Mieheni jätti ja otti japanilaisen naisen
Tai siis tapasi hänet työmatkallaan, kuvankaunis, koulutettu, varakas ja tietysti minua 10 vuotta nuorempi nainen. Olen niin vitun katkera, ettei mitään rajaa. En enää koskaan ota koulutettua miestä, koska ne on kaikista kamalampia pettäjiä, niillä riittää aina ottajia :(
Kommentit (53)
palomies.. niitä ei kukaan halua.. :D
rajoita katkeruuttasi, tuossa kuvankauniissakin on jotain vikoja, joiden kanssa miehesi joutuu elämään. Taidan muuten tietää, kuka olet...:)
Saisivat hoitoa ja huolenpitoa ihan kaikissa asioissa.
Kun minusta naisetkin ansaitsisivat vähän hoitoa ja huolenpitoa.
Siihen miehen pitää myös tottua. Suku on japanilaisille äärimmäisen tärkeä.
ulkomaalaisen, että pääsisi pois Japanista. Siellä säteilee niin paljon, että fiksummat etsivät uutta kotimaata. Kunhan hän on tehnyt miehellesi lapsen, mies saanee taas etsiä hoitoa ja huolenpitoa jostain muualta. Tai opetella itse nuo taidot.
ei se ole varmaan se, että eksäsi otti juuri japanilaisen, vaan että sinua petettiin ja elämä romahti niiltä osin. eli älä kohdista enää heihin mitään kaunaa vaan anna heidän elää, ja myönnä että elämässä voi kenelle vaan käydä noin. se sattuu, mutta siitä selviää. tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu, hali tsemppiä ja voimia
ulkomaalaisen, että pääsisi pois Japanista. Siellä säteilee niin paljon, että fiksummat etsivät uutta kotimaata. Kunhan hän on tehnyt miehellesi lapsen, mies saanee taas etsiä hoitoa ja huolenpitoa jostain muualta. Tai opetella itse nuo taidot.
Kyllä sieltä Japanista pääsee matkustamaan ulkomaille ihan vapaasti ilman avioliittoakin. Nielkää katkeruutemme, luuserit!
Niillä on yleensä pienet tissit :D
Kyllä sieltä Japanista pääsee matkustamaan ulkomaille ihan vapaasti ilman avioliittoakin. Nielkää katkeruutemme, luuserit!
Mutta oleskeluluvan saaminen ulkomailta ei ole niin helppoa kuin luulisi.
Japanilaiset ovat vähän yksinkertaisia, joten kuulostaa siltä, että ap:n mies on löytänyt tasoistaan seuraa.
Niillä on yleensä pienet tissit :D
osaa muita juttuja kun ei pelkillä tisseillä viihdytä.
miehet on Japanissa haluttuja, koska japanilaiset miehet ovat edelleen melko konservatiivisia, ja voihan se olla että eksotiikkakin puree. Eli en yhtään ihmettele, miehelläsi olis varmaan vaikka haaremin jos niin haluaisi.
Tuskimpa se koulutus siihen vaikuttaa, nuoria naisia löytyy Suomestakin ja jos miehessä on edes jotain kiinnostavaa, ulkonäkö tai muuta, niin aina löytyy ottajia.
Mä uskon että mies löytää toisen jos on löytääkseen, jos ei ole parisuhde kunnossa ( vaikka se onkin väärä tapa, hankkia uusi nainen jos entisestä ei ole entisestä vielä eronnut) tai on
muutenvain häntäheikki kaveri.
jaksamista sinulle, tuo olisi voinut käydä hyvinkin Suomessa myös, ja myös vähemmän koulutetun miehen kohdalla. ikävää ja surullista, mutta minkäs teet..
..kulttuurisista syistä suomalainen mies pääsee aina kehuskelemaan japanilaisen naisensa alistuvuudella. Minun mieheni totesi ylpeänä, että hänen uusi japanilainen vaimonsa säästää hänet aina ongelmilta. Jos vaimolla on jokin ongelma, ei hän sitä ainakaan miehelleen kerro. Vaimo ei myöskään koskaan pyydä mitään eikä kerro toiveistaan, vaan myötäilee miehen toiveita. Tämä on kuulemma todella vapauttavaa vaativan suomalaisen naisen (=minä) jälkeen.
Tällainen parisuhde ei kuitenkaan voi perustua samalla tavalla jakamiseen ja intiimiyteen kuin suomalainen. Mutta ehkäpä miehille sitten riittää siloinen kuori ilman sisältöä. Se ihmisen sisältö kun aina tuppaa olemaan hieman rosoista.
Vastineeksi mies luovuttaa naiselle rahansa. Japanissa lienee edelleen tapana, että mies saa vain taskurahaa.
ei ap, mutta myös Japaniin miehensä "menettänyt".
Ap pääsi eroon typerästä miehestä. Mitähän kieltä ne muuten puhuu keskenään? En ole nimittäin vielä törmännyt yhteenkään koulutettuunkaan japanilaiseen, joka osaisi kunnolla englantia. Englannissa opiskellessakin japanilaisopiskelijat mongersivat jotain ihan käsittämätöntä.
Kyllä mies mielummin valitsee fiksun ja kauniin japanilaisnaisen kuin v-sanoja viljelevän, crocseissa laahustavan persjalkaisen suomalaisen. Suuri osa suomalaisista naisista on sivistymättömiä (huolimatta koulutuksesta) ja valitettavasti myös rumia.
t. mies, joka löysi onnensa Aasiasta
Japanilaiset ovat vähän yksinkertaisia, joten kuulostaa siltä, että ap:n mies on löytänyt tasoistaan seuraa.
Taas yksi kulttuurin asiantuntija kertoo faktoja japanilaisista... ovathan japanilaiset toki erilaisia kuin me, mutta yksinkertaisia en ole vielä tavannut.
T. 15, joka sentään tuntee japanilaisia ihan henkilökohtaisesti
suomalainen nainen olettaa, että riittää se, että makaa saavuttavana tisseineen. Kyllä se tietysti riittääkin, jos ei paremmasta tiedä.
Minä tiedän, myös niistä suomalaisista mimmeistä.
Japanilaiset ovat vähän yksinkertaisia, joten kuulostaa siltä, että ap:n mies on löytänyt tasoistaan seuraa.Taas yksi kulttuurin asiantuntija kertoo faktoja japanilaisista... ovathan japanilaiset toki erilaisia kuin me, mutta yksinkertaisia en ole vielä tavannut.
T. 15, joka sentään tuntee japanilaisia ihan henkilökohtaisesti
Minäkin tunnen japanilaisia henkilökohtaisesti, eikä siitä pääse yli eikä ympäri, että heistä jää vähän yksinkertainen kuva. Koska en puhu japania, on pakko luottaa englanninkieliseen viestintään, joka todella tökkii useimmilla japanilaisilla.
Ilmeisesti sitten puhut japania, koska olet päässyt yli siitä idiotismista, joka japanilaisista tulee aika selvänä esille muilla kielillä viestittäessä.
...ainakin itselläni on riittänyt, mutta se on eri asia kuin pettäminen ja jättäminen toisen naisen takia. Ei koulutus tee välttämättä "kamalampaa pettäjää", sen sijaan ihmisluonto voi tehdä. Miehesi luonne on ollut heikko tai parisuhteenne huonossa jamassa. Ei se koulutuksesta ole kiinni.
T: akateeminen tohtorismies - onnellisessa suhteessa