Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT-SYYSKUU

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa...

Nippe, hienoa kuulla et teillä on nyt jotain alkanu tapahtumaan. Toivotaan pikaista tärppiä! Mä ihmettelen kans et miks lapsettomuuslääkärit yms voi antaa jotain lääkettä jos jo tiedetään missä vika. Tuli vaan mieleen, et kun kävin alkuraskauden ultrassa ja se lääkäri luki mun papereita, niin huomasin sivusilmällä, et yhdessä kohtaa luki "kohdun limakalvo varsin ohut, 4mm"... joo, varmaan ei tosiaan oo tärpänny! Mut en tiiä mistä nyt sit johtu et limakalvo olikin paksuuntunu. Mut siis kukaan ei aiemmin ollu mulle asiasta edes maininnu.

Mut tsemppiä Nippe siihen pistämiseen :)

Anir, Mä niin toivon teillekin tärppiä!

Simona, pahoittelut ja voimahalit!

Tervetuloa uusille! Ja pahoittelut tänne joutumisesta.

Täällä vielä ollaan odotuskannalla, mut voi hittolainen tätä epävarmuutta ja ressiä siitä, et onko kaikki hyvin ja onko kyytiläinen vielä elossa. Millonhan sitä osais relata? Pahoinvointia on kyllä aika rajusti, parhaillaan 6 krtaa päivässä tulee oksottua. Ihanaa, mut kai tän kestää.

Mä siis täällä vielä teidän seurana, ainakin sinne riskirajan ylittämiseen asti. En vaan uskalla vielä siirtyä pois.

Plussatuulia naiset!

Pupuliini 9+4

Vierailija
42/53 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta hymynaama-testeistä kahdelta kierrolta, molemmissa tuli naama näkyviin kp 15-16. Nyt sain yhdeltä tutulta liuskatestejä, katsoo nyt viitsinkö alkaa niiden kanssa tusaamaan.

Tuleeko niihin viiva miten monena päivänä? Ja toisaalta, kun oviksen tulo ei testeilläkään ole 100% varmaa, onko vaivansa väärti...

Ajatukset taas vauvoissa, nukkumaan pitäisi kammeta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/53 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkimassa kuulumisianne välillä täällä.

PUPULIINI, tule vain rohkeasti tuonne odotuspuolen pinoomme, siellä meillä kaikilla on samat pelot raskausviikoista huolimatta!

Tsemppiä kaikille ja kyllä kaikki vielä sen plussan saavat, aivan varmasti!

ANIR, itse tein ovis-liuskatestejä muutamassa kierrossa ja ne näyttää tasavahvaa vain yhtenä päivänä, ainakin itselläni näytti. Tosin siitä huolimatta en testi-kiertoina saanut plussaa, eli en tiedä onko ne liuskatestit humpuukia kuitenkin(?)

PLUSSATUULIA!!!

Helene 13+5 vierailemassa ja tsemppaamassa

Vierailija
44/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene: kiva, että sulla kaikki hyvin!

Pupuliini: Aika matelee varmasti hitaasti, mutta nyt toivotaan ja uskotaan, että kaikki hyvin tällä kertaa!

Anir: Itse en noista liuskatesteistä tykkää, kun aina saa arpoa, jokohan on tarpeeksi tumma viiva, joten siksi nuo hymynaamat ovat käytössä mulla. Tosin ovat vähän tyyriitä, varsinkin kun kierto heittelehtinyt niin paljon. Joskus tein niin, että käytin kp 10, 11 ja 12 noita tikkutestejä ja sit aloitin hymynaamatestit, näin paketti riitti kahteen kiertoon...

Simona: Kuinka jakselet? Elämä ei oo kyllä reilua... Täällä itse alottelen seuraavan kierron alkuun niitä femareita ja pelottaa, jos mulle taas käy samoin kuin sinulle. En enää kestäis kyllä kolmatta kertaa tuota samaa... Mulla annostus on 2 tbl/päivä femareissa ja clomeilla toimiva annos oli 1 tbl/pv.

Jotenkin nyt tuntuu ajatukset olevan aivan umpisolmussa. Tätä hoitoihin pääsyä oon oottanu kuin kuuta nousevaa, mutta toisaalta sitten taas pelkään sitä, että jos hoidot tepsivätkin... Sitten alkais taas kamala panikointi keskenmenosta...Toisaalta en usko lääkkeiden tuovan apua tilanteeseemme, kerran ei clomitkaan enää tepsineet. Toisaalta tahtoisin niin luovuttaa... Uskon että kaikella on tarkoituksensa, vaikkei sitä kyllä ymmärrä aina miksi näin käy. Pelkään, että meitä ei ole tarkoitettu vanhemmiksi, nämä keskenmenot ovat varmasti olleet jokin merkki siitä. Mikä lie rangaistus jos uhmaamme tätä meille suunniteltua elämän kulkua, jos avustamme luontoa lääkkeillä. Koska jos meidät olisi tarkoitettu vanhemmiksi, tämä varmasti olisi onnistunut jo ilman lääkkeellistä apua.

Vierailija
45/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi, että oli vain huonoa tuuria, että tällä kertaa hedelmöittyi huono munasolu, joka ei jaksanut kasvaa. Femar auttoi siis hedelmöittymään, mutta viallinen munasolu aiheutti tuulimunan. Toivon todella, että sulle kävisi nyt hyvin.

Täällä jaksellaan ihan ok, vuotoa on vielä vähän ja ke meen verikokeeseen, jossa tsekataan onko raskaushormoni laskenut. Emme olleet kertoneet raskaudesta kellekään lähimpiä työkavereitani lukuunottamatta, sillä takaraivossa oli koko ajan keskenmenopelko. Ja ihan viisasta se olikin näin. Nyt olen kertonut km:sta äidille ja kolmelle kaverille. Femarin saan ottaa käyttöön vasta toisesta kierrosta eli ehkä marraskuussa. Kunpa saisi ensi kesänä vauvan! No, viimeksi meni 1,5 v. km:sta ennen uutta raskautta...

Ja Nippe: keskenmenot eivät ole rangaistus tai merkki mistään huonosta. Ne ovat vain huonoa tuuria ja niin kuin sanot kaikella täytyy olla tarkoituksensa.

Vierailija
46/53 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kierto taitaa olla taas lyhempi. Eilen aloin tikutella ovista, ei minkäännäköistä viivanpaikkaakaan vielä tullut. En kyllä jaksa tusata niiden kanssa monta päivää. Ja samapa tuo muutenkin, ukko on flunssassa ja niiiin kipeä, ei siitä ole mihinkään ;)

Olen ollut viime aikoina tosi väsynyt, menkkajomotusta on ollut jo heti alkukierrosta, olo on ihan nuutunut. Jos en tietäisi, luulisin näitä jo raskausoireiksi. Mutta ei ole toiveita moisesta. Ja eikös sen ovistestinkin pitäisi näyttää plussaa, jos olisi raskaana?

Kai tää on jo syysväsymystä, lomaa odotellessa... Ja ajatus siitä, että kolmas lapsi taitaa ihan oikeasti jäädä saamatta, on tosi masentava. Mies vaan tuhisee mietteilleni :(

Anir kp 11

Vierailija
47/53 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anir: Täälläkin taidetaan "kärsiä" kierron lyhentymisestä, johtuu varmaan monesta seikasta, limiksen ohuudesta, luteaalivaiheen lyhyydestä...

Simona: Jaksamisia teille! Itsekin olen pähkäillyt, että jos ikinä enää raskaudun, en tiedä uskallanko edes teille kanssasisaret kertoa siitä. Jotenkin tuntuu, että jos jollekin kertoo asiasta, niin jo se aiheuttaa keskenmenon... Parempi minustakin, että esim. emme kertoneet vanhemmille tms. raskaudesta, toki oli hyvä parille hyvälle ystävälle kertoa, jotka tukivat myös keskenmenojen jälkeen. Muutamille olen kertonut jälkeenpäin, kun olen "selvinnyt" surimmasta tuskasta. Mutta jotenkin kauheinta keskenmenon jälkeen tai siis toiseksi kauheinta on kohdata ihmisiä, jotka tiesivät raskaudesta... Millainen annostus sulla muuten oli clomeissa ja femareissa?

Vierailija
48/53 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taidetaan melkeinpä "kaksinpuhelua" pitää. Sinä kun olet testaillut niillä luiskaovistesteillä, tuleeko niihin ollenkaan vahvaa viivaa? Tänään siihen tuli tosi haalea viiva, kait se pitää huomennakin kokeilla. Omaksi iloksihan sitä testailen, jos sanoisin ukolle että nyt olis aika, se varmaan jäisi sohvalle nukkumaan :/ Muuten pitäisi saada innostumaan puuhailusta, helpommin sanottu kuin tehty, kun meikä nukkuu autuaana, kun ukko kömpii viereen.

Kuitenkin sillä tuntuu olevan ajatuksena, että tulee jos on tullakseen. Laitoin kuopuksen luistimet ja sukset myyntiin, mies tuumi, että aiot sit myydä ne. Saahan niitä uusia jos tulee tarvetta... ota tuosta selvää, suoraan kysymykseen ei saa mitään järkevää vastausta.

Anir kp 13/n.28

Vierailija
49/53 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anir: Joo me taidetaan olla täällä ne aktiivisimmat ja samalla taidetaan olla ne pisimpään täällä roikkuneet... Jos tätäkin aktiivisuutta käyttäs toisella saralla, auttaiskohan se meitä tulemaan raskaiksi? ;) Epäilempä ainakin omalla kohdalla... Testailin silloin ihan ekana liuskoilla ja sit niillä puikkomallisilla, mutta niiden viivojen tulkinnassa olikin ongelmaa.. eka haalee, sitten vähä tummempi, haaleempi ja sit täysin tumma tai ei olleskaan, eli aina ei oikein saanut selvyyttä, että onko se nyt plussa vai ei. Joten jätin sen siihen yhteen kiertoon vuosi sitten ja oon sen jälkeen käyttäny hymynaamatestejä, eipähän tarvitse arpoa... Eli en nyt oikein osaa vastata. No eikös se riitä, että sinä tiedät millon kandeis puuhastella ;) Ei tuu mielelle paineita ;) Varsinkin, jos on vähän vastahankaan... Onneksi meillä ei oo vielä ainakaan ilmaantunu tuota, että mies ei innostuis puuhastelusta... Ja jos vinkkaa, että nyt kandeis touhuta tässä viikon sisällä vähä aktiivisemmin, niin kyllä yhteinen aika jotenkin etsitään. Jos ei illalla jaksa, niin sit herätään kesken yön tai laitetaan aamulla kello soimaan vähä aiemmin ;)

Täällä kp 20 (piti ihan laskea, kun en oo viitsiny laskeskella, kun ei ovista näyttäny kp 12 tarkastuksen perusteella olevan tulossa tähän kiertoon ja limis liian ohut) = turha edes toivoa raskautta, mutta seuraavaan kiertoon sit ostetaan droppeja reilulla parilla sadalla + seurantaultrat ja ehkä vielä niitä lugeja, jos lääkäri suostuu...

Vierailija
50/53 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käyn kurkkimassa mitä muille tässä pinossa pyöriville mahtaa kuulua ... Mutta avauksia en ole tehnyt kun tuntuu ettei ole mitään sanottavaa. Jostain kumman syystä olen pystynyt vauva-asian hautaamaan mielen peräsopukoihin. Uusi kierto alkanee viikon päästä. Tuskinpa tässäkään kierrossa olen edes ovuloinut joten mitään jännäämistä ei ole. Ehkä sitten joskus. Voi että Nippe kun toivoisin että kaikki tuska ja vaiva vielä palkittaisiin. Tiedän itse saman kokeneena, että kaikkein raskainta on se, ettei tiedä onko hoidoista ja lääkkeistä mitään apua. Mutta voin myös sanoa, että sitten kun se vuosikausia kaivattu onni osuu omalle kohdalle, kaikki se raskas aika pyyhkiytyy pois.

-Vilmis kp taitaapi olla jotain 22 ...

Vierailija
51/53 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti kahden aikaan puuhastelemaan. Eipä ole sitä tapahtunut meidän torpassa ihan äsken, että kesken unien... No, en pistä pahakseni :)

Nyt sitten yritetään olla elättelemättä toiveita, ettei putoisi taas korkealta ja kovaa. Vaikka niinhän siinä tulee käymään, että toivoo raskautumista, mutta täti vaan uskollisesti kurvaa paikalle.

Anir kp 14/n.28

Vierailija
52/53 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovistestiin tuli ihan selkeä viiva. Mielikuvitus alkaa väkisinkin laukkaamaan... parin viikon kuluttua tullaan varmaan korkealta ja kovaa...

Vierailija
53/53 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anir: Toivottavasti tää poikkeuksellinen yöherättely sit tuo sen poikkeuksen, ettei menkat alakaan... Jospa tuo yöpuuhastelu sopii paremmin teille?!?! Parin tunnin yöunien jälkeen jo jaksaa paremmin... Pidetään peukkuja plussan puolesta!

Täällä kp 23/?, ei juurikaan oireita mihinkään suuntaan... Tässä kierrossa vaan on jotenkin tuntunut että valkkaria tulee normaalia enemmän... että ei oikein oo voinu sanoa, että ois ollu "kuivaa" vaihetta... Mutta ehkä johtunee siitä, ettei tässä kierrossa ollu odotettavissa ovista kp 12 katselmuksen mukaan...