänsä multa ei sympatiaa heru.

Vierailija
42/42 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin pois kotoa 23-vuotiaana ja olin tottunut 1000 markan kuukausirahaan...

Olin opiskelija ja vuodessa tajusin mikä on homman nimi. Toki piti vielä pyydellä avustuksia nolona, kun oli opintolainat pistetty liian aikaisin sileiksi ja en päässyt junalla edes jouluksi kotiin.

Nyt olen yh ja elän vaikka 40 eurolla parikin viikkoa, jos on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän