Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset tekee ihan käsittämättömiä johtopäätöksiä!

Vierailija
28.08.2011 |

Mä olen hoitovapaalla meidän juniorin 1,5 v kanssa, ja me käydään säännöllisesti lähellä olevassa leikkipuistossa leikkimässä. Siellä käy muutamia muitakin, "vakiporukkaa", suunnilleen päivittän ja heidän kanssaan oon vähän väkisinkin tutustunut. Samassa puistossa käy myös paras ystäväni jo vuosien takaa.

Kuulin häneltä tänään ihan uskomattoman puistojutun. Yksi vakkariäideistä oli puistossa ihmetellyt, että missähän me ollaan, kun ei ole vähään aikaan näkynyt. Toinen mamma oli hänelle siihen vastannut, että en varmaankaan halua tulla sinne onnellisten perheenäitien keskelle, kun meillä on se ero.

Kaverini oli täysin mykyistynyt ja sitä toettuaan kysynyt tältä mammalta, että mistä ihmeestä hän on sellaisen tiedon saanut, että Kaisa on eroamassa. Mamma oli vastannut ettei sellaista mistään ole kuullut, mutta on kyllä pannut merkille, etten käytä enää vihki- ja kihlasormuksiani. Jep jep.

Ja totuushan menee sitten näin: Puistossa ei olla käyty, koska tultiin tänään kahden viikon lomareissulta kotiin.

Sormuksia en tosiaan tällä hetkellä käytä. Se ei tosiaankaan johdu mistään erosta vaan siitä, että mulla on niin paha atooppinen ihottuman käsissä, etten yksinkertaisesti voi pitää mitään sormuksia.

Rupesin miettimään ton jutun kuultuani, että mitähän kaikkea ihmeellistä sitä ihmisten päissä liikkuukaan, mitä ei vaan sanota ääneen?? Porukka näköjään tekee villejä päätelmiä ihan mitättömistä asioista! :O

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittelemään minulle, kuinka he ymmärtävät, että poikamme ei tule pärjäämään kun meillä menee niin huonosti.

Olin, että öööö..no kun mieheni on kärähtänyt rattijuoppoudesta ja menettänyt työpaikan ja minulla ei ole töitä.

Mies on absolutisti ja minulla vakituinen työpaikka. En tiedä, mistä olivat keksineet, että lapseni on jälkeenjäänyt ja mieheni työtön rattijuoppo ja minä elän sosiaaliavustuksilla.

Vierailija
42/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin sinkkuaikoina kahden kaverini kanssa omakotitalossa kimpassa. Yksi meistä oli opettaja, itse työskentelin lasten parissa ja kolmas oli raksalla. Meillä kävi paljon vieraita ja ikähaarukka oli suuri.

Kerran kylillä yksi ihminen tuli meille sanomaan että ostetaan kuulemma alaikäisille viinaa. Me oltiin ihan ihmeissään että mistä joku tämmöistä on keksinyt. Perustelu oli se että ei kai meillä muuten niin paljon alaikäisiä kulkisi. Kyseiset alaikäiset olivat serkkuni, jonka kanssa minulla on hyvin läheiset välit ja usein hänellä oli mukanaan myös kavereita.

Me kyllä hieman säikäytimme näitä juorujen levottäjiä ihan ammattimme vuoksi. Kävimme tekemässä poliisille ilmoituksen ja tälle joka juorua levitti lähti kirjallinen ilmoitus. Ilmeisin hyvin tehosi, kun hän ei enää edes tervehdi minua. No ihan sama, oppiipa olemaan hieman varovaisempi jutuissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin oman alani erikoislehteä työpisteessäni ja jätin sen auki pöydälleni kun lähdin toiseen työpisteeseen hoitamaan toista tehtävää. En edes muistanu mitä luin mutta pääpointti tässä olikin se että aukeamalla oli pieni työpaikkailmoitus. Siitä pari työkaveriani olivat päätelleet että tottahan mä olen hakeutumassa pois työstäni - eihän voi olla mahdollista että olisin lukenut lehdestä mitään muuta.

Eikä mennyt kuin viikko, kun pomoni kutsui puheilleen ja alkoi raivota että mikä vika nykyisessä työssäni on kun palkkaakin hiljan korotettiin. Otti oikein kunnolla herneen nokkaan enkä saanut sanaa väliin kun alkoi paapattaa kiittämättömyydestä. Olin aika shokissa kun en edes tajunnu mistä se puhui, lehdenkin olin unohtanut jo aikaa sitten ja varmaan heittänyt roskiinkin.

Sitten kun ensishokista tokenin ja pomokin alkoi ymmärtää etten tosiaan ollut kartalla, rauhoituimme molemmat ja selvitimme asiaa. Pomoni kertoi että työkaverini oli tullut kertomaan ihan tosiasiana että olen siirryn toiseen työpaikkaan ja että hän on kiinnostunut minun nykyisistä tehtävistäni. Voi hyvä herranperkele, mitä tyyppejä tää maa päällään kantaa.

Päällisin puolin pomon kanssa välit ovat nyt ok, mutta silti aistin pienen epäluottamuksen pomon puolelta edelleen. Se voi olla paha juttu, sillä tää on hyvä duunipaikka ja haluaisin monestakin syystä jäädä tänne.

Vierailija
44/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Me kyllä hieman säikäytimme näitä juorujen levottäjiä ihan ammattimme vuoksi. Kävimme tekemässä poliisille ilmoituksen ja tälle joka juorua levitti lähti kirjallinen ilmoitus. Ilmeisin hyvin tehosi, kun hän ei enää edes tervehdi minua. No ihan sama, oppiipa olemaan hieman varovaisempi jutuissaan.

jutun juuri ja levittäjä ja aloittajan eivät välttämättä olleet se henkilö, joka tuli teille siitä kertomaan.

Vierailija
45/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, seurustelin muutaman viikon erään pojan kanssa. Joitain viikkoja "eromme" jälkeen poika teki itsemurhan. Hänellä oli ollut itsetuhoisia juttuja aiemminkin. Oli järkyttynyt tietysti ja surullinenkin. Kun sitten taas tokenin kylille menemään, niin siellä eräs puolituttu oli levittänyt huhua, että minä olin käskenyt pojan tappamaan itsensä, hyppäämään vaikka auton alle.

Olin todella kauhistunut. Miten tuollaista voi edes lähteä korjaamaan, kun se on kaikille seudun nuorille levinnyt. Muutin kohta pois paikkakunnalta, alaikäisenä. Ei tehnyt mieli tavata ketään. Aikaa on tapahtumasta 20 vuotta ja vieläkin tunnen suuttumusta, kun mietin sitä tyttöä, joka tuollaisen juorun laittoi liikkeelle.

Vierailija
46/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakanpolton. Seuraus oli, että anoppi kertoi koko suvulle, että olen raskaana.

Minulla ei siis ole yhtään lasta, mutta kun olin noin 25-vuotias, minulla oli huhun mukaan 2 lasta. Tyyppi, joka minua lapsistani onnitteli, ei meinannut millään uskoa asioiden oikeaa laitaa, intti vain, että kyllä minulla on 2 lasta, hän tietää!

Kiinnostavin itseäni koskeva juoru on kuitenkin se, että olen kuollut. En tiedä mistä on saanut alkunsa.

oot mun kopio =D Minusta liikkui lisäksi myös huhu, että olen ottanut silikonit, kun tavastani poiketen kerran pidin etumusta korostavaa uutta paitaa ja mulla on B-tissit XD

Vierailija
47/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin aika varma että tämä joka asiaa meile kertoi oli myös jutun levittäjä, koska on melko suulas muutenkin.

Tämä varoitus lähti tälle ihmiselle joka meille asiaa kertoi, mutta ei suostunut lähdettä sanomaan. Mutta uskon että jos aloittaja on ollut joku muu on myös hän saanut viestin perille.

Vierailija
48/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä lääkäriasemalla käymässä, kun tyttö oli kovassa flunssassa. Mies oli illan töissä, autolla tietysti. Lapsi oli sen verran kipeä, että pyysin isääni, joka asuu ihan meidän lähellä, heittämään meidät lääkäriin ettei tarvitse bussilla mennä.

Kun tulimme lääkäristä, jäi tyttö ukin kanssa odottamaan vähän sivummalle, kun menin tiskille maksamaan lääkärikäynnin. Tiskin vieressä istui mies ja nainen pienen lapsen kanssa, ja kuulin miten nainen kuiskasi (melko kovaan ääneen) miehelleen, että kato miten vanha mies tolla on!

Meinasin kuiskata heille yhtä kovaan ääneen takaisin, että se on kylläkin isäni, mutta en sitten viitsinyt vaivautua :D

Vierailija
49/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

levisi totena juttu, että yksi tunnettu suomalainen miespoliitikko on mun isä. Meillä on sama sukunimi.

En tiedä mistä juttu lähti, mutta se tuli monta kertaa puheeksi. Silloin oli just jotkut vaalit vielä tulossa ja tyyppi oli paljon esillä.

Vierailija
50/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähipuistossa kävi pari vuotta lastensa kanssa nainen joka oli hyvin laiha, puistossa kauhisteltiin naisen seläntakana että miten huonon esimerkin tämä anorektikko äiti lapsilleen antaa, luulisi että lasten tähden pystyisi jättämään moisen laihishömpän jne. Kevättä kohden tämä nainen laihtui vielä entisestään ja istui paljon puiston penkillä eikä mennyt enää lasten perässä. Puiston pahin suupaltti kälätti äidin lähdettyä että nyt sen on laihduttanut niin paljon ettei jaksa edes lastensa kanssa leikkiä ja eräs toinen irvaili että sen äidin pitää katsos päästä rantakuntoon jne. Laiha äiti ei enää tullut puistoon sen kerran jälkeen mutta lasten mummo tuli lasten kanssa noin viikon päästä. "Meidän äiti meni pilvelle" sanoi vanhempi lapsi meille kirkkaalla äänellä ja lasten mummo kertoi miniänsä kuolleen syöpään. Järkkyä, äiti toi lapsia viimeisellä voimillaan puistoon ja toiset tietämättömät motkottivat selän takana:(

Vierailija
51/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maanantaisin opettajainhuoneessa sain aina kuulla, missä kuppilassa minut oli milloinkin bongattu minkäkin oppilaan isonveljen kanssa...

Synnytyslaitoksella puolestaan kätilö tuli kyselemään, monesko lapsi minulla oli kyseessä, kun kahvihuoneessa joku oli sanonut tämän olevan viides - esikoistani siinä hoitelin, mutta kuulemma oli niin varmat otteet, että olivat olettaneet lapsia olevan enemmänkin ;-) (Enkä ollut ikinä edes vaippaa vaihtanut ennen tätä...)

Vierailija
52/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen ihminen voikin olla niin t-y-h-m-ä, että ensinnäkin uskoo kaiken kuulemansa, ja sitten vielä tyhmä ja ilkeä että levittelee roskapuheet oikein silmät innosta kiiluen eteenpäin! Sairaalloisen epäempaattista ja omatunnotonta kananaivon toimintaa.

Ja entäs sellaiset sitten, jotka sokeasti uskovat mihin tahansa äkkinäisiin alkeellisen päänsä tuottamiin päätelmiin jostakin näkemästään (vaikkapa että tuolla ei ole sormusta, nyt se on eronnut -tyyliin) eivätkä tajua uskoa asian oikeaa totuutta tai muita näkökulmia vaikka ne heille ratakiskoista väännettäisiin silmien eteen. Siis "kyllä, eroamassa te nyt olette" -vaikka pariskunta ihmettelisi yhteen ääneen että miksi ihmeessä sinä puhut siinä omahyväinen ilme naamallasi tuollaista täysin peräntöntä paskaa?

En ole väkivaltainen, mutta ansaitsisivat oikein kunnolla korvilleen mokomat turhakkeet, sekaannuksia aiheuttavat omatunnottomat ihmisniljakkeet. Mutta sen sijaan yleensähän narsistit roskanpuhujat jatkavat vielä siinäkin vaiheessa, vaikka joku oikein puuttuisikin siihen, eli paljastaisi ilkeän juoruajan juorujutut ja vaatisi oikeutta ja oikaisua. Siinäkin vaiheessa manipulaattori yrittää punoa verkkojaan, ja näkee itsensä vaan lähinnä tooosi sosiaalisena, oikein semmoisena mukavana seuraihmisenä.

Vierailija
53/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähipuistossa kävi pari vuotta lastensa kanssa nainen joka oli hyvin laiha, puistossa kauhisteltiin naisen seläntakana että miten huonon esimerkin tämä anorektikko äiti lapsilleen antaa, luulisi että lasten tähden pystyisi jättämään moisen laihishömpän jne. Kevättä kohden tämä nainen laihtui vielä entisestään ja istui paljon puiston penkillä eikä mennyt enää lasten perässä. Puiston pahin suupaltti kälätti äidin lähdettyä että nyt sen on laihduttanut niin paljon ettei jaksa edes lastensa kanssa leikkiä ja eräs toinen irvaili että sen äidin pitää katsos päästä rantakuntoon jne. Laiha äiti ei enää tullut puistoon sen kerran jälkeen mutta lasten mummo tuli lasten kanssa noin viikon päästä. "Meidän äiti meni pilvelle" sanoi vanhempi lapsi meille kirkkaalla äänellä ja lasten mummo kertoi miniänsä kuolleen syöpään. Järkkyä, äiti toi lapsia viimeisellä voimillaan puistoon ja toiset tietämättömät motkottivat selän takana:(

Vierailija
54/54 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraavan kerran näette sellaisia, jotka on ollet mukana näiden totuuksien kehittelyssä?

Mä en oikein keksi mitä sanon tänään puistoon mennessä. Unohdanko koko jutun vai heitänkö portilla jotain rempseän hulvatonta?

ap

että asia ratkesi itsestään :) Kun mentiin puistoon, niin siellä tuli heti kyselyitä ollaanko oltu reissussa, kun ollaan niin ruskeita! Siinä sitten kerroin meidän matkasta YHDESSÄ miehen ja lasten kanssa. Tälle jutun "keksijälle" suuntasin erityisesti (ja aurinkoisesti hymyillen) kommentin miten ihania nuo perhelomat voikaan olla! Oli aika hiljaista sen jälkeen...

ap