Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko ötököiden myrkytys ruokakaapeista isännöitsijälle

Vierailija
30.08.2011 |

(ASO-asunto siis kyseessä, rivari)

Huomasin n. viikko sitten pikkuisia koppakuoriaisen näköisiä öttiäisiä kuivaruokakaapissa. Tyhjensin heti kaapit ja olen nyt itse myrkytellyt markettimyrkyillä kaappeja. Edelleen niitä inhottavia ötököitä jostain ryömii kuolemaan yön aikana, osa vielä vähän kipristelee pahimmillaan yli vrk myrkytyksen jälkeen.

Voinko jo soittaa isännöitsijälle että tilaavat jonkun ammattifirman myrkyttämään vai pitääkö minun se itse maksaa? Entä pitääkö rivarissa myrkyttää kaikki asunnot?

Katsoin netistä kuvia ja eniten näyttävät riisihäröiltä mutta en ole ihan varma kuitenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli turkiskuoriaisen toukkia ja soitin vuokraemännälle ja hän tilasi tuholaistorjujan jonka maksoi ilmeisesti isännöitsijä tai taloyhtiö tms. mutta itse en kuitenkaan joutunut maksamaan. mhdollisesti leviävät muuallekin, mutta siitä osaa torjuja kertoa paremmin.

Vierailija
2/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoranaisesti kiinteistön omistajalle kuulu, mutta voi asia sitä kiinnostaakin. Jos ongelmaa on enemmänkin, voi olla fiksumpaa myrkyttää laajemmin, joka tapauksessa tehoa kannattaa seurata myös lähiasunnoissa. Näin ollen myös naapureiden kannattaa olla isännöitsijän kautta asian tasalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sokeritoukkia, kahdesti myrkytettiin isännöitsijän toimesta.

Vierailija
4/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka maksoi ilmeisesti isännöitsijä tai taloyhtiö tms. mutta itse en kuitenkaan joutunut maksamaan.

olisi yleensä fiksuin tapa hoitaa asia, sillä asukkaalla maksattaminen voi saada ongelman pahenemaan ja leviämään.

Kaikkia kun se ei kiinnosta, toisilla ei ole varaa ja kolmansia asia jo muutenkin hävettää niin paljon, että hintakysymys vain pahentaa tilannetta.

Taloyhtiön tai vuokranantajan maksamana ongelma hoidetaan pian pois päiväjärjestyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi