minkä ikäisen lapsen hiukset voi mielestäsi värjätä?
Kommentit (12)
Ollaan kevytsävytetty tytön hiuksia pari kertaa ja tyttö on 8v.En tiedä miksi tuon ikäisen hiuksia ei voisi sävytellä.
Vasta teininä, kun haluaa ilmaista itseään, värjäys lienee paikallaan. Tietty jonkun kuudesluokkalaisen kanssa voi kokeilla kevytsävytteillä, jos lapsi haluaa.
Eihän sen ikänen edes tajua sitä itse vielä haluta!
Naurettavaa mun mielestä..
Nuori saa värjätä sitten, kun ottaa vastuun muistakin tekemisistään. Nämä taitaa olla näitä nuoria äitejä, jotka rei´ittävät lastensa korvat yms.
ei tuon ikäinen tosiaankaan itse niitä osaa vielä haluta. Ja ainakin noi vaalennusaineet on aikamoisia myrkkyjä.
Itse antaisin yläasteikäisen värjätä hiuksia.
En antais sitä nuoremman esim. reittiää korviaankaan.
Vierailija:
Nuori saa värjätä sitten, kun ottaa vastuun muistakin tekemisistään. Nämä taitaa olla näitä nuoria äitejä, jotka rei´ittävät lastensa korvat yms.
Eli etutukkaan muutama ja pitkiin takahiuksiin muutama. Tämä oli ainut mihin minä suostuin. Tyttö olisi itse halunnut paljon radikaalimpaa, mutta tyytyi päätökseeni.
Kivan näköiset on minusta hänen hiuksset nyt. Aika yleistä on 9-10 vuotiaiden tyttöjen keskuudessa, että tukassa on vähän väriä.
aikuiset sietää niitä paremmin. Lisäksi saattavat pysyvästi vähentää ja huonontaa hiusten määrää. Hennalla ei ole mitään ikäviä sivuvaikutuksia, jos punainen väri sopii.
koska niitä ei hierota juureen ja muu osa hiuksesta on jo kuollutta ja kasvaa pois.
Hennalla muuten on sivuvaikutuksia, siinä on luonnostaan lawsonia jonka oletetaa nvoivan aiheuttaa syöpää isoina annoksina.
Itse värjäisin lapseni tukkaa vasta sitten kun hän itse toivoo sitä ja jos se on järkevä toive! Ei pikkulapsille tosiaan!
Olen 6 v pojaltani kysynyt leikilläni ( joskus raitoja itselleni laittaessani) että haluatko vähän väriä päähän ja vastaus on aina ollut no en tosiaan!!!!!!! Eli sitten kun itse toivoo, niin kenties kokeillaan parilla raidalla.
ja aikuisen kannattaa kattoa millä värjää