Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrmäkihallin kirppiksestä

Vierailija
28.08.2011 |

Meneekö siellä tavara hyvin kaupaksi? Mietin mihin mennä myymään erinäisiä sekalaisia tavaroita, joille ei ole käyttöä itsellä. Mutta siis hyväkuntoisia tavaroita, esim. Valokuvakehyksiä, koriste-esineitä yms. Vai onko siellä enemmän vaatemyyjiä tms. ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet menee siellä kohtalaisesti, mutta paljon paremmin menee just kaikki sekalaiset koriste-esineet, yms. Niissä on se hyvä, että niitä ei tarvitse sovittaa, vaan ihmiset voivat ostaa niitä helposti. Meillä meni kaikki sellaset kaupaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän