Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kaikki joilla kaksi perättäistä raskautta

Vierailija
29.08.2011 |

Askarruttaa palautuminen,mulla esikoinen nyt 5kk ja olen kolmannella kuulla raskaana.

Kaikki muut pelot ja huolet olen ylittänyt mutta kehon palautuminen mietityttää, esim.lantionpohja lihakset ja vatsa. Tuntuu että sain hieman jumpattua lantionpohjaa mutta nyt raskauden edetessä taas löystynyt hieman paikat...Onko kellään täällä kokemusta missä kunnossa paikat kahden jälk.?Onko edes jumpalla mahdolllista saada ennalleen ja kannattaako nyt esim.jumpatakaan kun kuitenkin raskaus niistä löystyttää?

Sama vatsan kanssa,voiko kahden jälkeen päästä ns.normaalin näköiseksi vai jääkö hirveä nahkariippa jokatapauksessa?

Kohtalotovereita kaivataan,en tiedä ketään kellä raskaudet näin peräjälkeen.

Nimim.Vauvakone

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli ikäeroa lapsille 1v1kk. Toinen synnytys meni huomattavasti helpommin kuin ensimmäinen, ja sinänsä toipuminen meni erittäin helposti. Pientä inkontinenssia tosin tuli alkuun, mutta sekin onneksi häipyi nopeahkosti. Jumppasin jonkin verran, eli yritin päivittäin mutta hiipui ja hiipui... Iho on löysäksi, mutta en usko että nopea raskauksien väli vaikutti asiaan ollenkaan. Kudostyyppi nyt vain on mitä on.

Vierailija
2/5 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennenvanhaan" ollut kuulemma käytännössä automaatio, että lapsivuodeajaksi vatsa on sidottu kangassuikaleilla. Kuulemma on olemassa myös ihan sitä varten valmistettu vyö! En ole itse tätä tehnyt, kuulin siitä vasta kun lapset oli tehty, mutta ne jotka ovat näin toimineet osassa raskauksissa ovat kertoneet että siitä on ollut apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synntyksestä. Salitreeneihin palasin kun kuopus oli 4kk. Ei ole jäänyt mitään muutakaan, iho on entisellään, virtsanpidätysongelmia tms ei ole.

Vierailija
4/5 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virtsanpidätysongelma. Tosi kiusallista kun aivastaa niin heti lorahtaa housuun.. Täytyy sitten jumpata kun saan tämän vauvan ulos pian.

Vierailija
5/5 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisista vastauksista. Olen huomannut että usein näillä palstoilla haukutaan lyttyyn jos uskaltaa puhua raskauteen liittyvistä ulkonäkö asioista.

Toivon vaan että vaikka olenkin äiti voisin tuntea itseni joskus jopa seksikkääksi ja ei tarvitsisi vielä 27v.turvautua tena-ladyyn :)

On kyllä jotenkin hassua olla raskaana ennen kuin on edellisestä palautunut, vauva erittäin toivottu mutta tosiaan kaikkea sitä tulee mieleen kun huomaa 2kk synnytyksestä olevansa taas raskaana.

Nimim.Vauvakone