Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksaa kotipizzan kotiinkuljetus?

Vierailija
30.08.2011 |

Nopeammin saan varmaan vastauksen täältä ku selaamalla huonoja kotipizzan nettisivuja... :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne. eli nopeimmin tieto tulee varmaan soittamalla lähimpään kotipizzaan:)

Vierailija
2/22 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pari kertaa sitä kautta tilannut pizzaa kotiin ja oikein hyvin toimii.

Vierailija
4/22 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet pitsat vähän täytettä kalliit hinnat ja kuljetus maksaa, juomaa ei tule mukana yms

kun nuo kaikki saa halvemmalla muualta??

em koskaa enää käytä kotipitsaa, kun köysin aluultamme yksiytisen hyvän pitsapikana.

eli etsikaa muita paikkoja

Vierailija
5/22 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiedä mimmoset pizat ne sielläpäi vääntää mutta varkaudessa ei ykskään paikka vedä vertoja koti pizalle, kait se o vähä kiinni mite osaava henkilökunta, vaikkakin luulis että niillä on aika korkee taso vaatimus pizanpyörittäjiltä ihan vaan jo hintojen perusteella

Vierailija
6/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan raaka-aineet 100% paremmat kuin "mutupizzerioissa" Maksan mielelläni extraa ja odotan vähän kauemmin hyvästä ruoasta. Halpis pizzerian ruoasta menee vaan vatsa sekasin.

Vierailija
7/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2012 klo 20:02"]

Kaksi kerta otin kotiinkuljetettuna. Tuli molemmilla kerroilla 1,5 tuntia myöhemmin. En tilaa enää.

[/quote]

Sama mulla ja annoin asiallista palautetta eivätkä vastanneet mitenkään siihen. Äänestin jaloillani.

Vierailija
8/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:13"]

Kotipizzan raaka-aineet 100% paremmat kuin "mutupizzerioissa" Maksan mielelläni extraa ja odotan vähän kauemmin hyvästä ruoasta. Halpis pizzerian ruoasta menee vaan vatsa sekasin.

[/quote]

Mikäs siinä jos haluaa maksaa tyhjästä. Kotipizzan pitsoissa täytettä ei ole kuin näöksi ja hinta silti puolet enemmän kuin muissa. Itse en ole koskaan saanut mitään ruokamyrkytystä "mamu"paikoista, yhtä todennäköisesti sen saattaisi saada mistä tahansa.

Vierailija
9/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä hintaa, niin ei ole varaa maksaa.

Vierailija
10/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tilasi kaksi norm. pitsaa lounasaikaan 2km päähän pitseriasta ja kaksi pientä limua, maksoi melkein kolmekymppiä(!).

Minä tilasin äsken toisesta pitseriasta kaksi norm. pitsaa 4km päähän pitseriasta ja ison limun, maksoi 17€.

En ymmärrä, miksi kukaan tilaa Kotipitsasta. Samoja pakastepohjia ne käyttävät kuin mm. Raxissakin, tiedän kun olin kesätöissä nuorena.

Vierailija
11/22 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalta muulta saa gluteenitonta pizzaa...

Vierailija
12/22 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kerta otin kotiinkuljetettuna. Tuli molemmilla kerroilla 1,5 tuntia myöhemmin. En tilaa enää.

Vierailija
13/22 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet pitsat vähän täytettä kalliit hinnat ja kuljetus maksaa, juomaa ei tule mukana yms

em koskaa enää käytä kotipitsaa, kun köysin aluultamme yksiytisen hyvän pitsapikana.

karvakäsipaikoissa tuskin edes tiedetään, mitä gluteeniton tarkoittaa

Vierailija
14/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipäs kannata paskaa puhua jos ei asioista tiedä..ei ole pakastepohjia. Missä oot mahtanut töissä olla😂

Vierailija
15/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi syödään näitä koska näissä maku ratkaisee eikä koko ja hinta mikä kebu paikoissa on pääasia, jos ei maulla väliä ja haluaa suolasta ja rasvaista ja kaikki pizzat maistuu samalle mössölle niin tilaa halvalla näistä kebupaikoista(niillä hinnoillahan ei kinnon raaka-aineita saa),mutta jos haluaa maukasta laadukasta eikä ole siitä 2e hinta erosta kiinni niin ehdottomasti kotipizza.

Vierailija
16/22 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetus maksaa 50 euroa olen varma koska tilasin kaka-pitsan.

Vierailija
17/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on jumalille! Monsteri on asenne ja taivas!

Vierailija
18/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja vika tilaus kotipizzasta. Kaksi pientä pitzzaa olemattomilla täytteillä,kotiin kuljetettuna 28.70€. Kuskikaan ei löytäny perille vaikkei tarvinnu ajaa kuin suoraan n.2km matka.

Vierailija
19/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

karvakäsipaikoissa tuskin edes tiedetään, mitä gluteeniton tarkoittaa

En tiedä minäkään eikä kiinnosta.

Vierailija
20/22 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaneeko tilata ollenkaan koska joku kotipizzayrittäjä ei halua maksaa harjoitteluajalta palkkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi