Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaista palkanlaskijan työ?
31.08.2011 |
Kertokaa jos jollakulla on kokemusta... Paljonko palkka? Pitääkö osata matikkaa kuinka hyvin? Onko tylsää? :)
Kommentit (2)
aina kun se palkan oikeellisuus ei ole itsestä kiinni, mutta valitukset kyllä tulevat aina palkanlaskijalle. Matikka ei tarvitse osata, mutta tessiä tarvitsee osata tulkita. on tylsää.
10v sitä tehnyt... huoh!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aina kun se palkan oikeellisuus ei ole itsestä kiinni, mutta valitukset kyllä tulevat aina palkanlaskijalle. Matikka ei tarvitse osata, mutta tessiä tarvitsee osata tulkita.
on tylsää.