Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perheroolit kun äiti on kotona

Vierailija
01.09.2011 |

Me yritetään tulla raskaaksi. Mies on sitä mieltä että hän menisi toihin ja minä voisin olla kotona. Ongelma on se miten hän osallistuisi lastenhoitoon. Hänen mielestä hän voisi sitten joskus leikkiä lasten kanssa ja olla paikalla kun he ovat iloisia. Muuten hänen oma aika olisi kun tulee toistä kotiin ja tekee sit ensin mitä haluaa. Minun tehtäviin kuuluisi siivoaminen ja lasten hoito. Häntä ei kiinnosta vaipan vaihto eikä lasten syottäminen tai likapyykki jne

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua olla yh parisuhteessa.

Vierailija
2/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnjakoa ennen lasten syntymää, eikä sen jälkeenkää. kotona oleva äiti tekee tietty leijonanosan kotitöistä, mutta isä töistä tullessaan osallistuu lasten- ja kodinhoitoon, tottakai.

ehkä teidän ei kannata hankkia lapsia, jos se merkitsee sitä että kaikki on sun vastuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hankkiudu raskaaksi, mies yrittää kuoria kermat päältä.

Vierailija
4/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnjakoa ennen lasten syntymää, eikä sen jälkeenkää. kotona oleva äiti tekee tietty leijonanosan kotitöistä, mutta isä töistä tullessaan osallistuu lasten- ja kodinhoitoon, tottakai.

ehkä teidän ei kannata hankkia lapsia, jos se merkitsee sitä että kaikki on sun vastuulla.

linjoilla.

Vierailija
5/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle.

Vierailija
6/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on rehellinen jo ennen kuin olette tehneet lapsia, sitten ei auta enää valittaa tuosta työnjaosta jos itse sen jo tässä vaiheessa hyväksyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän