Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolmen vuoden seurustelu...

Vierailija
31.08.2011 |

mielestäsi liian lyhyt aika kihlautumista ajatellen? :)

Perusteluja myös kuuntelen, kiitos!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyemmät seurusteluajat ennen naimisiinmenoa. Näin olen huomannut. Ensimmäisessä suhteessa oltiin 6 vuotta yhdessä ilman kihloja, ja toisessa vain vuoden.

Vierailija
22/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko n. 25-28 vuotias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin nykyisen mieheni kanssa samaan osoitteeseen puolen vuoden seurustelun jälkeen, ja 3 vuotta myöhemmin mentiin naimisiin.

Tänä vuonna vietetään 10-vuotishääpäivää :)

Nuoruudessa minulla oli yksi avoliitto. Ko. miehen kanssa seurusteltiin ensin kaksi vuotta, sitten oltiin avoliitossa 4 vuotta, ja erottiin. Oikeasti olisi kannattanut erota jo seurusteluaikana. Nuorena ja kokemattomana ei vaan millään meinannut tajuta ettei suhde toimi.

Seurustelun pituuden vaikutusta avioliiton onnellisuuteen ja pituuteen on ihan tutkittukin ('rakkausprofessori' Kaarina Määttä) ja tutkimuksessa kävi ilmi ettei seurustelun pituudella ole vaikutusta siihen kuinka avioliitto onnistuu.

Vierailija
24/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi pari kyseessä, sitä lyhyemmät seurusteluajat ennen naimisiinmenoa. Näin olen huomannut. Ensimmäisessä suhteessa oltiin 6 vuotta yhdessä ilman kihloja, ja toisessa vain vuoden.

pitää paikkansa. Ei oltu mitenkään ikäloppuja - 27 ja 30 - kun alettiin seurustella, mutta kuitenkin olimme molemmat jo sellaisessa elämäntilanteessa, että halusimme vakiintua.

Tosin olimme seurustelleet jo 3 vuotta ennen avioitumista, mutta meillä tulikin muunlaiset sitoutumiset (esim. yhteinen asuntolaina) kuvioihin hyvin lyhyellä aikavälillä.

Vierailija
25/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on minusta lapsellista.

Vierailija
26/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen, naimisiin yksivuotistapaamispäivänä ja kun oltiin oltu yhdessä 3 vuotta, meillä oli jo lapsi ja toinen tulossa :) Kukin siis tyylillään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi