Kokemuksia Tori.fi:stä
Kommentit (74)
Ei ole suomalainen firma (emoyhtiö norjalainen). Hyvin toimii.
tori on ihan hyvä myyntimesta. toki minulle kävi juuri huonokokemus. sovin myyjänkassa että haen kyseisen tuotteen viikonloppuna. tulikin mahdollisuus mennä hakemaan aiemmin. tiedustelin voinko hakea aiemmin. tuli viesti että tavara on jo myyty. kaikkiin ei voi luottaa. pitäisi lähettää hamekangas kyseiselle kaverille.
ja karmeaa tinkimistä! Jos kaupasta saa 100 e:lla ja torille laittaa 25 e:lla, niin ostaja tinkii sen 5 euron.
Huutiksessa kauppa käy vaikkakin sekin on hiljentynyt. Ihmisillä ei ole rahaa.
Ihmisillä ilmoituksia jotka neljän kuukauden vanhoja ja aikoja sitten myyty jo. Eivät poistu myynnistä.
Myös on niin, että jos myyt niin mistä voit olla varma lunastuksesta? Ostajan tietoja ei jää sinulle.
ja erittäin hyvin toimi kaupat! :)
En ole ikinä jaksanut rekisteröityä huutikseen, ärsyttää ajatus huutelusta ja odottamisesta, saako konkin tuotteen vai ei. Tori.fi:ssä otin suoraan yhteyttä myyjään ja heti tiesin että pyörä on minun kun vain käyn hakemasssa. Maksu oli kätevä käteisellä.
täytyykin laittaa pari polkupyörää myyntiin ovat jääneet pieniksi.
ja erittäin hyvin toimi kaupat! :) En ole ikinä jaksanut rekisteröityä huutikseen, ärsyttää ajatus huutelusta ja odottamisesta, saako konkin tuotteen vai ei. Tori.fi:ssä otin suoraan yhteyttä myyjään ja heti tiesin että pyörä on minun kun vain käyn hakemasssa. Maksu oli kätevä käteisellä.
kieltämättä huutiksessa jotka eivät osaa laittaa korotusautomaattia ja jotka luulee, että vasta viimeisellä minuutilla saa huutaa.
Jos itse tarvitsen jotain tavaraa niin toki huudan heti ja laitan vielä viestiäkin myyjälle, että voiko sulkea kohteen ja tulenko heti hakemaan.
ja erittäin hyvin toimi kaupat! :) En ole ikinä jaksanut rekisteröityä huutikseen, ärsyttää ajatus huutelusta ja odottamisesta, saako konkin tuotteen vai ei. Tori.fi:ssä otin suoraan yhteyttä myyjään ja heti tiesin että pyörä on minun kun vain käyn hakemasssa. Maksu oli kätevä käteisellä.
käyttää korotusautomaattia?
mitä pitää odotella ja huudella? mikset anna korotusautomaatin hoitaa hommia?
käyttää korotusautomaattia?
mitä pitää odotella ja huudella? mikset anna korotusautomaatin hoitaa hommia?
Voidaanhan sekin ylittää, ja sitten pitää miettiä tarjoanko lisää vai enkö tarjoa. Muutenkin kannattaa aina vähän ensin katsoa mihin hinta on nousullaan ja sitten varsta tarjota.
Huutis on kyllä ok paikka, mutta yleensä ostain vain osta heti-hinnoilla.
ohis.
Ihan älytön kauppapaikka. Ihmisillä ilmoituksia jotka neljän kuukauden vanhoja ja aikoja sitten myyty jo. Eivät poistu myynnistä. Myös on niin, että jos myyt niin mistä voit olla varma lunastuksesta? Ostajan tietoja ei jää sinulle.
olisiko vika tuotteessa tai hinnassa?? Ei kauppapaikassa?
Itse olen ostanut Torin kautta niin, että olen mennyt hakemaan paikan päältä ja maksanut samlla käteisellä. EI mitään riskiä puolin eikä toisin.
Olenpa pannut merkille nämä Artek-valaisimia haluavat ostajat Tori.fi sivuilla, jotka 'muka' omaan kotiinsa haluaisivat näitä valaisimia! Kas kummaa kun ovatkin laittaneet kuvat juuri niistä valaisimista joista maksetaan parhaimmillaan jopa yli 20000€ ja huonoimmillaankin 1000€ - 2000€. Eli bisnestä koittavat tehdä muiden kustannuksella sillä jos kysyt heiltä mitä maksaisivat näistä valaisimista niin saisit todennäköisesti hyvinkin pienen summan.
Muuten olen havainnut saman ilmiön kuin aiemmat kirjoittajat että tinkiminen hyvinkin mitättömistä hinnoista on yleistä, jopa 10€ tuotteesta ( kauppahinta 100€ luokkaa) koitetaan saada muutama euro pois ja vielä kylkiäisiä pitäisi antaa ( digiboxiin 'laadukas' scartjohto )
[quote author="Vierailija" time="20.11.2012 klo 02:51"]
Joo tosi.fi ihan paska paikka, siellä ei ylläpito välitä asiakaistaan tai muista puhuvat kyllä kovasti miten lainkuuliaisia ne on, mutta tosi asiassa ne ei välitä asiakkaistaan tai ihmisistä jotka siellä laittaa ilmoituksia sun muuta.
Ne ajattelee vaan rahaa ei muuta, esim, mulle kävi niin että olin laittanut ilmoituksen ja se hyväksyttiin mutta pudotin pari kertaa hintaaa niin viimeisellä kerralla tuli myös vahvistus siitä että pitää vahvistaa ilmoitus mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään ilmoitusta hyväksynnästä ja myöskään ilmoitustani ei ole ollut siellä sen jälkeen. olen ottanut yhteyttä ylläpitoon 5-6 kertaa mutta ei mitään vastaista. ei mitään olmoitusta miksi ilmoitustani ei hyväksytty. Parille kaverilleni on käynyt ihan samalla lailla. Paska paikka tai paikka ei huono mutta ylläpito on ihan paskaa rahan ahneita mulkkuja. kaverini laittoi ilmoituksen mutta ei tullut hyväksyntää eikä ilmoitusta otti yhteyttä ylläpitoon ja ei saanut vastausta. teki niin noin 4 kertaa. sitten otti maksullisen ilmoituksen että ilmoitus näkyisi paaremmin niin johan tuli heti samana iltana hyväksyntä ja ilmoitus näkyi torissa sen jälkeen että tällä tavalla. En todellakaan suosittele sitä paikaa kenellekkään on niitä parempiakin paikkoja kun yksi saatanan torin paska, huomaa että on suomalaisten sivusto.7
[/quote]
Pitäisiköhän sun mennä ottamaan lääkkeesi?
Enpä lähtisi itse Tori.fi sivustoa ja sen pitäjiä mollaamaan. Minulla on kaikki toiminut sivuston puolesta ihan hienosti.Mikä ihmeen sivuston pitäjien ahneus? Ei minulla ainakaan mikään ole maksanut sivustolla ja kaikki ilmoitukset ovat asiallisesti tulleet esiin kun olen ensin korjannut OMAT töppäykseni ilmoitusten laitossa! Kauppaa käyvät ihmisethän siellä useimmin ongelmia aiheuttavat! Näistä hyvänä esimerkkinä nuo viimeiseen asti tinkijät ja sitten tuollaiset Artek valaisinten ostajat jotka koittavat hyötyä ihmisten tietämättömyydestä...
Huutikseen tuli nämä ennätyspitkät huutoajat, 3 viikkoakin. Mä olen itselleni laittanut kalenteriin ylös kts x-kohde, mutta vain muutamiin.
Torissa olen myynyt n 10 kohdetta ja kaikki mennyt kaupaksi alle vuorokaudessa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 12:54"]
http://www.adressit.com/torifi#form
Hei, niitä joita Tori.fi on kohdellut väärin ja epäoikeudenmukaisesti, kirjoittakaa nimenne adressiin. Tarkoituksena kerätä nimiä Tori.fi sivustoa vastaan, kuinka he kohtelevat asiakaitaan ja valitsevat asiakkaansa ja ottavat asiakaitaan silmätikuksi.
Jos saan tarpeeksi paljon nimiä niin vien asiaa eteen päin jotta saadaan muutoksia aikaa kyseisen web sivuston kohdalla. Ja jopa että sivusto lopetettaisiin kokonaan. He mainostavat tv:ssä sivustoaan mutta ei kerro asian oikeata laitaa siitä kuinka valitsevat asiakkaansa ja kuinka kohtelevat heitä, ja se että raha puhuu kun maksat mainoksesta niin heti muuttuu tyyli ja sitten se että he eivät vaivaudu vastaamaan sähköposteihin ja viesteihin mitä heille laitetaan. Huomaa että on suomalainen websivusto, tälläiset sivustot pitää saada pois netistä.
Tässä suoraan kopioitu ilmoitus tänään torissa myynnissä olevasta tuotteesta. Saako torissa sittenkin jotkut myydä kopioita ja heidän ilmoituksensa katsotaan sorminen läpi.Alla kopio ilmoituksesta.
Ulkomailta tuotu Galaxy Note 3 -kopio
5,7 tuuman näytöllä ja android 4.2 käyttöjärjestelmällä
Puhelin on pari viikkoa vanha
Alkuperäisessä paketissa, joka sisältää:
- laturin
- kuulokkeet
- kahdet takakannet sekä Flip Cover -kotelo
- vara-akku
Lähetä viesti tai soita ilmoittajalle Joni:
Torilla myyjänä on mahdoton olla. Ilmoituksia ei julkaista täysin mielivaltaisin perustein. Samaa tuotetta monesti myynnissä ja ilmoituksissa ei ole mitään mainintaa vaadituista asioista, joita käytetty ilmoitusten julkaisematta jättämisen perusteena. Asiakaspalvelu ei vastaa päiväkausiin ( jos milloinkaan )mihinkään yhteydenottoihin. Asiakaspalvelu ei erota eri tuotemerkkejä toisistaan, kouluttaa tarvitsisi koko porukka
Mulla on toiminut moitteetta. Halvasta nurkista pyörivästä tavarasta olen päässyt helposti ja nopeasti eroon. Tosin laatutavaraa kun olen koittanut myydä käyvällä hinnalla niin sellainen ei mene, korkeintaan tulee vaan ihan älyttömiä tinkipyyntöjä.
Jep, myyjänä huuto.netin etu on se, ettei tarvitse viestitellä muiden kuin huudon voittajan kanssa :). Hupihuutajiin törmää harvoin.