Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein palautat vaatteita takaisin kauppaan?

Vierailija
01.09.2011 |

Onks tääl kukaan joka ostaa usein vaatteita ja käyttää niitä jonkinajan ja sit vie takaisin kauppaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laput pitää olla vaatteessa kiinni yms. Huono provo!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/7 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kysymys. Olin jo otsikon perusteella vastaamassa, että silloin tällöin palautan lastenvaatteita, jos olen ostanut sovittamatta eikä olekaan lapselle hyvän mallinen. Mutta en tosiaankaan palauta kauppaan käytettyjä vaatteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita vain ja valita vielä lisää niin kyllä ne ne takaisin ottavat

Vierailija
4/7 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttajasuojalakiin

Vierailija
5/7 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en ole siihen paljoakaan törmännyt, mutta esim. Britanniassa asuessani se oli ihan "tavallista". Erityisesti juhliin ostettiin kalliita designer-mekkoja, jotka palautettiin sitten juhlien jälkeen laput kiinni. "Koska eihän niitä kannata omaksi ostaa kun kerran vaan tarvii!"

Kerran Tubessa huomautin ystävällisesti eräälle naiselle, että hänellä roikkuu niskassa iso pahvilappu. Luulin siis, että vahingossa oli näin käynyt. Naikkonen vetäisi herneet nenään, kun olin mennyt puuttumaan hänen asioihinsa. :D

Vierailija
6/7 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku höpö höpöä, niin kuin Nannyn Fran, joka aina osti niitä juhlamekkoja ja käytti niitä kerran ja palautti kauppaan.

Vierailija
7/7 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaan on otsaa, eivät ajattele omaa napaa pidemmälle.

Itse olin Britanniassa aikanani erikoisliikkeen myyjänä, ja monta kertaa asiakas yritti "palauttaa" meidän liikkeeseen tavaraa, jota meillä ei koskaan oltu edes myyty. Kuitti oli tietysti "kadonnut". Usein tässä oli taustalla se, että kilpailijalla oli nämä tuotteet alennuksessa, ja asiakas päätti netota jokusen punnan.

t. 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä