Lue keskustelun säännöt.
Olenko ainoa, joka ei ymmärrä Anu Harkin arvoa?
28.08.2011 |
Anun askastelu- ja tuunausvinkit ovat öööööö aika vaatimattomia ideoita. Mun mielestä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oon ollut havaitsevinani, että kaikki kunnon AV-mammat vihaa Anu Harkkia. Itse en ole hänen hengentuotteisiinsa juuri tutustunut.