Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M tilaus hävinnyt? Ei odottavaa tilausta eikä tilaushistoriaa. Onko muille käynyt näin?

Vierailija
01.09.2011 |

Olen odotellu H&Mltä toimitusta. Nyt kirjauduin sivuille katsomaan tilauksen tilaa.

Siellä tulee että ei odottavia tilauksia, ja ei tilaushistoriaa.

Tilaushistoriasa näkyi viime viikolla vielä edellisen kuun tilauksetkin, mutta nyt on hävinnyt kaikki tiedot.

Onko muille käynyt näin? Laskut olen maksanut, joten ei pitäisi olla mitään syytä olla toimittamatta mulle tavaraa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen odotellut myös tilausta H&M:ltä. Mitään en ole vielä maksanut, valitsin osamaksun, mutta minullakaan ei muka ole tilaushistoriaa :O

Taidampa soittaa H&M:lle. Kiva juttu.. Olen vielä odotellut tässä innolla koska se paketti oikein tulee.. prk. jos joutuu tekemään uudestaa ja odottamaan kauan !

Vierailija
2/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutkin ovat soitelleet ko. asiasta. Niiden nettisivut on kaatunut jotenkin, että se ei näytä mitään tilattuja tuotteita. Mun paketti on lähetnyt tänä aamuna kuulemma tulemaan ruotsista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M sekoilee. Kyllä ketuttaa, jos tää tilaus katoo nyt lopullisesti...

Vierailija
4/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin tilaus on kadonnut nettisivuilta.

Alkuperäinen toimitusaika oli 2.9. mennessä, eli eiköhän se kohta sieltä tule, jos tulee.

ja muutkin ovat soitelleet ko. asiasta. Niiden nettisivut on kaatunut jotenkin, että se ei näytä mitään tilattuja tuotteita. Mun paketti on lähetnyt tänä aamuna kuulemma tulemaan ruotsista..

Vierailija
5/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma heiltä olivat koneet nurin. Tilaukset kuitenkin tallella. Ne as.palvelijat pääsevät näkemään tilaushistorian ja uudet tilaukset, mutta asiakkaat eivät vielä.

Vierailija
6/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille tule sitä tilausta myös sähköpostiin vahvistuksena? minulla ainakin aina tullut ja sehän kannattaa pitää tallessa huolimatta mitä h&mn omilla sivuilla lukee. sit on mustaa valkoisella, jos jotain menee siellä pieleen