Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen näitä pariskuntia, jotka saattavat nussia vain

Vierailija
29.08.2011 |

kerran kuussa tms. Kerran viikossa on jo harvoin.

Meillä vähintään kahdesti päivässä ja monesti jopa kuusikin kertaa.

Yhdessä oltu 17v ja lapsia kolme

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ollut tietoinen, että ihmisillä halut ovat erilaiset?

Vierailija
2/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään "normin" rajoissa. Ja täytyy kyllä ihmetellä mistä revitte moiseen aikaa. Tai no, nussiminenhan ei tartte kun minuutin, mä vaadin vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä taitaa myös olla aika heikko seisokki, vähän pidempi yhdyntä noin useasti toistettuna rikkoisi jo limakalvot.

Vierailija
4/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö töissä? Missä lapset ovat nussimisen aikana? Hereillä olohuoneessa kun sulkeudutte hetkeksi "satujumppaamaan" makuuhuoneeseen?

Vierailija
5/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole harrastaneet seksiä vuosiin ja se on niin OUTOA!

Kai mä olen sitten joku kiimanen panokone, koska se on mulle ollut aina tärkeetä

Vierailija
6/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen näitä pariskuntia jotka panevat vain 6 kertaa päivässä. Meillä min.10 kertaa päivässä ja vuosia 30 yhdessä plus 4 lasta.

Vierailija
7/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me rakastelemme,emme nussi. Me myös teemme muutakin yhdessä kuin harrastamme seksiä. Ehkä se vie sitä aikaa seksiltä?

Kumma kyllä,olemme myös molemmat töissä ja iltaisin haluamme sekä olla lapsiemme kanssa (3kpl) ja toistemme kanssa,siis ymmärrätkö,kaikki viisi,perheenä?

Ja koska mieheni menee töihin klo.04 niin hän menee myös aikaisin nukkumaan (n.klo.20) jonka jälkeen vasta lapsemme 13v,10v ja 8v menevät nukkumaan.

Mutta se kerta viikossa onkin hyvää,pitkäkestoista rakastelua :)

Muuten aina pussaillemme,halailemme,kerromme rakastavamme toisiamme jne

Vierailija
8/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kahdesti. Viikonloppuisin ja lomalla päivisinkin.

Ei oo lapset ollut koskaan esteenä. Nyt ovat jo kaikki kouluiässä ja paljon kavereilla ja ulkona.

Seksihommiin löytyy aina aikaa, jos on vaan niitä haluja.

Käyttekö töissä? Missä lapset ovat nussimisen aikana? Hereillä olohuoneessa kun sulkeudutte hetkeksi "satujumppaamaan" makuuhuoneeseen?

Vierailija
9/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minäkään tollasta naimista aivan normaalina pidä.

Vierailija
10/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole harrastaneet seksiä vuosiin ja se on niin OUTOA!

Kai mä olen sitten joku kiimanen panokone, koska se on mulle ollut aina tärkeetä

joku virallinen luku, jota noudattaessa kuuluu kastiin normaali?

Noh, mä olen mielelläni sitten epänormaali mieheni kanssa. Meille kun riittää se pari kertaa kuukaudessa. Ne sessiot muuten vedetään aika pitkän kaavan mukaan, joten tuntikin on aika nopea toimitus.

ps. Minusta on hiton outoa naida tyyliin kuusi kertaa päivässä.

Vierailija
11/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kahdesti. Viikonloppuisin ja lomalla päivisinkin.

Ei oo lapset ollut koskaan esteenä. Nyt ovat jo kaikki kouluiässä ja paljon kavereilla ja ulkona.

Eikä tosiaan kiinnosta mikään nussiminen, eihän noi sessiot montaa minuuttia voi kestää.

Lemppaatko miehesi kun sillä ei enää seiso?

Vierailija
12/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mekin laitetaan se aika mieluummin kunnon rakasteluun.

Vierailija
13/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei nussita. rakastelua on pari kertaa viikossa. sen lisäksi hemmottelen miestäni suuseksillä parina iltana viikossa.

Vierailija
14/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaa samaan rakastelukertaan mahtua useampia orgasmeja kummallekin. Kuinka pitkän tauon pidätte noiden kahden aamunussimisenne välissä? Onko se esim. klo 6-7 eka ja sit aamiainen ja lasten kouluun laittaminen ja ysiltä toka? Vai miten? Avaa nyt vähän uteliaille

Vierailija
15/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on halu tehdä numero omista nusasuistaan:D

Vierailija
16/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mennessä tauko voi olla monta tuntia ja yöllä herätään vielä kerran lempimään.

Meillä saattaa samaan rakastelukertaan mahtua useampia orgasmeja kummallekin. Kuinka pitkän tauon pidätte noiden kahden aamunussimisenne välissä? Onko se esim. klo 6-7 eka ja sit aamiainen ja lasten kouluun laittaminen ja ysiltä toka? Vai miten? Avaa nyt vähän uteliaille

Vierailija
17/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluun tommosen miehen, joka jaksaa nussia 6 kertaa päivässä. Jätin mieheni, koska seksiä oli harvoin(1-3krt/vk) ja mua alkoi muutenkin kuvottamaan koko ukko. Nyt tyydytän itseni sormella 6 kertaa päivässä- mutta se ei korvaa munaa..

Vierailija
18/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kahdesti. Viikonloppuisin ja lomalla päivisinkin. Ei oo lapset ollut koskaan esteenä. Nyt ovat jo kaikki kouluiässä ja paljon kavereilla ja ulkona. Seksihommiin löytyy aina aikaa, jos on vaan niitä haluja.

***tässähän kommentissa tuli vain 4x joten niiden kahden kerran täytyy olla keskellä päivää ja joko he tekevät töitä kotona (aika epätodennäköistä,et molemmat...) tai ovat siis työttömiä.

Eipä heillä jos lapset on koulussa eikä puhuttavaakaan toisilleen ole,eikä harrastuksia niin taida olla muuta yhdistävää,niin nussivat sitten

Vierailija
19/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis usko sekuntiakaan, että tää on totta

Vierailija
20/51 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan hyvät naurut sain kyllä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä