Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä rahallisesti paras vaihtoehto: virkavapaa, vuorotteluvapaa vai mikä?

Vierailija
01.09.2011 |

Olemme menossa 6kk:si ulkomaille miehen tyln perässä. Itselläni on vakituinen toimi kaupungin palveluksessa. Mitä minun kannattaisi tehdä, että en olisi ihan pennittömällä kuukausitulolla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa?

Vierailija
2/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli uutisissa. Virkavapaallahan ei makseta mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siltä sentään maksetaan jotakin. Virkavapaalta ei kukaan maksa mitään :)

Vierailija
4/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö työkkäri, ammattiliitto tai kela maksa mitään myöskään jos on virkavapaalla? Siis olen todella vielä asiassa noviisi.

ap

Vierailija
5/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät täyty, niin sitten virkavapaa ilman rahaa. Tarkista omasta työehtosopimuksestasi lisää.

Vierailija
6/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinaan vuoden palkattomalla vapaalla miehen mukana ulkomailla (yksityisellä puolella ei ole julkisen puolen virkavapaita) ja mieheni elätti minua täysin. Ainoastaan eläkkeeni ei kertynyt tuolta ajalta, mutta kun mieheni matkaan lähdin niin sain käyttää hänen rahojaan ihan vapaasti. Minulla oli siis oma kortti hänen tiliin ja koskaan ei mies valittanut ostoksistani. Hän oli vain kiitollinen ja iloinen, että lähdin hänen mukaan.

Virkavapaalla ei tietenkään kukaan maksa sulle mitään avustuksia. Se on palkatonta vapaata. Vuorotteluvapaalla saa jotain pientä korvausta.

Olemme menossa 6kk:si ulkomaille miehen tyln perässä. Itselläni on vakituinen toimi kaupungin palveluksessa. Mitä minun kannattaisi tehdä, että en olisi ihan pennittömällä kuukausitulolla?

Vierailija
7/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on oltava 10 vuoden työhistoria, sitä ei myöskään ole pakko myöntää. Jos et saa vuorotteluvapaata niin et saa pennin latia mistään, sehän on sun omaa lomaa, ei muillekaan lomailusta makseta.

Vierailija
8/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan palkattomalla vapaalla vakituisesta työstä. Näillä tiedoilla vuorotteluvapaa on paras. Hae ajoissa.

eikö työkkäri, ammattiliitto tai kela maksa mitään myöskään jos on virkavapaalla? Siis olen todella vielä asiassa noviisi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi