Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Tori.fi:stä

Vierailija
29.08.2011 |

Käykö kauppa vai laittaisinko huutikseen?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samat kohteet myynnissä torissa ja huutiksessa osta heti -kaupalla. Kauppa käy vuoroin kummassakin. Ainoastaan lapsen vaatepaketit myyn huutokaupalla huuto.netissä pelkästään, hinta kun saattaa nousta reippaasti siitä, mitä ajattelin paketista saavani.

Torille ei voi pistää myyntiin lasten käytettyjä alusvaatteita ja uima-asuja. Ehkä vähän kummallista. Mutta ne menee sitten huutiksessa.

Vierailija
62/74 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hyviä kokemuksia tori.fi sivustosta.Kaikki mitä olen laittanut sinne myyntiin on mennyt kaupaksi ja vauhdilla.

Välillä on tietysti näitä idiootti kyssäreitä.

Oikeen älynväläyksiä ja lässyn lässyn.

Huuto.net sivustosta on pari valittua sanaa.

Se on huijareitten paratiisi.Tulin huijatuksi mutta otin siitä opikseni.Kyseessä oli niin sanottu paypal kusetus.Onneksi en sentään maksanut kaverilla latin latia mutta tavaran menetin.Onneksi pysäyttivät forexissa.Olin pönttö ja sokaistunut.Huh sentään näitä juttuja.Tarkkana niitten kauppojen kanssa.Ilmotin kyllä ylläpitoon.Et silleen.

Todisteiden puuttuessa en voinut tehdä rikosilmoitusta.Esim.voisitko lähettää äitini pojalle vähän fyrkkaa.Hehehe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että torista on melko vaikeaa saada ostettua tavaraa kun myyjät ovat niin laiskoja etteivät viitsi edes vastata tiedusteluihin. Ilmoitus jätetään ja sitten unohdetaan. Eihän tollainen mitään kaupantekoa ole.

Olen usein kyllästynyt odottelemaan vastausta ja jättänyt asian sikseen kun ei jaksa viikkokausia odottaa että myyjä vaivautuu vastaamaan. Muutaman kaupan ole tehnyt, tavara on ollut ok, mutta vaikka itse rehellisesti maksaa tavaran heti ja vielä laittaa nettipankin kuitin, tavaraa joutuu odottelemaan ties kuinka kauan, Paras oli että kauppa tehtiin ja maksun ja kuitin lähettämisen jälkeen myyjä ilmoitti että hän on reissussa seuraavan viikon ja voi lähettää vasta viikon kuluttua, vaikka oli puhetta kauppaa tehdessä että tarvisin pikaisen postituksen. En ymmärrä ettei tuota viivettä voinut sanoa ennenkuin kauppa oli lyöty lukkoon. Ei paljon innosta kaupan tekoon torissa

Vierailija
64/74 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja erittäin hyvin toimi kaupat! :) En ole ikinä jaksanut rekisteröityä huutikseen, ärsyttää ajatus huutelusta ja odottamisesta, saako konkin tuotteen vai ei. Tori.fi:ssä otin suoraan yhteyttä myyjään ja heti tiesin että pyörä on minun kun vain käyn hakemasssa. Maksu oli kätevä käteisellä.

käyttää korotusautomaattia?

mitä pitää odotella ja huudella? mikset anna korotusautomaatin hoitaa hommia?

Aah korotusautomaatteja käyttäviä idiootteja aah käyttäkää vain aah käyttäkää aah!

Vierailija
65/74 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.9.2020

Tori = kuin neouvostoaikainen tiedonkeruu firma paikannuksestasi lähtien 

sitä paikannusta kun vaativat jotkin sovellutukset

ovat ruvenneet lisäksi "sakottamaan" palveluun rekisteröityneitä  

Tulee mm 14 vrk bannaus jos olet tehnyt 

sääntörikkomuksen ?

huuto.net ainoa oikea paikka myydä - ostaa - vuokrata

* pankk tunnuksini tunnistautuneet myyjät 

* palautteet

* erinomaisen toimiva ystävällinen nopea asiakaspalvelu 

Vierailija
66/74 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on huijareiden paratiisi.

Jos ilmoitat huijareista useasti,sinun tilisi suljetaan.

Pääsevät näin helpommalla.'

Huutonetissäkään ei kannata huutaa tavaraa jossa nimimerkin alla ei ole tehty kauppoja vuosiin.

Toinen tapa huijarilla on se,että myydään olemattomia tuotteita kaverin kanssa ja saadaan muutama positiivinen kauppa palautteisiin,sitten laitetaan joku kallis tavara ja lyödään rahat taskuun.

Vierailija
67/74 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä toinen joka laittoi kuluttaja asiamiehelle postia

tori lupaa ikäänkuin julkaista ilmoituksesi jos annat oikeudet dataasi ja kuviin etc

kuitenkin poistivat kaikki ilmoituksemme 

mitään syytä ei kerrottu ja uusia ei julkaista

tässä viestin alku joka tulee

jokaisesta ilmoitukseta

... Valitettavasti emme voineet julkaista ilmoitustasi Torissa, sillä se ei ole palvelun sääntöjen mukainen.

Ilmoituksen hylkäämisen syy: Myytävä tuote tai palvelu tulee kuvailla ilmoituksessa mahdollisimman tarkasti. Ainoastaan myytävän tuotteen tai palvelun kuvaaminen on sallittua ilmoitustekstissä

Vierailija
68/74 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori:ssa jotkut ihmiset eivät anna ilmoituksen tiedoissa huonekalujen mittoja. Se on kyllä perustieto.

On hyvin turhauttavaa kysyä sitä erikseen. Nykyään olen alkanut ohittamaan ne ilmoitukset.

Myös ärsyttäviä ovat ilmoitukset, että vaihdetaan kahvipakettiin. Kerran raahauduin jonnekin ja hakiessa sanoi että hups, unohdin kertoa/kuvissa että tässä on iso halkeama joten se ei kestä painoa. Sai olla viimeinen kerta!

Vierailija
69/74 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tılın poistaminen 

kirjaudu ja poista kaikki lähtee

https://login.schibsted.fi/flow/login/csyx6jb2vyrup

Vierailija
70/74 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikseen .....

kannatan nyt 2021 on kauppa alkanut siellä käymään itsellä ei ongelmia useasti tullut rfaha jo ennen kuin olen saanut viestiä myynnistä 

Nopea ilmoituseten jättö ja muuttaminen kaikki tapahtuu sekuneissa

automaattiset viestit ostajille joihin voit laitella maksutiedot ym

automaattiset ilmoitusten uusimiset sisältyy huuto plus lisäpalveluun 9,99 /vuosi suosittelen 

näet ostajien myyjien palautteet 

voit rajata kenelle myyt esim vain pankki  tunnistautuneille 

suuositteluni 

Vierailija
71/74 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin menee kaupaksi, joskus jäävät myymättä..

Se Schibsted tili on ärsyttävä ! Se on toki tehty estämään liikoja huijauksia. MUTTA, kun myyjä ei ole julkaissut KÄNNYKKÄNUMEROAAN ilmoituksessa, vaan kaikki yhteydenotot vain tuon Schibsted tilin kautta, niin.. erittäin USEIN, käy niin että MYYJÄ EI KATSO sieltä viestejä MONIIN PÄIVIIN ❗

Joskus on mennyt jopa 4 päivää kun myyjä vastasi tuon tökkö tilin kautta...no olin jo ostanut siinä vaiheessa toiselta.

Itse kun myyn Torin kautta, laitan aina kännykkä numeronu, ja ilmoituksessa lukee että yhteydenotot vain TEKSTIVIESTILLÄ.

Vierailija
72/74 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin Torissa MYYJÄT ❗ JOS myytte huonekaluja LAITTAKAA NIIDEN MITAT ilmoitukseen !

En kehtaa minulta kysellä mittoja, kun viesteihin ei edes vastata.

Samoin jos myyt VAATTEITA: MITAT ilmoitukseen, erittäin tärkeä on esimerkiksi mekon pituus olalta helmaan. Ja MATERIAALI ! JA PESUOHJEESTA KUVA.

Näillä pääsee jo hyvin pitkälti...eikä tule ( turhien) kysymysten tulvaa !

Vierailija
73/74 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä nämä ilmoitukset missä myydään vaikka risaista sohvaa ja ilmoituksessa lukee: priima kunnossa paitsi kangas keskeltä rikki. No eihän se silloin ole priimaa lähelläkään.

Tai maljakkoa: virheetön, paitsi pari riksua reunassa. Mitäh?

Entäs kun tarjotaan mutaisia kumisaappaita ilmoituksella pesu jää ostajalle - ok, onhan se rehellinen ilmoitus, mutta eikä sen verran vaivaa voisi nähdä, että huuhtoisi liat pois ennen kuin laittaa myyntiin.

Vierailija
74/74 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi palstalla liikkuu vain persaukisia kyselijöitä, puoli-ilmaisten tavaroiden etsijöitä (jälleenmyyjiä) ja osoite- ym. tietoja tivaavia rosvoja. Ajan kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi