Me harrastettiin eilen rohkeaa ja inthimoista seksiä (minun mittakaavassani). Tänään nolottaa.
Meillä on pitkä avioliitto takana (ja edessä), eikä minkään seksiin liittyvän pitäisi hävettää. Silti hävettää. Tuntuuko sinusta koskaan samalta?
Kommentit (35)
Näin kertoi äitini. Esiaviollinen seksi oli siis kiellettyä, vaikka en sitä noudattanutkaan.
-ap
Anna äitisi tuhlata elämänsä typerillä ajatuksilla, mutta älä sinä. Sulla on täysi oikeus nattia seksistä nyt. Mieti, voit kuolla huomenna. Miksi säästelemään.
Mennä illalla kotiin ja laita miehesi käsi housuihisi ja sano että nyt nautitaan :)
Tai mitä jälkeenpäin nolostelette? Antakaa esimerkkejä. Olen itse tosi estoinen, mutta välillä hurahdan.
Minä häpeän:
- isoja, roikkuvia häpyhuuliani
- karvoja takamuksessa ja muualla (peräpäästä on tosi vaikea saada karvoja pois itse)
- pimpin ulkonäköä muutenkin, tummia ihoalueita, tulehtuneita karvatuppeja/finnejä
- läskiä
- huonoa kuntoa
- sitä etten takaapäin kontallani ole oikein minkään näköinene, en ole hyvän mallinen
- en pidä mistään akrobatiasta sängyssä enkä osaa mitään sellaista
- minulla on iso emätin, tiukkuus on kyllä ihan ok sinänsä, mutta peruskoko on iso
- en saa orgasmia yhdynnässä ja muutenkin on vaikea rentoutua
Huh. Sainpahan purettua.
t. nainen 36v.
Ei pitäisi mitään syyllisyyttä tulla, jos sen orgasmin sattuu puolivahingossa joskus saamaan. Täälläkin joku kirjoitti joskus itkevänsä orgasmin jälkeen, mikä on tosi outoa. Onko siinä jotain häpeää tai syyllisyyttä mukana. Orgasmi on normaali kokemus, samoin roihuava seksi parisuhteessa.
vaan tunteen suuruudesta. Joskus orgasmi on niin vahva, että on pakko huutaa ja kyyneleet tulevat itsestään. Tunne on niin "paha", ihan kuin kuolisi, rinta pakahtuu ja itku tulee väkisin helpottamaan oloa.
Vaikea ehkä kuvitella jos et itse ole koskaan kokenut sellaista orgasmia.
Sellaisen jälkeen on kyllä niin raukeana, etten enää seksiin pysty, vaan meillä mies hoitelee itse itsensä loppuun. Ja voi olla, ettei viikkoon tee mieli, keho on niin tyydytetty. Ihan hyvä, ettei noita joka kerralla tule ;)
Millaisia asioita te muut naiset häpeilette seksissä?
Tai ainakin välillä seksin aikana tuntuu, että mulla on aika "iso". Että mitähän mies siitä ajattelee.
Seksin jälkeen häpeilen ääntelyitäni juuri ennen ja orgasmin aikana. Koska joskus oikein havahdun siihen millaisa ääniä minusta pääsee. Eikä ne ole mitään kiihottavia kiimavoihkaisuja vaan korinaa, rohinaa ja vinkumista. *nolo*
sain ekan orgasmin vuosikausiin jokunen aika sitten ja niin hullulta kuin se kuulostaakin, seuraavana päivänä mua nolotti tosi paljon! Eikä mitenkään hyvällä tavalla niin kuin joku aiemin kirjoitti! Jostain syystä olen tosi estoinen ja vaikka tiedän sen olevan hölmöä, en asialle voi mitään...
se jäi epäselväksi.. jotain tooosi rohkeaa vain jotain ihan normia
se jäi epäselväksi.. jotain tooosi rohkeaa vain jotain ihan normia
sängyssä yhtään mitään. Olen ollut naimisissa 14 vuotta, läskiä on 25 kg liikaa, ollut aina ja mua saa panna valot päällä ja mistä kulmasta tahansa! Olen harrastanut sitä metsässä, nurmikolla, pöydän päällä, sohvalla, hotellissa, saaressa...
Ap, olet aikuinen ihmisen, anna palaa! Kato sitten kun ollaan 60-v ja rypyt alkaa kukkia, niin muistelet haikeana niitä aikoja, kun olit nuori ja kaunis ja miks en antanut enemmän.....Elä nyt, et kadu.
Minua ei hävetä miehen kanssa harrastettu kiihkeä seksi, mutta joskus häpeilen oman käden iloja jälkikäteen.
Tämä kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta minulla on sellainen pelko, että saan seksin aikana aivoverenvuodon. Pahin pelkoni on, että saan sen itsetyydytyksessä! Olisi niin noloa selittää lääkärissä, että pääkipu iski runkatessa... :(
Tällaisten perusteluiden jälkeen olen samaa mieltä. Noloahan se on. Se unohtuu, kun jättää seksin vähemmälle ja keskittyy villasukkien kutomiseen.
Ei se mies siitä pahakseen pane.
T: 11cm mies
oli kun mies takaapäin asenossa nyppi vessapaperin paloja pervaostani.
mutta miestä kyllä varmaan. On erittäin epävarma seksuaalisuutensa kanssa. Minä en.
Siitä se on, ap, kyse. Omasta epävarmuudestasi seksuaalisuutesi kanssa.
En nyt kuvaile sessiotamme sen tarkemmin, mutta se oli tavallista kiihkeämpää ja villimpää enkä mä häpeillyt seksin aikana. Mua ei hävetä se, mitä teen miehelleni, siitä mä nautin aina (suuseksistä ym.) vaan häpeilen omaa intoani. Toki nautin myös siitä, mitä mieheni minulle tekee. Alitajuisesti ikään kuin pelkään, että joku seksikriitikko jossain ajattelee, että mikähän tuokin luulee olevansa.
Nolostelu ei vaivannut suhteemme alkuaikoina. Tämä on aikuisuuteni ongelma. Yhden asian tajusin eilen: en muistanut kertaakaan vetää vatsaa sisään tai pohtia, miltä mistäkin kulmasta näytän. Jospa mä nyt saisinkin heitettyä estoni yli sängyn laidan.
ap
häpeilen omaa intoani ... Alitajuisesti ikään kuin pelkään, että joku seksikriitikko jossain ajattelee, että mikähän tuokin luulee olevansa.
Ja tämän takia en juurikaan tykkää harrastaa seksiä. Hävettää se oma pieni halu ja into, tunnen itseni typeräksi ja vähän huonoksi. Juurikin noin, että "mikähän tuokin luulee olevansa".
Olen joskus miettinyt jos kuvaisi videolle koko homman, niin voisi sitten jälkikäteen katsoa ja kritisoida. Paha vaan jos oikeasti näyttää juuri niin typerältä miltä tuntuukin.
Olen normaalistikin aika estoton ja tehdään monenlaisia jttuja. Aina joskus (ehkä ovulaatioaikaan ja varsinkin pikkuhuppelissa) intoudun todella kiihkeäksi ja kaikki estot katoavat. Seuraavana päivänä mies hyrisee tyytyväisyyttään ja minäkin, mutta samalla olen vähän nolo ja häpeissäni. Ilmeisesti minulla kuitenkin on jotain estoja, joiden yli en normaalisti pääse. Hassuahan tämä on ja voin vain miettiä, mistä kaikki johtuu.