Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sitten jätti minut - valitsi vaimonsa

Vierailija
30.08.2011 |

En jaksa edes itkeä enää.

Ja saa heittää lisää paskaa niskaan... pahemmalta ei voisi enää tuntua.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tutustuit tähän petturiin? Ja voihan se sitäpaitsi olla, että löysi vaan toisen kakkosnaisen, eikä valinnutkaan vaimoaan?

Vierailija
22/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut hyvin ihastunut naimisissa olevaan mieheen.

Yritä jaksaa. Halaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä maassa yksi onneton aviovaimo lisää. Mun onnenpäiväni oli reilu 7 v sitten, kun mieheni valitsi rakastajattarensa. Pääsin valheiden vankilasta ja pettävästä miehestä. Silmäni aukesivat ja olen saanut oman elämäni takaisin.

Vierailija
24/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset miehet valitsee aina perheenSiis jos on lapsia eli tuossa on takuulla ollut lapsia ja mies ei halunnut lapsille ankeita aikeita. Ajattele sinäkin hänen lapsiaan.

Ja toden totta heitä on olemassa jopa 30% kaikista miehistä, uskokaa tai älkää.

Vierailija
25/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa tuo olisi sinullekaan uskollinen pidemmän päälle ollut.

Ja varmasti tiedät itsekin että harva se vaimonsa jättää toisen naisen takia. Tai jos jättääkin niin ei hyvät edellytykset uudelle suhteelle, koska edellinen suhde ja ero pitäisi aina käsitellä kunnolla loppuun enne uuden alkua.

Eli hyvinhän tuossa sinun kannalta kävi. Toivottavasti mieskin nyt panostaa siihen omaan vaimoonsa ja perheeseensä.

Vierailija
26/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun löytäisinkin vapaan miehen...

Sen verran olen kyllä viisastunut, että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen varattu mies.

ap

Vierailija
27/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, ettet ole raskaana. Tällainenkin tapaus tiedossa. Tosin mies sanoi jo aluksi, ettei aio jättää vaimoaan. Nainen teki lapsen toiveissaan, josko kuitenkin. Ei jättänyt. Nyt on nainen yh ja vauva ilman isää.

Vierailija
28/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olet rikki.Varmasti tiesit että teet väärin-ei suhde voi koskaan perustua valheelle.Voimia sulle,ota ensi kerralla vapaa mies!Hali!

Vierailija
29/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen kyllä viisastunut, että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen varattu mies.

ap

Onko yhteinen asuntolaina tms? Minun kohdallani mies mietti pari kuukautta ja olemme nyt olleet onnellisesti 23 vuotta naimisissa enkä todellakaan olisi parempaa miestä saanut tai voinut viedä :) Sellaista on elämä. Vaimo oli varmaan muuttunut tai ruvennut yrittämään tms ja mies huomasin hänessäkin jotain hyvää.

Vierailija
30/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Onko yhteinen asuntolaina tms? Minun kohdallani mies mietti pari kuukautta ja olemme nyt olleet onnellisesti 23 vuotta naimisissa enkä todellakaan olisi parempaa miestä saanut tai voinut viedä :) Sellaista on elämä. Vaimo oli varmaan muuttunut tai ruvennut yrittämään tms ja mies huomasin hänessäkin jotain hyvää.

Tai uutuudenviehätys hävisi tästä pettäjänaisesta. Omat ihanat puolensa on varmasti vaimossakin. Ne vain niin helposti hautautuvat arjen alle tai muuttuvat tavanomaisiksi ja jossain toisessa kuvittelee näkevänsä jotain parempaa. Kunnes arki astuu kuvaan siinäkin suhteessa.

Kaikki ihastuvat pitkän suhteen aikana. Tai lähes kaikki. S eon itsestä kiinni, miten pitkälle vie sen ihastumisen. Sekin on säälittävää, jos ei ikinä opi sitä logiikkaa, mikä uuden tutustumisen viehätyksessä piilee. Samaa hienojen puolten ihailua voi etsiä siitä vanhasta puolisostaan. Näin ap:nkin rakastaja luultavasti teki. Ja palasi kotiin.

Vierailija
31/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös pitkään yhdessä ollut pari rakastuukin uudelleen toisiinsa. Eihän suhde koskaan ole pelkkää huumaa, vaan yleensä ne tulee ja menee. Omaan mieheenkin voi rakastua monta kertaa. Toiset vain jaksavat kiltisti odottaa sitä vaihetta siinä ei niin hyvässä vaiheessa. Toiset käyvät katsomassa miltä se ruoho näyttää aidan toisella puolella.

Ikävää ap:lle, mutta ehkä sinäkin vielä löydät sen paremman miehen.

Vierailija
32/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös pitkään yhdessä ollut pari rakastuukin uudelleen toisiinsa. Eihän suhde koskaan ole pelkkää huumaa, vaan yleensä ne tulee ja menee. Omaan mieheenkin voi rakastua monta kertaa. Toiset vain jaksavat kiltisti odottaa sitä vaihetta siinä ei niin hyvässä vaiheessa. Toiset käyvät katsomassa miltä se ruoho näyttää aidan toisella puolella.

Näin meille kävi, pettämisten jälkeen. Kumpikin kävi aidan takana, sitten huomasimme kantapään kautta, mitä olimme menettämässä. Suorastaan takerruimme toisiimme, kun tajusimme miten tyhmiä olimme olleet - siis kumpikin. Rakastuimme uudestaan. Seksi oli aina ollut hyvää, se muuttui paremmaksi. Keskustelut päätyivät uudelle tasolle, luottamus toiseen sen myötä vain syveni. Ja kumpikin tajusi alkaa antaa tilaa toiselleen. Tästä on vuosi nyt aikaa ja koko ajan muuttuu vain paremmaksi.

Vierailija
33/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meille kävi, pettämisten jälkeen. Kumpikin kävi aidan takana, sitten huomasimme kantapään kautta, mitä olimme menettämässä. Suorastaan takerruimme toisiimme, kun tajusimme miten tyhmiä olimme olleet - siis kumpikin. Rakastuimme uudestaan. Seksi oli aina ollut hyvää, se muuttui paremmaksi. Keskustelut päätyivät uudelle tasolle, luottamus toiseen sen myötä vain syveni. Ja kumpikin tajusi alkaa antaa tilaa toiselleen. Tästä on vuosi nyt aikaa ja koko ajan muuttuu vain paremmaksi.

Lisään vielä, että ollaan oltu 15 vuotta yhdessä!

Vierailija
34/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi sinne loppuun ettei kannata uskoa mitä mies sanoo, koska hän sanoo mitä vaan saadakseen seksiä. Ja tämä psykologi joka jutun kirjoitti oli itse mies.

Vierailija
35/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kait viime viikolla hehkutit, kuinka mies on ottamassa eroa? Ai et vai? no etpä tietenkään... :D

Vierailija
36/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi sinne loppuun ettei kannata uskoa mitä mies sanoo, koska hän sanoo mitä vaan saadakseen seksiä. Ja tämä psykologi joka jutun kirjoitti oli itse mies.

Minulla oli varattu mies ja hän rakasti minua, mutta ei suostunut seksiin ennen kuin toinen suhde on päätetty. Muutaman kuukauden päästä mies lopetti suhteensa ja seurustelimme 5 vuotta sen jälkeen eli ei voi yleistää.

Vierailija
37/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli varattu mies ja hän rakasti minua, mutta ei suostunut seksiin ennen kuin toinen suhde on päätetty. Muutaman kuukauden päästä mies lopetti suhteensa ja seurustelimme 5 vuotta sen jälkeen eli ei voi yleistää.

Vierailija
38/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen valitsi aviomiehensä!

Minullekaan ei jäänyt kuin ne sanat rakkaudesta :(

T: mies

ps: miten sitä voi olla niin tyhmä...

ap

Vierailija
39/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha ajatella että ei hän olisi SINUA pettänyt. On jo todistettu että mies pettää sellaista naista jota rakastaa.

Itsekin olet petturi. Mies saattoi valita vaimonsa myös sellaisesta syystä että vaimo oli uskollinen ja rakastaja oli valmis pettämään. Pettämiseen kun tarvitaan kaksi.

Vierailija
40/59 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi rakastavansa, ja puhuttiin yhteisestä tulevaisuudesta.

ap

Se kaikkein varmin keino saada helpolta patjalta lisää pesää - "mää rakastan sua ja vaimon kanssa menee ihan paskasti ja kyllä mä vielä sen aivan varmasti jätän"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän