Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jännittää puistossa olemista kun sillä mun vaatteita päällä

Vierailija
28.08.2011 |

Ensinnäkin, hän ei tykkää käydä vaatekaupoissa ja käyttääkin paljolti minun vanhoja vaatteitani. Häntä hävettää, kun ihmiset tunnistavat hänen päällänsä olevat vaatteet minun vaatteikseni (olen lihana ja mieheni hoikkeli, joten vaatteet kyllä mahtuvat, jopa roikkuvat miehellä). Ja nyt sitten joku poika oli tokaissut miehen ohi käveltyään toiselle kuuluvasti että onko toi muija vai muuten vaan akkamainen. Nyt sitten mies ilmoitti, ettei tahdo lähteä enää leikkipaikoille lasten kanssa. Muutenkin mies on herkkä ja ujo, sellanen hissukkamainen, ja nyt tuntuu että itsetunto tosi maassa. Kannustin että lähdettäisiin yhdessä vaatekauppaan, vaikka markettiin ostamaan jotain, mutta mies valitti ettei tiedä edes mistä vaatteista tykkää ja mitä tyyliä voisi ostaa. Otta mieluummin pitää näitä mitä multa jää, mutta on sitte enemmän kotipiirissä vaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOisitko sä ostaa miehelles vaatteita kaupasta, jos sille on ihan sama, mitä käyttää? Saisit ainakin oman makus mukaan pukea miehen :)

Vierailija
2/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :D Näen sieluni silmin honkkeiliukkosi roikkuvassa kukkapusakassa surkeen näkösenä leikkipuiston kulmalla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekauppoja ja mikäli minä en ostaisi sille vaatteita tai huijaisi joskus kauppaan, niin hän kulkisi todennäköisesti vieläkin seurusteluaikamme vaatteissa. (Naimisissakin ollaan oltu jo 9 vuotta) kaiken huipuksi mieheni on alalla, jossa vaatteilla on todellakin väliä, sillä hän joutuu edustamaan usein omaa firmaansa. Eli ostat kylmänrauhallisesti miehellesi vaatteita. Ihan normaalia.

Vierailija
4/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteiset käsilaukutkin?

Vierailija
5/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvästi raitapaitatyyppiä. Pallopaitakin saattaisi sopia miehesi persoonaan.

Vierailija
6/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Vierailija
7/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko mitään ?

Vierailija
8/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaatte paria eri kokoa kustakin vaatteesta, jotta löytyy sopiva koko. Sitten palautatte ilman kuluja väärät takaisin.

Ei vaatteiden takia kannata kotiin linnoittautua. (jollei se sitten ole tekosyy)

Vierailija
9/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostanhan minä sille uusia kalsareita ja t-paitoja ihan perusprismareissulla, kun muuten kulkisi aivan ikivanhoissa (eikä niitäkään ollut paljoa kun aloimme yksiin) mutta se jotenkin kokee ettei edes tarvi vaatteita kun voi käytellä mun vanhoja (en mäkään mikään naisellinen nainen ole, että sen puolin perussammarit käy) mutta musta näyttää hullulta kun ne ei istu päälle erimalliselle miehelle ja kummiskin on naisten vaatteita.

Vierailija
10/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa valokuvan miehestäsi?

Vierailija
11/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja, hameita, naisten paitapuseroita..??

Vierailija
12/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä mieleeni hauska lapsuusmuisto:

isäni tuli hakemaan minua synttäreiltä, oli ahtanut päälleen äitini vaalean violetin t-paidan, joka muuten kiristi kuin makkarankuori, mutta rinnnuksissa näkyi päivän selvät äidin venyttämät "tissipussit".

Jäi vielä kahvillekin... Hävetti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme