Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pohjois-karjalaisia????

03.11.2005 |

hei

onko muita pohjois-karjalaisia ketkä kanssa kärsii tästä lapsettomuudesta?

olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja millasia " tarinoita" teillä on?

meillä:v.2003 syksyllä aloitettiin yritää.km 4/2004,10/2004,12/2004 ja 3/2005, tutkimukset alotettiin jo kolmannen km jälkeen,eikä oikein mitään ole löytynyt,miehellä normaaleiden siittiöiden määrä laskenu ja mulla ekax epäiltiin tukostaipumusta joka kuitenkaa ei sit ollu!eli ei mitään ns.estettä saada lasta mut silti aina tulee pois!

nyt tehty eka inssi 27.10(kohta pääsee testailemaa=)) mut en jaksa uskoa et se vieläkään tärppäis!

olisi kiva jos teitä kanssa siskojakin löytyis täältä suunnalta!

hende84

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea!! Ja turvallista odotusta!

Itsekin testasin haamun pp 10 ja se vahvistui täysin vasta pp 15 eli ole rauhassa - positiivinen se on!!

Tuikku 4+3

Vierailija
22/28 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää meillä molemmilla 26 ja julkisella olemme hoidossa. Todella mukavaa porukkaa ovat kaikki siellä.

Lapsettomuutta takana 3,5 vuotta ja hoidot aloitettiin todenteolla viime keväänä. Syynä meillä ovuloimattomuus. Ensin oli ovulaation induktioita ja yhdessä kierrossa tähdättiin inssiin mutta se muuttuikin ivf:ksi joka ei tuottanut tulosta.

Kesä huilattiin ja alkusyksystä olin lapassa. 9.11. oli sitten inssi ja nyt piinaillaan....!

Tsemppiä kaikille ja kertokaa miten menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että meitä löytyy lisää. Ja Hendelle tietysti paljon onnea plussasta ja tarrasukkia masuun:)

Itsellä pp2, eli taidetaan moonchildin (meniköhön oikein?) kanssa mennä samoissa:) Onko vielä mitään oireita ilmaantunu? Mulla ainoastaan lugejen aiheuttama pahoinvointi, joka aamulla oli hirvittävää. Soitin polille, ja sieltä sanottiin, ettei luget voi aiheuttaa moista, mutten usko vatsatautiinkaan, koska olo nyt hyvä.

seruska, jolla sormet ja varpaat ristissä, jotta päästäs kaikki plussapuolelle:)

Vierailija
24/28 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita lugeista eikä mitään muitakaan, mutta ei kai niitä vielä tässä vaiheessa... mieli on odottavainen mutta toisaalta en halua olla liian optimistinen.

Koetan käydä lukemassa teidän kuulumisia ( etenkin seruska, samoja päiviä kun piinaillaan )ja kertomassa omiani, mutta internet yhteys on niin *****stä että saa nähdä kuinka usein se on mahdollista!

Mutta hyvää piinailua ja onnittelut plussanneille!

Vierailija
25/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP5 menossa ja nyt tuntuu, että aika matelee entistäkin enemmän. Eikä pienintäkään raskauteen viittaavaa oiretta ole. Lugeista tullut pahoivnointikin jäänyt taakse. En jaksa uskoa, että tämä eka inssi voisi tuoda plussan. Ei meillä voi olla niin hyvä onni matkassa kun on kuitenkin yli 2,5 vuotta vauvaa toivottu.

Eilen aloin pohtia mahdollisia ivf hoitoja. Pelkään aikalailla kaikkia toimenpiteitä ja niimpä se punktio minua kauhistuttaakin. UNNA28kos se oli menossa punktioon tässä lähiaikoina? Tulethan kertomaan sitten kokemuksesi?

Vieläkös Hende ja Tuikku käyvät lukemassa meidän ketjua?

Ja joko moonchildilla havaittavia merkkejä tärpistä? Oletko muuten mittaillu lämpöjäsi, ovatko ne nousseet? Mulla ei koko kierron aikana oo tapahtunut niissä juuri mitään. Ehkä iltalämmöt saattaa olla 0,2-0,4 astetta korkeammat, muttei muuta.

Kuulumisianne odotellen, seruska

Vierailija
26/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä taustalla seuraillaan ja tsempataan teitä!! Toivottavasti plussia tulisi vielä lisää. Minulla ainakin lämmöt kohoaa ovulaation jälkeen; 36.7-37.0 kun joku niitä mietiskeli mutta poikkeuksiakin kuulemma on!!

Pitäkäähän palsta pystyssä!!

Tuikku 5+0

Vierailija
27/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Sössin viestin toisaallekin, mutta siirsin sen myös tänne..

Minulla ei ole kotona konetta, joten vierailuni ovat sattumanvaisia.

Ihanaa, että meitä on näinkin monta ja joku on plussannutkin. Onnea!

Minulla alkavat vaihdevuodet tänä torstaina piikillä ja ultra on viimeinen päivä marraskuuta. Silloin saan toivottavasti piikitysluvan.

Viikolla 50 pitäisi olla itse punktio ja siirto. Pelottaa vietävästi. Ei niinkään operaatio, vaan asiat jotka voivat mennä pieleen. Entä jos muniksia ei ole ollenkaan tai jos simpat eivät tykkää munistani. Snif. Tällaiset huolet mm. pyörivät mielessä.

Kertoilen kuulumisia myöhemmin! Tsemppiä!

Vierailija
28/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin vielä käyn kattelemassa tätä p-karjalaisten ketjua!!!

täällä kärsitään yökötyksestä oikein toden teolla...ei oo tarvinnu viel oksentaa mut röyhtäillä sitäkin enemmän....

seruska ilmottele sit kuinka kävi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi