Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Tori.fi:stä

Vierailija
29.08.2011 |

Käykö kauppa vai laittaisinko huutikseen?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytiin Torissa ruokapöytä, josta tuli tekstareita n.5 kpl., myytiin ekalle, joka suostu noutamaan sen ja sillä hinnalla mikä oltiin laitettu ilmoitukseen. Minusta Huuto.nettiä selkeämpi ja nopeampi tuo Tori, varsinkin myyjän näkökulmasta.

Vierailija
42/74 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt ja ostanut muutamia tuotteita (yhden kirjasetin ja muutamia lipastoja) torin kautta. Mielestäni molemminpuoleiset kaupat ovat sujuneet hienosti. En yleensä mainitse puhelinnumeroani ilmoituksessa, vaan ostajat laittavat viestiä. Yhden epäkohteliaan viestin olen skipannut, sillä en pitänyt ostajan asenteesta.

Vaatteet yms eivät taida pahemmin torilla liikkua, mutta huonekalut jne kylläkin.

Voin suositella toria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla näyttäisi ainakin käyvän, tosin hinta/ laatusuhde on aika kohdillaan...

Vierailija
44/74 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ajoittain molempia kauppapaikkoja ja huutiksesta olen aina välillä ostanut / huutanut jotain pientä kivaa. Kertaakaan ei ole ollut myyjän kanssa ongelmia. 

Torin ilmoituksissa varsinkin sieppaa, kun niistä puuttuvat lähes kaikki myytävän kohteen tiedot. Ei yksi heikkolaatuinen valokuva kerro kaikkea. Vaatteiden koot myyjät ovat nykyään jo oppineet antamaan. Plussaa niile, jotka kokonumeron lisäksi antavat mittojakin ja materiaalitietoja. Mutta huonekaluista puuttuvat useimmiten kaikki mitat, esim. pöydän korkeus ja kannen koko ja saako purettua osiin, jolloin helpompi kuljettaa.

Hinnat ovat viime aikoina nousseet samaa tahtia kuin tavaran laatu on heikentynyt. Uskomatonta, millaista roinaa ihmiset yrittävät myydä. Vaikka vanha romu olisikin muotia, niin kyllä siinäkin joku tolkku pitää olla. Minä en ainakaan halua ostaa kalliilla hinnalla "antiikiksi" mainittua lohkeillutta kippoa tai kuhmuista ruosteista vanhaa maitohinkkiä. Vielä ei sentään olla ihan samalla tasolla kuin Paskat kirppislöydöt-sivustolla. Käykääpä katsomassa joskus!

Vierailija
45/74 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En todellakaan suosittele sitä paikaa kenellekkään on niitä parempiakin paikkoja kun yksi saatanan torin paska"

Ei voi olla totta mutta kyseinen www.tori.fi rupesi temppuilemaan heti alkuunsa! Ilmoitukseeni ylläpito lisäsi

ilmoitukseen omiaan ilman pyyntöä. Melkein sama kuin

olisi hintaa tms. fiksattu torin toimesta. Käsittämätöntä säätämistä joka pitää ilmoitta johonkin missä firman johto löytyy. Kukahan sählää ilmoituksen kimpussa vai tekevätkö he töitä missä? Tarkka aika on ja kuvat ylläpidon muuttamasta ilmoituksesta viranomaisille ihmeteltäväksi

Vierailija
46/74 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on ollut tähän mennessä hyvä paikka kaupanteolle, mutta nyt on viime aikoina tullut samaa skeidaa kuin huuto.netissä.
-Ilmoitetaan viestillä että tulee hakemaan tavaran ja tinkii hinnasta 30% pois ennenkuin on sanaakaan puhunut myyjän kanssa.

-Soitetaan(kerrankin) ja sanotaan että maksaa 50% pyydetystä ja kun en suostu, lopetetaan puhelu sanomalla ettei tässä keskustelussa ole mitään järkeä. Olin samaa mieltä ja lisäsin numeron mustalle listalle. Syyksi sanoi että tarvitsee tavaraa vain kerran. Öh..?

-Soitetaan ja taaskin hinta(joka on oikeasti tosi kohdallaan) on ongelma. Seuraa 10 minuutin paskanjauhamissessio asiasta ja enemmänkin asian vierestä, jossa luetellaan kaikki maailman syyt, ihmiset ja asiat joiden mukamas pitäisi vaikuttaa hintaan. Epäillään että tavara hajoaa kuitenkin pian ja kerrotaan "tyyppivikoja" joista en ole kuullutkaan yms. Kiva jos juttua riittää, mutta ei minua kiinnosta tuhlata aikaani moiseen.

Ja se tekstiviestichatti.. periaatteesta en viitsi moiseen alkaa, jos oikeasti haluaa sen tavaran, soittaa. Nää näpyttelijät eivät useimmissa tapauksissa johda mihinkään muuhun kuin ajan- ja rahanhukkaan.

Vierailija
47/74 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla enemmän torikokemuksia myyjänä kuin ostajana, ja kyllä sieltä ostajien joukosta löytyy kaikenlaista hiihtäjää. Ensinnäkin niitä, jotka esittää ihan idioottimaisia tarjouksia, esim. jos olen myymässä 50e:llä uutta paketissa olevaa tavaraa, jonka hinta kaupassa on 100e, niin siitä tarjotaan 5e. Hohhoijaa. Sitten on näitä oharien tekijöitä, jotka ilmoittavat tulevansa hakemaan, sovitaan päivä ja kellonaika, mutta ostajaa ei näy eikä kuulu, eikä viitsitä edes ilmoittaa mitään. Ja sitten kun joku vaivautuu tulemaan paikalle, aletaan siinä sitten tinkimään, ja viimeisenä oljenkortena käytetään sitä "mulla ei oo mukana kuin sen ja sen verran" -veruketta >:(  Paras myyntikanava on oman asuinalueen kierrätysryhmä Facebookissa!

Vierailija
48/74 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myyjäkin voi katsoa peiliin, jos sopii 15 ihmisen kanssa rattaiden näytöstä. Laitoitko vielä ilmoituksen kaikille siitä, että sinne on tulossa 15 ihmistä? Minäkin jättäisin tulematta.

20 kyselijää, rattaat meni kaupaksi, mutta ei ollut tarpeeksi vaivatonta? Pitäisikö tulla ovelta kyselemään, jos ilmoituksen tekeminenkin oli noin rankkaa?

Eipä sillä, paskaksi olen minäkin Torin haukkunut, mutta asiakaspalvelun takia. Asiakkaista ei ole valitettavaa, hyvin on tavara liikkunut molempiin suuntiin ja kaikki on järjestynyt aina kommunikoimalla rehellisesti ostajan/myyjän kanssa.

Vierailija
49/74 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo rattaiden myyjä, mutta oletan että ne 15 ostajaa eivät kuitenkaan olleet yhtäaikaa tulossa rattaita katsomaan!

Tuttua on tuo, että ensin sovitaan, että ostaja nro 1 tulee noutamaan tavaran, sitten ei näy eikä kuulu ja otetaan yhteyttä ostajaan nro 2, joka onkin ostanut odotellessaan tavaran jo muualta, sitten yhteyttä ostajaan nro 3, joka lupaa tulla viikon päästä, ei tulekaan, seuraavaksi ostaja nro 4 jne... Hirveästi tulle kyllä ohareita Torissa. Ja myyjät ei vastaa viesteihin.

Vierailija
50/74 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka myyjät ei poista torissa ilmoituksiaan vaikka ois menny jo kaupaksi. Ärsyttävää

Vierailija
51/74 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa se, kun ilmoitukset "tarkastetaan" ennen kuin ne jukaistaan Torissa. Ihme puusilmiä siellä on tarkastajina kun läpi menee sellaiset tuotteet joiden kuvauksessa lukee selkeästi, että ovat piraatteja, ja piraatteja ei saa myydä Torissa.

Vierailija
52/74 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut usein miten tyytymätön torissa käytyyn kauppaan. Käyn mieluummin tavallisella kirppiksellä, saan halvemmalla ja tuotteeseen voi tutustua paikan päällä. Olen joutunut viemään torissa ostettuja vaatteita suoraan ekotorille. Viimeksi myyjä vei rahat, tuotetta en saanut. Myyjä ei antanut ollenkaan puhelinnumeroa. Kannattaa pyytää aina puhelinnumero vähintään. En enää ikinä tee kauppoja henkilön kanssa joka ei anna edes puhelinnumeroa tiedokseni. Rahat menivät tuhkatuuleen.

Vierailija
53/74 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa varovaisia torin suhteen. Minulta vietiin rahat, ostamaani tuotetta en saanut koskaan. Myyjänä oli nainen, rahasti rahat sanojensa mukaan tyttärensä tilille. Ei vastannut viesteihin kaupan jälkeen. Se siitä torista.

Vierailija
54/74 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yksi negatiivinen kokemus. Joku jannu teki oharit eikä tullut noutamaan ostostaan sovittuna aikana, eikä myöskään ilmoittanut mitään. Ei siitä tullut mulle mitään muuta vahinkoa kuin ketutus, koska kyse oli pienestä ja halvasta tuotteesta. Mitään isompaa tavaraa en kyllä lähtis kauppaamaan yhtä epämääräisesti kommunikoivan ostajakandidaatin kanssa.

Muuten ihan hyviä kokemuksia sekä ostajana että myyjänä, mutta kannattaa todella valikoida, kenen kanssa ryhtyy tekemään kauppoja. Typeriin tiedusteluihin ja naurettaviin tinkausviesteihin en edes vastaa.

Kun annoin ilmaiseksi leffoja, niin tuli kasa viestejä tunnissa :D valikoin sieltä vaan fiksun kuuloisen viestin, jossa tyyppi tarjoutui noutamaan leffat seuraavana päivänä.

Vierailija
55/74 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TORI EI JULKAISE EDES ILMOITUKSIA

ASIASTA TEHTY JOPA ADRESSIKIN!

TÖRKEÄÄ TOIMINTAA, LAFKASSA TOIMII JOKU KUSIPÄÄ JOKA

OTTAA SILMÄTIKUKSEEN TIETYT MYYJÄT!

HUUTONET TOIMII!

Vierailija
56/74 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuosien kokemuksella sanoisin, että katselijat, soittelijat ja turhanhuutelijat ovat tori.fissä, ostajat huuto.netissä. HM 

Vierailija
57/74 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:n kautta tulee yhteydenottoja ihmisisitä, joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Eivät vastaa viesteihin ja  peruvat sanansa. Ei vie kuin sekunnin vastata sähköpostiviestiin. Olen lopettanut kaiken kaupankäynnin Tori.fi:n kautta. Sen sijaan huutonetin kautta olen saanut vain fiksuja ja luotettavia kauppakumppaneita. En asioikaan tunnistautumattomien kanssa.

Vierailija
58/74 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tori.fi-sivustoa. Sivusto sekoilee joka kerta jotain omiaan. Esimerkiksi teen hienon ilmotuksen ja lisään vielä viimeisen kuvan, niin koko lomake tyhjenee täysin. Näin on käynyt monta kertaa. Joskus taas kun se ilmotuksen teko jopa onnistuu, niin ihmettelen kun ei tosi edullisesta tuotteestani tule lainkaan yhteydenottoja. Kirjaudun sisään ja katson omia ilmotuksia ja kas kummaa, koko helvetin ilmotus on kadonnut bittiavaruuteen ilman mitään syytä. Tämä tapahtuu noin joka 5. kerta ja välillä heti ilmotuksen lisäyksen jälkeen ilmotusta ei ole missään. Todella "luotettava" palvelu ja sekava! En kyllä uskaltaisi käyttää senttiäkään rahaa ton sivuston palveluihin.

Lisäksi erittäin harvoin kaupat on syntyny tori.fin kautta, ehkä noin joka 20. kauppa. Kuten edelläkin on sanottu, ostajaehdokkaat ovat epämääräisä tinkijöitä, joiden kanssa ei vaan kauppa onnistu.

Vierailija
59/74 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kaksi kertaa tehnyt ilmoituksen torista tabletin myyjä myy edelleen vaikka on saanut rahat joita ei palauta l...ei vaan mene torin tietoihin..alan itse myös huijjaamaan koska se näyttää oleva noin helppoa..

Vierailija
60/74 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tovi sitten möin huonekalua, missä oli maalipinta kärsinyt ja ilmoitin, että kaipaa maalausta. Ostajaehdokas oli jo tulossa hakemaan tuotetta kunnes alkaa ruinaamaan multa maaleja ja koska en antanut, niin hintaa olisi pitänyt pudottaa 20 euroa maalien takia. Jäi kaupat välistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme