Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun esikoisen mielestä äiti lyö lasta kun suuttuu?!?!?

Vierailija
11.11.2010 |

Olen ihan ihmeissäni!

Esikoinen oli eilen tilittänyt isälleen tai siis lähinnä todennut että äiti lyö meitä kun suuttuu ja oikein havainnollistanutkin ja näyttänyt miehelleni että miten(litsari poskelle).

Olivat siis olleet autossa ja radiossa oli puhuttu siitä saako lasta lyödä...

Tiedän että olen kuin "raivo härkä" kun suutun, mutta en lapsia kyllä lyö! Yhden kerran olen tyttöä läpsäissyt kun tilanne oli sellainen että tyttö oli ihan hysteerinen ja vaaraksi itselleen ja muille, mutta silloinkin "lyönti" oli ns. hellä eli sain tytön vain tilanteesta pois ja tästä puhuttiin jälkeenpäin ja pyysin anteeksi ja kerroin lapsille ketään ei saa koskaan lyödä. (tekopyhää tuon teon jälkeen, tiedän, enkä ole asiasta ylpeä)

Tämä tyttö ei muuten ole tuo kyseinen esikoinen.

Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Ajattelin että puhun esikoisen kanssa että miksi hän on sitä mieltä että lyön heitä, että mistä tässä on kysymys.

Tämä lyöntiasia on jotenkin muutenkin "pinnalla" esikoisella ja eilenkin puhui minulle yhdestä kaveristaan ettei hän pidä sitä enään niin hyvänä kaverina koska tämä kyseinen kaveri kuulemma aina suuttuessaan lyö ja potkii häntä ja häneen sattuu. Kyseinen kaveri on samanikäinen kuin poikani mutta hyvin paljon pienikokoisempi.

Tämä poikani kaveri on ns. äidin lellikki ja perheen viimeinen lapsi ja erittäin herkkä tapaus ja voi alkaa itkemään ihan kummalisista syistä, enkä nyt tiedä onko alkanut kovettamaan itseään ja reakoimaan tällä tavalla. Hän siis saattaa suuttua jostain poikani vitsistä tai muusta asiasta ja alkaa todellakin potkimaan ja hakkaamaan poikaani...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista on vaikea puhua, varsinkin niiden ihmisten jotka itse pahoinpitelee lapsiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän