Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisen lapsen hiukset voi mielestäsi värjätä?

Vierailija
03.11.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikuisen kannattaa kattoa millä värjää

Vierailija
2/12 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kevytsävytetty tytön hiuksia pari kertaa ja tyttö on 8v.En tiedä miksi tuon ikäisen hiuksia ei voisi sävytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta teininä, kun haluaa ilmaista itseään, värjäys lienee paikallaan. Tietty jonkun kuudesluokkalaisen kanssa voi kokeilla kevytsävytteillä, jos lapsi haluaa.

Vierailija
4/12 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen ikänen edes tajua sitä itse vielä haluta!

Naurettavaa mun mielestä..

Vierailija
5/12 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori saa värjätä sitten, kun ottaa vastuun muistakin tekemisistään. Nämä taitaa olla näitä nuoria äitejä, jotka rei´ittävät lastensa korvat yms.

Vierailija
6/12 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuon ikäinen tosiaankaan itse niitä osaa vielä haluta. Ja ainakin noi vaalennusaineet on aikamoisia myrkkyjä.

Itse antaisin yläasteikäisen värjätä hiuksia.

Vierailija
7/12 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais sitä nuoremman esim. reittiää korviaankaan.

Vierailija
8/12 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuori saa värjätä sitten, kun ottaa vastuun muistakin tekemisistään. Nämä taitaa olla näitä nuoria äitejä, jotka rei´ittävät lastensa korvat yms.

Vierailija
9/12 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli etutukkaan muutama ja pitkiin takahiuksiin muutama. Tämä oli ainut mihin minä suostuin. Tyttö olisi itse halunnut paljon radikaalimpaa, mutta tyytyi päätökseeni.

Kivan näköiset on minusta hänen hiuksset nyt. Aika yleistä on 9-10 vuotiaiden tyttöjen keskuudessa, että tukassa on vähän väriä.

Vierailija
10/12 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset sietää niitä paremmin. Lisäksi saattavat pysyvästi vähentää ja huonontaa hiusten määrää. Hennalla ei ole mitään ikäviä sivuvaikutuksia, jos punainen väri sopii.

Vierailija
11/12 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niitä ei hierota juureen ja muu osa hiuksesta on jo kuollutta ja kasvaa pois.

Hennalla muuten on sivuvaikutuksia, siinä on luonnostaan lawsonia jonka oletetaa nvoivan aiheuttaa syöpää isoina annoksina.

Vierailija
12/12 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäisin lapseni tukkaa vasta sitten kun hän itse toivoo sitä ja jos se on järkevä toive! Ei pikkulapsille tosiaan!

Olen 6 v pojaltani kysynyt leikilläni ( joskus raitoja itselleni laittaessani) että haluatko vähän väriä päähän ja vastaus on aina ollut no en tosiaan!!!!!!! Eli sitten kun itse toivoo, niin kenties kokeillaan parilla raidalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän