Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen ja hoikka mies, normaalia?

Vierailija
30.08.2011 |

Olen itse ylipainoinen, BMI 36, en mikään kaunis. Ongelmani on, että pystyn kiihottomaan vain todella hoikista ja timmeistä miehistä :(. Onko teidän mielestä mulla oikeutta sellaiseen mieheen, mun ystävän mielestä pitäis katella vähän muita miehiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ulkonäkö kaikkea kerro. Toiset miehet tykkäävät isommista naisista vaikka olisivat itse kuinka timmejä ja hoikkia. Suurin ongelma lieneen niinkuin kaikilla muillakin on löytää se toinen osapuoli jota viehätät juuri sellaisena kuin olet, sisäisesti ja ulkoisesti.

Vierailija
2/6 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hoikka ja timmi mies kiinnostuu sinusta (ja sinä hänestä), ei se mitenkään väärin ole. Eikä mahdotonta. Tosin siinä mielessä ystävälläsi on pointti, että

1. Isolle osalle miehiä noin iso ylipaino on negatiivinen asia niin ulkonäön kuin muun kannalta (esim. kavereiden mielipide)

2. Komeille miehille on tarjokkaita paljon, niin hoikkia kuin vähemmän hoikkia

3. Harva mies pitää nimenomaan merkittävästi ylipainoisista naisista.

4. Ylipainoisen on siis hanaklampi saada komea mies, koska näillä on valinnanvaraa. Naisella pitää olla jotain ekstraa, joka mätsää juuri siihen tiettyy komeaan mieheen, jolle myös ylipainoinen kelpaa. Todennäköisyys on paljon pienempi kuin keskimäärin parisuhdetta haluavilla.

Mutta jos sinulle ei muu kelpaa, sitten tietysti elät elämääsi ja toivot, että joskus sattuu sopiva mies kohdalle. Niinhän ne muutkin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiitos vinkistä! Löysin Sen Oikean!

Vierailija
4/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...runsaista naisista:)