Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin veisi vanhoja leluja jotka ei mene kirppiksellä? Nokkamukit? Vähän tahraiset vaatteet?

Vierailija
24.08.2011 |

Eli esim. McDonald's leluja, jotain suklaamuna tms. leluja, vauvakirjoja jotka ei enää niin hyväkuntoisia, ilmaisdvd:eitä, tarravihkoja, kaikenlaista "sälää"...

Mihin näitä voisi viedä? Vai roskiinko vaan? Tuntuu että kirppiksellä ei kelpaa vaikka hinta olisi miten halpa.

Toinen on nokkamukit jotka ei tunnu menevän kaupaksi.

Ja vaatteet, jotka on ihan käyttökelpoisia, mutta ovat jo ehkä vähän "letkun" oloisia (esim. jotkut bodyt), tai sitten esim. collegehousut yms. joissa on joku pieni tahra. (Tai jotkut vähän pesunukkaiset.)

Mihin näitä voisi viedä? Vai roskiinko taas?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hei nyt vähän suhteellisuuden tajua. Ei varmastikaan moni ole valmis maksamaan yhtään mitään ilmaiseksi saadusta tavarasta, joka on vielä käytetty. Roskiin vaan. Tosin kuka hullu noita kotiin raahaa. Siellä tiskillä voi jo sanoa, että ei kiitos emme halua noita leluja.

Ja varmasti aika harva haluaa ostaa likaisia tai muuten pilalle menneitä vaatteita.

Joku raja siihen rahan ahneuteenkin!

Vaatteet voi kierrättää esim.matonkuteiksi.

Vierailija
2/4 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi saada rahaa.

Vaan siitä, että harmittaa laittaa roskiin tavaraa, joka mielestäni vielä olisi käytettävissä.

Esim. monet McDonaldsin lelut on oikein kivoja ja meidän lapset tykkää leikkiä niillä. Haluan vaan tyhjentää kaappeja välillä.

Osa esim. niistä McD-leluista on sellaisia, mitkä me ITSE ollaan ostettu kirppikseltä jollain 20c/kpl!

Ja suklaamunissa/joulukalentereissa jne. tulee ihan kivojakin leluja, siis jotain muumi/Hello Kitty/keiju yms. maskotteja.

Vaatteet kanssa mielestäni vielä käytettäviä, etenkin bodyt (nehän on alusvaatteena kuitenkin) - käyttäisin itse mutta ovat siis jääneet pieneksi. Nuo pikkutahraiset vaatteet on nyt vähän siinä ja siinä, mielestäni nekin ihan menisi arkivaatteena, kun tahrat ei ole niin näkyviä; valossa näkyy että ai tuossa on jotain.

Mutta miten niitä kierrätetään matonkuteiksi? - siis itse en kudo mattoja missään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuhun roinaan kirppiksellä lapun 'saa viedä ilmaiseksi. lehti' tms. kaikki on mennyt, käyttämättömät pullotutit, lasten pikkarit, vähän tahraiset vaatteet jne. Kuka lie ne ottaa, en tiedä,

Vierailija
4/4 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita jollekin järjestölle joka vie itärajan taakse avustuksia. Vita karla ei huoli mitään missä vähänkään on tahraa mutta jokin muu saattaa huolia. Itse vein joskus Puotikuu -kirppikselle (Kangasalle) josta kuulemma haetaan lahjoitusvaatteita.