Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas minulla hyvä vartalo :)

Vierailija
29.08.2011 |

Katselin itseäni alusvaatteisillani peilin edessä ja oho, hämmästyin oikein itsekin, näytän aivan Kim Kardashianilta hänen bikinikuvissaan! Naama vain erilainen. ;) Taidan olla aika onnekas, heh..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämä nyt herättänyt tunteita! Enkä ole väittänyt kenekään olevan kateellinen, tiedän että monien naisten mielestä olen liian kurvikas. Mulla on kuitenkin tosi kapea vyötärö, joka yhdessä muotojen kanssa tekee kropasta kivan mallisen :) Minun mielestäni. Ja heh, huvikseni äsken tsekkasin: mulla on samat strategisen mitat kuin Kimillä. Tissit ovat silmällä katsottuna kyllä ehkä hitusen pienemmät. :) Iloitkaa jos teillä on kroppa josta itse pidätte! Niin ja kiitos positiivisista kommenteista, en reh. sanoen odottanut niitä! :)

Vierailija
2/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä näytän tänään erityisen nätiltä. HIuksetki asettui tosi hienosti vaikka menin eilen illalla nukkumaan tukka kosteana. Vaatteet tuntuu istuvan vaihteeksi vähän paremmin taas... kiva päivä mutta valitettavan harvassa tämmöset hetket. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan upeaa tuntea olevansa kaunisvartaloinen. Itse en ole moista kokenut enkä varmaan tule kokemaankaan. Kadehdin sinua.

T. Muodoton ruma lättätissi

Vierailija
4/23 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämä nyt herättänyt tunteita! Enkä ole väittänyt kenekään olevan kateellinen, tiedän että monien naisten mielestä olen liian kurvikas. Mulla on kuitenkin tosi kapea vyötärö, joka yhdessä muotojen kanssa tekee kropasta kivan mallisen :) Minun mielestäni. Ja heh, huvikseni äsken tsekkasin: mulla on samat strategisen mitat kuin Kimillä. Tissit ovat silmällä katsottuna kyllä ehkä hitusen pienemmät. :) Iloitkaa jos teillä on kroppa josta itse pidätte! Niin ja kiitos positiivisista kommenteista, en reh. sanoen odottanut niitä! :)

Älä pidä pelkästään omana ilona

Vierailija
5/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lyhyet jalat on kiva juttu, niin joo

Vierailija
6/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kim on UPEA, joten olen erittäin tyytyväinen ja niin on komea miehenikin :)

ap

Vierailija
7/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdas mieli....Mun mielestä monenlaiset ja kokoiset voi olla kauniita.

Lyhyet jalat ja muhkee peffa -> persjalkanen läskipeffa

Vierailija
8/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tuli kylmät väreet.

Tämäpä onkin oiva paikka anonyymisti kohottaa surkeaa itsetuntoaan kehuskelemalla täysin yhdentekevillä asioilla. Mitä sä luulit että ihmiset tähän sun superälykkääseen aloitukseen vastaa? Onnittelee? Taputtaa kotona käsiä haltioituneena? Kiva joo että sulla on nyt sitten kaikki mistä olet haaveillut. Onnellista loppuelämää sulle, sun kropalle ja sun iiiqulle komealle miehellesi.

Vierailija
9/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun pystyy näkemään itsensä positiivisessa valossa! Se sitä paitsi toimii meditatiivisena harjoitteena kun monta kertaa päivässä toistaa jotain positiivista itsestään peilin edessä. Näin sanottiin jossain tv ohjelmassa nyt viikonloppuna ja ajattelinn itsekin testata :) Mä oon mukava, sekä riittävän nätti ja hoikka.

Vierailija
10/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap NAUTI kropastas, ihaile sitä, ja pidä huoli että siitä on jokunen valokuvakin, koska kaikki katoaa. Mulla oli ennen huippukroppa, kunnes tein muksun. Läskiä ei enää ole ylimääräistä jäljellä, mutta lantio on leveempi, rinnat lattanat ja vatsan iho jotenkin löysä. Ei tämäkään kroppa toki huono ole, mutta voi juma, miten en tajunnut silloin ennen mitä mulla oli! Entisestä vartalosta ei ole edes kunnollista valokuvaa ja se ottaa päähän. Sanokoot täällä muut tekopyhät mitä tahansa, mutta hyvä kroppa on ihana asia ja vielä joskus sitä tulee ikävöimään (ja SAA ikävöisä!). Ap:lle tsemppiä :o)

Vierailija
11/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älä noista kateellisista mussutuksista välitä, kyllä saa olla kropastaan ylpeä.

Vierailija
13/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän voi syntyä mielenkiintoinen kuvaketju?

Vierailija
14/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tuli kylmät väreet. Tämäpä onkin oiva paikka anonyymisti kohottaa surkeaa itsetuntoaan kehuskelemalla täysin yhdentekevillä asioilla. Mitä sä luulit että ihmiset tähän sun superälykkääseen aloitukseen vastaa? Onnittelee? Taputtaa kotona käsiä haltioituneena? Kiva joo että sulla on nyt sitten kaikki mistä olet haaveillut. Onnellista loppuelämää sulle, sun kropalle ja sun iiiqulle komealle miehellesi.

Onko sinusta VARTALO yhdentekevä asia? Se yksi ainoa vartalo jota kannamme koko elämämme ajan?

Minusta aloitus oli kiva :)

Vierailija
15/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, kiva että joku on tyytyväinen itseensä.

Vierailija
16/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kaunista, olen kateellinen?

okei, oikeen vituttaa nää pitkät sääret, yhyy ja

pyöreä peppu

Vierailija
17/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin kesällä urheiluliikkeen sovituskopissa, jonka peileissä leveä lattaperseeni näytti hyvältä. Olen vihannut sitä teinistä asti, kun kuulin siitä ensimmäiset arvostelut yläasteella. Sen jälkeen se ei ole näyttänyt missään vaatteessa hyvältä. Ennen kuin nyt. Ostin ne housut ja vaikkei kotona yhtä tehokkaita peilejä olekaan, niin juostessa muistan sen näyn ja toivon että luonnossakin näyttää samalta. :)

Vierailija
18/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kaunista, olen kateellinen? okei, oikeen vituttaa nää pitkät sääret, yhyy ja pyöreä peppu

:DD Jollain vähän huono päivä.

Vierailija
19/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011082914283162_vi.shtml#

Siinä useampi kaunis vartalo, valitettavasti Kimin kroppa ei kuulu niihin.

Vierailija
20/23 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, ihanaa katkeraa kateutta, mikään ei oo ikinä hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi