Jos perheestä on tehty lastensuojeluilmoitus, miten viranomiaset lähestyvät?
soittavat, lähettävät kirjeen vai paukkaavat yllättäen oven taakse.
nim. alanko heti siivoomaan
Kommentit (9)
lähettävät kirjeen, jossa on aika toimistolle lastensuojelutarpeen selvitystä varten. Sitten yleensä tekevät kotikäynnin.
ilmoitus, ilmoittivat kirjeellä päivän ja kellonajan jolloin olisivat tulossa käymään.
Uskoisin että tulevat oven taakse katsomaan yllärivisiittille mitä talouteen kuuluu, joskus on kuulemma aiheuttanut likaiset astiatkin altaassa jonkinmoisen merkinnän.
Mutta likaisia astioita ei ikinä ole altaassa joten eiköhän me selvitä =)
missä pyydettiin saapumaan toimistolle varattuna aikana. Aika oli vasta kuukauden päästä. Kiireetöntä toimintaa täällä savossa
vähän siivosin enimpiä sotkuja. Keittiössä mulla oli viininkäymisastia ihan näkyvillä. Siitä eivät edes kyselleet mitään. Harmi. Siinä astiassa mulla oli ruisleivän juuri muhimassa :)
Kirje kotiin ja jos ei saavu niin ne soittavat. Mulle kävi näin, kun kirje meni vanhaan osotteeseen. Sitten sovittiin, että tulevat kaffelle. Juteltiin ja rupateltiin.
He lukivat minulle kyllä kirjeen jonka olivat nimettömänä saaneet ja jutut siinä oli niin pöyristyttäviä etten voinut kuin nauraa....lopuksi täditkin repesi nauramaan, ettei kuunaan ole törmännyt näin outoon ilmoitukseen :D Pahoittelivat kovasti, mutta työtäänhän ne tekee ja asiat tutkitaan vaikka kuulostais ilmot kuin oudoilta tahansa.
Ja jotkut ihmiset on vain katkeria tmv ja siksi antavat perättömiä ilmiantoja, harmi ettei tällaisia tapauksia saada oikeuden eteen kunnianloukkauksesta :(
ja päivämäärä ja aika, jolloin on tapaaminen. Kun miehen lapsista oli tehty ilmoitus, tapaamista ei järjestetty näiden kotona vaan jossain sossun tiloissa kai.
Mun mielestä saisivat tulla yllättäen, siinähän sitten näkisi todellisen tilanteen.
Ala vaan siivoa ennen sita. Olisi hyva, jos poliiseilla olisi mukana edes yksi panssarivaunu, ensi alkuun.
Ja kovasti ollaan ooteltu.
Uskoisin että tulevat oven taakse katsomaan yllärivisiittille mitä talouteen kuuluu, joskus on kuulemma aiheuttanut likaiset astiatkin altaassa jonkinmoisen merkinnän.