Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesburgerista... Mikä pettymys

Vierailija
01.09.2011 |

Joka ikinen kerta kun tilaan hesburgerista jotain, niin aina jokin mättää.

Ihan sama mistä hesburgerista tilaa, niin aina sama juttu!

Ainoa yhteinen tekijä on vaan se että otan ostokset mukaan.

Milloin on väärä juoma, milloin puuttuu joku tilattu tuote ja tänään tilasen sen tuplajättipekonijuustohampurilaisen ja sainkin pelkän jättijuustopekonihampurilaisen.

Harvoin syön edes mitään roskaruokaa ja suorastaan ketuttaa tällainen ettei koskaan saa mitä tilaa.

JA unohdin mainita että aika usein saa myös odotella kauankin tilauksiaan, etenkin jos on autokaistalla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemukset. Hesessä on AINA toiminut kaikki. ollaan nopeita, aina on kaikki mitä pitääkin jne..

Mäkkäri, etenkin LOMMILAN mc espoossa, sielä ei koskaan toimi mikään. Työntekijöitä on kuin sieniä sateella silti odotus aika keskimäärin vartti ja autokaistalla MONESTI yli 30min. ja ihan yhtä tavallista on, että autokaistalla tilatessa jotain puuttuu.

Vierailija
2/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampparista ja saanut pienemmän tilalle. Tulee lahjakortti postissa. Itse olen valittanut, kun kebablihasalaatti tuntuu olevan mahdoton tehtävä.. olen lakannut tilaamasta sitä, kun aina menee pieleen. Se tuntuu olevan niin harvinainen tuote, ettei sitä käydä perehdytyksessä läpi, ja uudet työntekijät / harjoittelijat sitten ovat sooloilleet mulle aina jonkun lisukesalaatin + pari kebablastua rasiaan..

Muuten ei valittamista - siistiä ja herkkua mättöä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitten vaatia oikeat tilalle.

Vierailija
4/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin puuttuu mitäkin ja odotusaika hävyttömän pitkä.

Laitoin palautetta ja vasta usean viikon päästä sain vastauksen, jossa vain pahoiteltiin puuttuneita tuotetta. Laitoin palautteen viimeisimmän Hese käynnin jälkeen keväällä ja välittömästi kun olimme päässeet kotiin.

Selvä.

Siis ei enää meidän sentit menen Heseen.

Vierailija
5/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl oli yhteen aikaan mäkkärissä tommonen ongelma. Autokaistalta haettiin, millon tuli mitäkii. Jos tuli hamppari, siitä puuttui mausteet/täytteitä. Isojen ranskalaisten tilalla pienet, joskus puuttui jotain kokonaan.

Tietenkii valitin, ja oisin saanu ilmasiks jäätelön siitä hyvästä >:(

Mutta on sitten näinkin käynyt: ruuhka-aikana pyysivät viereiseen parkkiin odottamaan. Tilaus tuotiin autoon sitten parinkymmenen minutin päästä. Kotona huomasin että kassissa oli ylimääräsiä hamppareita ja perunoita. Kuitin katoin ja laskutettu oli ihan oikein, vain ne mitä tilasin!

Vierailija
6/6 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa se pussiin laitto ja sit täytyy pitää muistissa, et mitä on jo laittanut ja mitä puuttuu, kattokaa ny, vähän ymmräärystä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi