Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppausmyönteisten tutkimusten taustalla lliha- ja meijeriteollisuus

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uudet potut, nam nam. Onneksi ei ole tarvinnut koskaan kokeilla näitä hihhulidiettejä.

Vierailija
2/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tutkittavalle asialle myönteinen? Vai petkutetaanko jotakuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käskettiin mennä karppaus.infoon jossa on tutkimuksille omistettu osio, ja kävi ilmi että siellä oli muutama tutkimus ja ilmoitus että sivua ei päivitetä. Otin sitten siitä ekan tutkimuksen listasta ja sen conclusions-osassa oli seuraava lause:

By that standard, risk is reduced most effectively when trans fatty acids and saturated fatty acids are replaced with cis unsaturated fatty acids.

Siis täh, eihän tämä edes ole karppaukselle hyvä uutinen? Hieman oli vaikeuksia ymmärtää mitä abstraktissa puhuttiin, mutta tämän verran luulen ymmärtäväni.

Vierailija
4/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jotain kautta aina "järjestettyjä", jostain taustalta löytyy aina puolueellinen taho...itse en ole tutkimustuloksiin uskonut enää moniin vuosiin. Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä lukee, näkee tai kuulee tai vähintään kannattaa selvitellä taustoja, että mistä on kyse.

Maitosokerista ja -rasvastakin saatiin valtava terveysuhka aikaiseksi sen jälkeen, kun usa:n kasviöljyvarastot eivät enää riittäneet ja öljy piti saada käsistä pois...siitä alkoi maidon jalostaminen ihmiselle "terveellisemmäksi" ja kaikki tietää kuin on käynyt.