Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihastut, täyttääkö ihastumisen kohde ajatuksesi koko ajan?

Vierailija
31.08.2011 |

Minulla näin ja kiusallista. Naimisissa olen mutta ihastuminen saa minut pois raiteilta..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt jo yhdessä pian 7 vuotta ja mietin koska tää lähtee pois? Jos mies muualla kuin kanssani esim päivisin kun ollaan töissä niin ajatus harhailee koko ajan mieheen, odotan koska tulee kotiin (itse olen kotona ennen miestä) ja vatsassa on perhosia. Soitellaan myös puolin ja toisin yleensä 2-3 kertaa päivän aikana ja joskus jos ei ole kerinnyt soitella niin on orpo olo.

Olin myös kesällä lasten kanssa ulkomailla ja jo ekana iltana tuli aivan järkyttävä ikävä miestä ja itku pääsi. Joka ilta juteltiin hetki web-kameran välityksellä. Teki ihan hyvää silti olla vähän erossa ja pitää se näkeminen/jutteleminen siinä 1x päivässä. Tosin myöhään illalla kyllä läheteltiin aika paljon viestejä.

Yhdessä ollaan asuttu yli 6 vuotta ja tosiaan ihan rakastunut olo edelleen. Kenenkään muun kanssa ei aiemmin ole ollut näin.

Vierailija
2/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt jo yhdessä pian 7 vuotta ja mietin koska tää lähtee pois? Jos mies muualla kuin kanssani esim päivisin kun ollaan töissä niin ajatus harhailee koko ajan mieheen, odotan koska tulee kotiin (itse olen kotona ennen miestä) ja vatsassa on perhosia. Soitellaan myös puolin ja toisin yleensä 2-3 kertaa päivän aikana ja joskus jos ei ole kerinnyt soitella niin on orpo olo.

Olin myös kesällä lasten kanssa ulkomailla ja jo ekana iltana tuli aivan järkyttävä ikävä miestä ja itku pääsi. Joka ilta juteltiin hetki web-kameran välityksellä. Teki ihan hyvää silti olla vähän erossa ja pitää se näkeminen/jutteleminen siinä 1x päivässä. Tosin myöhään illalla kyllä läheteltiin aika paljon viestejä.

Yhdessä ollaan asuttu yli 6 vuotta ja tosiaan ihan rakastunut olo edelleen. Kenenkään muun kanssa ei aiemmin ole ollut näin.

Meillä samanlaista, tosin ollaan palattu yksiin 2v. sitten, toivottavasti meilläkin liiton sisäinen huuma ja rakkaus säilyy läpi elämän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä jatkuu tuollainen tunne aina! Ainakin vielä tuntuu varsin lupaavalta:)

Vierailija
4/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin naimisissa, joten odottelen että milloin tämä menisi ohi. Toivottavasti pian. On aika raastavaa rakastaa toista ja olla ihastunut toiseen.

Vierailija
5/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietotyötä tekevällä pitää olla aivoissa muitakin ajatuksia. Ajattelen ihastusta vain vapaahetkinä, eikä niitä nyt ihan koko ajan ole. Tällä hetkellä en ole ihastunut enkä todellakaan aktiivisesti ajattele miestäni jatkuvasti. Hänen kuvansa on mielessäni taustalla koko ajan, ei siihen tarvitse kiinnittää mitään huomiota.

Vierailija
6/8 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ajatuksistani mutten onnistu. Eikä kyse ole mistään viattomasta ihastuksesta sillä olen rakastanut häntä jo yli 20v. Nyt vain tilanne "aktivoitui" hetkeksi vuosi sitten. Naimisissa molemmat tahoillaan.

Mä haluan irti tästä tunteesta - arrgh!!

Vierailija
7/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta meni niin, että muutaman minuutin pätkät olivat pisimmät ajat ilman ajatuksia hänestä. Vähitellen ajat pitenivät ja nyt yli vuoden myöhemmin en enää ajattele häntä edes joka päivä. Minäkin toisen miehen kanssa naimisissa, hankalaa on ollut näiden tunteiden kanssa. Lohdutuksena kuitenkin: se menee ohi, vaikka kestääkin kauan.

Vierailija
8/8 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin täyttää. Terveisin nimimerkki ajatuksiin mahtuu tällä hetkellä vain se yksi ja ainoa asia. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä