Palstakänniketju, kukaan mukana?
Kommentit (39)
mutta jos lasket kukan känniksi, niin...
Enkä minäkään parista lasillisesta niin kamalan sekaisin mene... Mitenkäs paljon meinasit polttaa/olet polttanut ja onko tupakkaa seassa?
Ja muut otetaanko kukun polttaja mukaan? Mun puolesta OK.
ap
eipä tuolla Lakritsilla (sama ku salmiakkikossu tms, mutta lakritsi..)viitti kännejä ottaa, mutta kunhan maistelen.
Enkä minäkään parista lasillisesta niin kamalan sekaisin mene... Mitenkäs paljon meinasit polttaa/olet polttanut ja onko tupakkaa seassa?Ja muut otetaanko kukun polttaja mukaan? Mun puolesta OK.
ap
Vähän hiisattu bongista, mausteena mm. omenaa.
Ei ihan kännäystä, mutta mun viinapäällä pieneen hiprakkaan.
Lähden siis mukaan!
Enkä minäkään parista lasillisesta niin kamalan sekaisin mene... Mitenkäs paljon meinasit polttaa/olet polttanut ja onko tupakkaa seassa?Ja muut otetaanko kukun polttaja mukaan? Mun puolesta OK.
ap
bongi = vesipiippu? Ja onko siinä oikeata omenaa?
Ei ihan kännäystä, mutta mun viinapäällä pieneen hiprakkaan.
Lähden siis mukaan!
Itse en tiedä kuinka kauan viittin tässä kirjoitella, koska mies ei moisten huvitusten päälle ymmärrä...Ehkä huomenna vois taas... Toisaalta en tiedä nouseeko edes tuo kuohari huomenna päähän, jos kolmatta päivää samasta pullosta juon.
ap
ap
bongi = vesipiippu? Ja onko siinä oikeata omenaa?
Senhän voi maustaa millä tahtoo.
ap
ap
ap
että on kateellinen, kun toinen on high ja itse on low...
ja poltteletko usein? Asutko Suomessa?
ap
Ihan eri ois jos olis vaan tavallinen kalja-, sidukka- tai viinakänniketju. Siihen rupeisin varmasti, mutten mää halluu mihinkää huumepiireihin. Mää siis skippaan välistä ja juon olueni yksin. Onneks bb alkaa kohta.
Punkkua ja longeroa, aamulla töihin:)
ap
ap
Ihan liikaa tullut lomalla tissuteltua :( Nyt valkoviiniä lasissa, aamulla noustava aikaisin saattamaan lapsia (kävellen) kouluun.
Ihan eri ois jos olis vaan tavallinen kalja-, sidukka- tai viinakänniketju. Siihen rupeisin varmasti, mutten mää halluu mihinkää huumepiireihin. Mää siis skippaan välistä ja juon olueni yksin. Onneks bb alkaa kohta.
Vai onko mikään huumehörhö... (Kylläpä on tiukkaa porukkaa!) Voihan se polttaa vaikka kerran vuodessa..Sitä paitsi voihan se olla vaikka jo out tästä ketjusta.
ja poltteletko usein? Asutko Suomessa?
ap
Kerran-pari kuussa, kesällä ehkä vähän enemmän. alkoholista en välitä, koska kovat huumeet eivät kiinnosta. Viinasta tulee niin väsynyt ja turta olo.
Ne on muutenkin parempaa kännäysseuraa, sen verran leppoisia.