Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on ostaa kallis merkkilaukku kun kuitenkin

Vierailija
30.08.2011 |

kaikki luulevat sitä thaimaan feikiksi :-).

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahaa on tarpeeksi, ostetaan tottakai vain laatukamaa. Sillä ole mitään merkitystä mitä joku toinen siitä ajattelee tai on ajattelematta - ei rikkaat vaivaa sellaisella päätään. Oikein fiksu rikas otattaa siitä sikakalliista tuotteestakin nimen pois, riittää että ITSE tietää kantavansa aitoa luksustuotetta. Ja kyllä sen toinen rikas tunnistaa luksustuotteeksi ilman nimeäkin.

muka ei merkillä ole väliä, mutta kuitenkin oikein "tunnistetaan" toisten laukkuja? heh heh. Kuulostaapa muuten tosi kiinnostavalta elämäntavalta.

Vierailija
2/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perintörahaa. Nainen kulkee prisman toppatakissa ja farkuissa ja laukkuna joku anttilan olkalaukku:)

Juu ja tiedän, että sitä rahaa on, koska tunnen hänet nuoresta tytöstä asti ja tunnen hänen perheensä.

Mutta ulospäin ei kukaan voisi uskoa, millaiset sijoitukset tällä naisella on. Lieköhän hänellä yhtään tällaista merkkilaukkua edes olemassakaan.

Kai sen nyt tyhmäkin tajuaa että rahalla on väliä. Jos sitä rahaa on ja elää eri kastissa kuin keskivertosuomalaiset niin merkkilaukku keikkuu olalla.

Ei pidä paikkaansa. Tuttavani on hyvin varakas ja käyttää aina jotain kudottua hippi-olkalaukkua. Eikä muutenkaan harrasta mitään vaatemerkkejä. Hassua ajatuskin, että kaikilla varakkailla/rikkailla olisi sama maku ja sama tyyli, ihan kuin rahan myötä valuisi persoona ja oma ajattelu pois.

Itse asiassa usein tuntuu, että ne vaate- ja laukkumerkit ovat tärkeämpiä sellaisille, joilla ei oikeasti ole niin paljon rahaa, mutta haluaisivat esittää, että on. Tai sitten joillain nousukasmammoilla, jotka ovat saaneet elintasonsa naimalla kovapalkkaisen miehen, ja nyt sitten kantavat suurella ylpeydellä merkkilaukkuaan tehdäkseen pesäeroa entiseen.

(Toki on ihmisiä, jotka muuten vaan ostavat niitä merkkilaukkujakin ja joille ne ovat oikeasti VAIN käyttöesineitä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahaa on tarpeeksi, ostetaan tottakai vain laatukamaa. Sillä ole mitään merkitystä mitä joku toinen siitä ajattelee tai on ajattelematta - ei rikkaat vaivaa sellaisella päätään. Oikein fiksu rikas otattaa siitä sikakalliista tuotteestakin nimen pois, riittää että ITSE tietää kantavansa aitoa luksustuotetta. Ja kyllä sen toinen rikas tunnistaa luksustuotteeksi ilman nimeäkin.

Vierailija
4/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi teennäisesti koukussa kuin kipsipotilaalla, aurinkolasit nenällä ja se nokka pystyssä. Kyynärkoukussa kiikutetaan Merkkilaukkua kuin ikämummo. Oikeita wt-tyyli-ikoneita.

Kummasti näitä näkee täällä itäsuomalaisessa pikkukaupungissakin. Yhtäkkiä naapurintyttökin muuttui koulun alettua tuollaiseksi. Tähän asti kulkenut verkkareissa ja collareissa luonnonraikkaana. Nyt on muotikuteet, tiukka meikki ja käsilaukku :-DD ja tyttö on 14v. Sekoaako ne jotenkin tuossa yläkouluiässä?

Tosin olen kuullut, että eteläsuomalaiset koululaiset aloittavat jo vitosluokalla merkkilaukkujen kanssa kohkaamisen.

Mun mielestä jokainen aikuinen ostakoon laukkuja hinnalla millä haluaa. Mutta lapsilla sais pysyä toi reppumuoti pinnalla. Painava kirjasatsi on aika hankala sulloa käsilaukkuun.

Vierailija
5/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt vaan mutta KENELTÄ teistä se on penniäkään pois jos/kun jollakin TOISELLA on aito laukku.

aito laukku on elinikäinen sijoitus. se on kestävää laatua ja yleensä vielä elinikäisellä takuulla(!!!)

kuinka moni voi sanoa samaa ostamastaan feikkilaukusta?

Se on jokaisen oma asia kantaako olallaan feikkiä vai aitoa.

Vaihtoehtona on myös ostaa halpismerkkilaukku joka ei maksa tonneja mutta ei myöskään jäljittele kallista merkkilaukkua.

Kai sen nyt tyhmäkin tajuaa että rahalla on väliä. Jos sitä rahaa on ja elää eri kastissa kuin keskivertosuomalaiset niin merkkilaukku keikkuu olalla.

Jos sitä rahaa ei ole eikä ole koskaan ollutkaan niin normilaukut menee siinä missä feikitkin.

Kenenkään velvollisuus ei ole antaa omistaan köyhemmille. Vaikka ylimääräistä pikkurahaa löytyisikin.

Tuonkin tyhmä jo ymmärtää.

Feikkimerkkilaukkujen ostaminen on mielestäni väärin. Laukun alkuperää, sen eettistä tarinaa et saa selville. Ties mitä rikollista niiden takana on. Samoin kun rehottavat ihmiskaupat, huumeet yms rikolliset asiat. Samat rikollisjärjestöt niitä feikkejä tehtailee/myy niissä liikkuu iso raha.

Kaikki tavallaan. Aivan sataprosenttisen varma olen itse siitä että omistamani merkkilaukku (1kpl, musta, ei isoa logoa/tekstiä/tunnistetta, tunnistaa vain ne jotka todellakin merkin tuntevat/tietävät) ei ole ollut keneltäkään penninhyrrää pois. Ei keneltäkään muulta kun minulta. Ei afrikan lapsilta jotka kärsivät nälästä eikä keneltäkään muulta.

Kivittäkää jos haluatte mutta minä saan rahoillani tehdä kuten haluan, enkä edes ole rikas tai edes varakas, olen muotitietoinen ja minulla on visuaalinen silmä joka pitkän harkinnan ja säästämisen jälkeen oli onnensa kukkuloilla uudesta laukusta. Laukku on palvellut minua monta vuotta, sinä aikana esimerkiksi yksi long champin laukku on käynyt 3 kertaa suutarilla aja nyt käyttökelvottomana heitin sen roskiin, laukun arvo 150€. Oma merkkilaukkuni on täydellisessä kunnossa, pientä käyttöjälkeä siinä on mutta hyvin siistinä ja ehjänä(!) pysynyt, se siirtyy perintönä tyttärelleni kunhan minusta aika jättää. Jos hän ei sitä halua voi sen myydä vintagena pois tms.

Tekstin laatu puhukoon puolestaan... todella syvällistä, kun pohditaan ihan laukun "eettistä tarinaa". ;-D

Kirjoittaja elää selvästikin mustan merkkilaukkunsa kanssa "eri kastissa kuin keskivertosuomalaiset".

Ja mukaan vedetään se klassinen "perintönä tyttärelle", johon jokainen laukkufriikiksi itseään ylpeänä tituleeraava vetoaa.

Sori.

Vierailija
6/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä vedätetään kuin pässiä narussa!

Otetaan pussi, keksitään sille lisäarvoa, laitetaan naurettava hintalappu ja lauma lehmiä kulkee kaupan ovesta sisään ihailemaan - no sitä pussia ja me saamme osamme!

Brändin luomista ja tarkoituksellista ylläpitoa kutsutaan brändinhallinnaksi. Brändi voi vahingoittua, kun tehdään brändimoka.[2]

Brändin identiteetti ovat ne mielleyhtymät, joita brändin luoja pyrkii vahvistamaan brändinhallinnan avulla. Nämä mielleyhtymät ovat lupaus yritykseltä asiakkaalle, ja niiden tulisi auttaa asiakkaan ja brändin suhteen vahvistamisessa. Yleensä brändin identiteetti koostuu kuudesta kahteentoista mielleyhtymästä, jotka on jaoteltu ydinidentiteettiin ja laajennettuun identiteettiin. Mielleyhtymiä voivat olla esimerkiksi innovatiivisuus, korkea palvelutaso tai hyvä hintalaatusuhde.

Luksusta kerrakseen = D

Vierailija
7/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Tuttavani on hyvin varakas ja käyttää aina jotain kudottua hippi-olkalaukkua. Eikä muutenkaan harrasta mitään vaatemerkkejä. Hassua ajatuskin, että kaikilla varakkailla/rikkailla olisi sama maku ja sama tyyli, ihan kuin rahan myötä valuisi persoona ja oma ajattelu pois.

Itse asiassa usein tuntuu, että ne vaate- ja laukkumerkit ovat tärkeämpiä sellaisille, joilla ei oikeasti ole niin paljon rahaa, mutta haluaisivat esittää, että on. Tai sitten joillain nousukasmammoilla, jotka ovat saaneet elintasonsa naimalla kovapalkkaisen miehen, ja nyt sitten kantavat suurella ylpeydellä merkkilaukkuaan tehdäkseen pesäeroa entiseen.

(Toki on ihmisiä, jotka muuten vaan ostavat niitä merkkilaukkujakin ja joille ne ovat oikeasti VAIN käyttöesineitä.)

Vierailija
8/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä edes mieti mitä muut ajattelee laukuista!Huh huh.Hnaki ap elämä!

Vierailija
9/65 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi minulle lahjaksi ulkomailta työmatkaltaan Rado-merkkisen kultakellon. Muotitietoinen ystävättäreni kysyi: "ootko saanu ton kellon jostain tilaajalahjana, ja mikä muka tollanen merkki on, en oo koskaan kuullutkaan".

Sanoin sitten saaneeni sen Yves Rocherilta lahjaksi.

Vierailija
10/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIETTINYT

Vierailija
11/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan nappulaa tykkää!!!

Vierailija
12/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ei erota feikkiä aidosta niin ei kai sen mun vika ole?? :D

Vierailija
13/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osahan ei niitä erota, joten suurin osa luulee, että sulla on feikki. Vaikka kuinka olis aito. Ketä varten sulla se aito on?

Vierailija
14/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osahan ei niitä erota, joten suurin osa luulee, että sulla on feikki. Vaikka kuinka olis aito. Ketä varten sulla se aito on?

Vierailija
15/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi teennäisesti koukussa kuin kipsipotilaalla, aurinkolasit nenällä ja se nokka pystyssä. Kyynärkoukussa kiikutetaan Merkkilaukkua kuin ikämummo. Oikeita wt-tyyli-ikoneita.

Vierailija
16/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pätkääkään kiinnosta huomaavatko kaikki että on aito gucci. Koska on nahkalaukku niin oletan kyllä että aikasta moni erottaa nahan ja muovin toisistaan ( oletan vaan en tiedä että feikit on usein muovisia?)

En ole muuten katunut vielä kertaakaan että ostin yli tuhannen euron laukun, ehkä sekin päivä tulee joskus?

Vierailija
17/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä feikkiä max. puoli vuotta ennen kun se on paskana..

Vierailija
18/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pätkääkään kiinnosta huomaavatko kaikki että on aito gucci. Koska on nahkalaukku niin oletan kyllä että aikasta moni erottaa nahan ja muovin toisistaan ( oletan vaan en tiedä että feikit on usein muovisia?)

En ole muuten katunut vielä kertaakaan että ostin yli tuhannen euron laukun, ehkä sekin päivä tulee joskus?

Joo ollaan oikeen tosi kateellisia sun huippukaalliista Aidosta Merkilaukusta.

Vierailija
19/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksen, että tehtaan toisessa päässä valmistetaan samoja feikkejä. Että hikipajalta päivää!

Vierailija
20/65 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan laukun itselleni käyttöön enkä feikatakseni muille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan