Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koira teurastettiin Tampereella viime yönä OV
04.11.2005 |
Kommentit (3)
otan osaa, elämäsi ei varmasti tule olemaan helppoa kun typeryytesi on noin hallitseva
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen sanaton ja syvästi järkyttynyt.
Miten kukaan tai mikään voi olla noin julma.
Miksi?
Tätä raivoa,tuskaa ja surua eivät mitkään sanat pysty kuvaamaan.
Ihminen, se julmin olento jota maa päällään kantaa.
Alue: Aihe vapaa
ihminen on julma sadisti =(
en voi edes kuvitella, miltä koiranomistajasta tuntuu..... =(