Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lähti nämä viimeiset 5kg, vaikka päällään seisten!!!

Vierailija
29.08.2011 |

Jumankekka kun ärsyttää tää olotila, housut kiristää taas kun liikunta on jäänyt pari viikkoa vähemmälle ja on ollut kaikenmaailman kekkereitä. Nyt päätin, että syntymäpäivilläni lokakuun lopussa olen 5kg kevyempi! Aloitan juoksun ja siirryn hiihtoon kun lumet sataa maahan. Vaatekaappi on täynnä kivoja vaatteita, vaan eivätpä mene päälle. 8kg olen saanut pois ja nää vikat 5kg meinaa nujertaa, vaan enpä anna periksi!

Kohtalotovereita? Kuka ottaa haasteen vastaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubin mukaan eilen tuli syötyä 1300 kaloria, joista proteiinia 41%, eli ihan hyvin näin punttitreeniä tekevälle. Kävin salilla treenaamassa rinnan ja olkapäät ja päälle ehdin ottaa 20 min kuntopyörää. Ja tänä aamuna on kurkku kipeä, saas nähdä miten käy suunnitellun ensimmäisen lenkin, pääseekö tänään vielä kokeilemaan juoksua...

Vierailija
2/10 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm pitkä ja painan 68kg. Kesän aikana tuli 3kg lisää :-( Tavoitepaino olisi 60kg. Minkäpituista lenkkiä olette hölkänneet/juosseet? Mitä syötte päivän aikana ja kuinka paljon, jotta paino laskee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ilahtunut tänään kun vaaka näytti 64. :) Tajusin painaneeni häissäni 3v sitten 8kg enemmän, jee! Vielä silti 5kg haluaisin alas, mutta hiljaa hyvä tulee. Omat synttärit marraskuussa, olisikohan se mullekin hyvä tavoite?

Vierailija
4/10 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuohon 60kg kun sen saisi, niin olisin jo tyytyväinen. Aikaisemmin olen salitreeneillä saanut painon pysymään kurissa, vaan liekö ikä tekee sen, että eipä enää onnistukaan (+ vuosi sitten diagnosoitu kilpirauhasen vajaatoiminta)

Ajattelin huvikseni kirjata tänne päivittäin tai edes viikoittain missä mennään.

Vierailija
5/10 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai annanko liikaa itselleni aikaa? Meneekö laiskotteluksi?

Lauantaisen lenkin jäljiltä penikat vaivaa. Miten ne saisi nyt ensin parantumaan?

Vierailija
6/10 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on sellaista löysää ympäri kroppaa, josta haluan eroon. Vyötärö oli aamulla 76cm, olen tosi tasapaksu luononstani, mutta on tuossa nipistettävä 10cm...

Vierailija
7/10 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän jälkeen näytti vaaka 67,2 kg. Nyt olen saanut tiputettua pari kiloa, joten vielä 5 kg olisi tiputettavaa.

Nyt olen alkanut katsomaan tarkemmin, mitä tulee syötyä ja mihin aikaan. Ja lisää jumppaa, ennen olen käynyt kerran pari viikossa, nyt päätin, että minimi on 3 kertaa viikossa. Sama se, onko pumppia vai mitä hyppimistä, mutta 3 kertaa viikossa itseni sinne raahaan, satoi tai paistoi!

Vierailija
8/10 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm pitkä ja painan 68kg. Kesän aikana tuli 3kg lisää :-(

Tavoitepaino olisi 60kg.

Minkäpituista lenkkiä olette hölkänneet/juosseet? Mitä syötte päivän aikana ja kuinka paljon, jotta paino laskee?

Vierailija
9/10 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötyjä kaloreita eilen 1350. Vaatteet kiristää ja puristaa, paska fiilis ja tänäänkään ei ole asiaa salille/juoksemaan.

t.ap

Vierailija
10/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin nyt tavoitepainooni eli vaaka näytti eilen aamulla tasan 60kg!

Lenkkeilemään en ole ehtinyt, mutta pienensin annoksia ja jätin suurimman osan herkuista pois. Helpolla lähti 8kg. Nyt ajattelin, että pari kiloa vielä pois ja sitten saisi paino pysyä samassa seuraavat 20 vuotta :-)

t.9