Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto kun jäin tänään kotiin :(

Vierailija
31.08.2011 |

Tyttöni sairastui toissayönä ja minä olin eilen häntä hoitamassa kotona. Tarkoitus oli, että mieheni hoitaa tänään. Kävikin niin, että tyttö alkoi oksentaa viime yönä. Oksensi lähes koko yön. En ole nukkunut montaa hetkeä ja on todella huono olo. Minä jäin tänään kotiin myös, koska en ole työkunnossa. Järkyttävä hedari ja olen ihan pyörryksissä valvotusta yöstä. Nyt on vaan järkyttävän huono omatunto, kun mun alunalkain piti mennä tänään töihin.

Onko muilla näitä samoja fiiliksiä, jos joutuu olemaan töistä poissa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylitunnollinen! Sinulla on oikeus olla tänään kotona. Työpaikalla mikään ei kaadu poissaoloosi, kukaan ei ole korvaamaton!

Vierailija
2/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä valvotusta yöstä menet tuollaiseen kuntoon???

No kyllä tässä on valvottu jo useampi yö.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt taitaa olla arvot teidän huushollissa pielessä. Just on ollut viikonloppu. Ok, kaikki ei tee ma - pe työviikkoa, mutta jos olet usean yön valvonut, olisko ollut mahdollista että isä olis myös tehnyt jotain ja töitten jälkeen olisit itse levännyt ja miehesi olis pitänyt huushollista huolta. Meillä on duuni täys sunlaisia marttyyreitä, mies ei tee mitään ja vaimo/äiti kaiken ja sitten ollaan niin pahoillaan kun meidän jessica on taas kipeä ja mun pitää jäädä himaan. Ota akka iteäsi niskasta kiinni. Eikä se lapsi oksenna 24/7 putkeen 3 vuorokautta, kyllä välillä voi vieressä levätä.

Vierailija
4/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina, sunnuntaina ja maanantaina????

Aivan järkyttävä työmoraali sinulla.

Vierailija
5/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka ihania olette

Vierailija
6/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäit kun jäit. Ei maailma eikä sun työ siihen kaadu. Mutta siis, menihän miehesi kuitenkin töihin? Miksi muuten et nukkunut yölllä ja miehesi hoitanut tyttöä.

Mielestäni aika helpolla jäit. Mutta tosiaan, turha surra. Mene nyt kuitekin nukkumaan.

Vierailija
7/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa porukkaa täällä taas tänään..

Vierailija
8/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa porukkaa täällä taas tänään..

kyllä pystyy nukkumaan päivällä.

Vierailija
9/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mutta tää on taas näitä juttuja, että "mää en pysty tekemään tuotajatuota mänttiä osuutta, tee sinä, minä teen vain tän kohdan, josta saa työpaikalla helppoja pojoja"...

Vierailija
10/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei kelpuuttanut kuin mut yöllä. Oli kova halipula oksennusten välissä. Itkuinen ja kivulias rassu :(

Isällä tänään vapaapäivä. Se tässä niin kökköä onkin. Mutta oikeasti jäin tämän oman olon vuoksi. Lähes kokonaan valvotun yön jälkeen on ihan turha mennä töihin sekoilemaan.

Mutta joo, ruoskikaa vaan, jos sillä saatte angstia purettua :/

Vierailija
11/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, perkele, sitten pitää opetella

Ai niin, mutta tää on taas näitä juttuja, että "mää en pysty tekemään tuotajatuota mänttiä osuutta, tee sinä, minä teen vain tän kohdan, josta saa työpaikalla helppoja pojoja"...

Mä en ole saanut aikuisikänäni koskaan unta päivällä vaikka olisin miten väsynyt.Uni ei tule kirveelläkään,siksi en voisi kuvitellakkaan tekeväni yövuoroja vaikka hoitoalalla olenkin.Toiset nukkuu heti kun käyvät makuu asentoon,toiset eivät,eikä ole opettelusta kiinni.Me ihmiset ollaan erilaisia!

Vierailija
12/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei kelpuuttanut kuin mut yöllä. Oli kova halipula oksennusten välissä. Itkuinen ja kivulias rassu :(

Isällä tänään vapaapäivä. Se tässä niin kökköä onkin. Mutta oikeasti jäin tämän oman olon vuoksi. Lähes kokonaan valvotun yön jälkeen on ihan turha mennä töihin sekoilemaan.

Mutta joo, ruoskikaa vaan, jos sillä saatte angstia purettua :/

mene nukkumaan sieltä pois koneen äärestä. Et oikeesti ole kipeä jos kerran voit koneella olla. laiskiainen ja pinnari.

Vierailija
13/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä ettei lähde töihin tartuttamaan sitä itsellä jo mitä todennäköisimmin itävää tautia.

Työpaikkasi ei varmaan poissaoloosi kaadu. Jos omat olosi takia jäit saikulle niin olosi sitten on miksi sen koet, mitä sitä märehtimään?

Vierailija
14/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä tässä saa huutamaan Porvoota, "EI OLE TODELLISTA" ym. ihmeellisyyksiä?

Vierailija
15/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän ainoa tavoite purkaa omaa katkeruuttanne ap:hen?

Vierailija
16/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on nykyään pesiytyny jotain kauhean vihaisia ihmisiä! Nykyään ihan sama minkä ketjun avaa, niin haukutaan ja morkataan ihan hulluna!

Mutta ap:lle; itsehän sinä oman olosi tunnet. Kukaan ei voi toisen puolesta sanoa, että millainen on olo. Meilläkään ei muuten lapset varmasti rauhotu isälleen, jos ovat kipeitä ja minä olen kotona. Kai se tulee siitä, kun niitä monta vuotta kotona hoisi, ja oli aina saatavilla. Yöllä ja päivällä.

Vierailija
17/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on pesiytyny jotain kauhean avuttomia keskenkasvuisia.

Mutta ap:lle, itsehän sinä oman olosi olet aiheuttanut. Olisit nukkunut, kun oli KOLME PÄIVÄÄ aikaa.

Vierailija
18/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä paasaa. Ota lääkkeesi ja rauhoitu. Jos on oksentavaa lasta hoitanut koko yön, niin parempi ettei mene tartuttamaan muita töihin. Oksennustauti tarttuu tosi helposti. Ja muutenkin, jos on ihan poikki niin mitä järkeä mennä töihin kun ei siellä saa mitään aikaiseksi.

Sun kannattaisi mennä terapiaan purkamaan vihaasi tai ainakin työterveyshuoltoon.

nyt taitaa olla arvot teidän huushollissa pielessä. Just on ollut viikonloppu. Ok, kaikki ei tee ma - pe työviikkoa, mutta jos olet usean yön valvonut, olisko ollut mahdollista että isä olis myös tehnyt jotain ja töitten jälkeen olisit itse levännyt ja miehesi olis pitänyt huushollista huolta. Meillä on duuni täys sunlaisia marttyyreitä, mies ei tee mitään ja vaimo/äiti kaiken ja sitten ollaan niin pahoillaan kun meidän jessica on taas kipeä ja mun pitää jäädä himaan. Ota akka iteäsi niskasta kiinni. Eikä se lapsi oksenna 24/7 putkeen 3 vuorokautta, kyllä välillä voi vieressä levätä.

Vierailija
19/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Tänne on pesiytyny jotain kauhean avuttomia keskenkasvuisia.

Mutta ap:lle, itsehän sinä oman olosi olet aiheuttanut. Olisit nukkunut, kun oli KOLME PÄIVÄÄ aikaa.

Onko sulla jotain sellaista tietoa mun elämästä mitä mulla itselläni ei ole? :D Mistä sinä tiedät päiväohjelmani, aikatauluni ja mahdollisuudet nukkua? Niin ja avuttomuuteni/keskenkasvuisuuteni... :D

Hakeudu hoitoon. Vaikka tänään, huomenna tai ylihuomenna. Sinulla on siihen aikaa, tiedän sen! ;) Sulla on selvästi patoutuneita tunteita, joita kaadat täällä tuntemattomien niskaan.

Vierailija
20/41 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kotiäitien on vaikea työllistyä...