Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä en löydä miestä???

Vierailija
28.08.2011 |

Taas kuulin kuinka yksi vajaa 2 vuotta sitten eronnut tuttava on löytänyt uuden miehen ja seurustelee siis vakavasti. Tuntuu, että kaikilla on puoliso ja eronneetkin löytävät uuden noin vain. Mistä niitä miehiä löytää?

Olen ihan tavallinen nainen. Koulutettu, käyn töissä, tienaan ok, elän rauhallista elämää. Olen vähän pyöreä enkä mikään missi muutenkaan, mutta moni minua rumempikin on löytänyt jo vaikka kuinka monta miestä. Ehkä mun luonne on sitten niin hankala ettei kukaan kiinnostu, mutta siihenkään en oikein usko kun kukaan ei kiinnostu edes sen vertaa että pääsisi luonteeseen tutustumaan!

Yritän olla hyväntuulinen ja hymyillä eikä kriteerinikään mielestäni ole mahdottomat: pitää käydä töissä ja elättää itsensä (koulutuksella ei väliä), ei saa tupakoida ja alkon käyttö pitää olla kohtuullista ja pitää huolehtia hygieniasta (pestä hampaat, hiukset ja vaatteet). Ei ole väliä onko pitkä/lyhyt/laiha/lihava/pitkätukkainen/kalju jnejne. Ei haittaa vaikka on lapsia.

Netit ja sikkutapaamiset testettu, mutta ei vaan ketään löydy. Alan olla aika rikki. Ikää jo 36, joten mikään teini en enää ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se ehkä tulee vastaan. Jostain kumman syystä miehet vaistoavat "epätoivon". Enkä sano tätä loukatakseni vaan tästä on kokemusta itsellänikin

Vierailija
2/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis välillä etsin (selaan nettiä ja käyn sinkkujutuissa), mutta usein menee kuukausia/vuosia, että vain olen, elän tavallista elämää, liikun kavereiden kanssa enkä oikeastaan edes ajattele koko miesasiaa! Sitten taas välillä tulee tällainen sinkkuahdistus. Aargh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
5/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan ulkoilua, lukemista (joo, kirjastoissahan niihin potentiaalisiin miehiin törmää), teatterissa käyntiä (katso ed. kommentti), keikoilla käyn aika paljon (no tämä on ihan ok paikka tavata miehiä), käyn ulkona kavereiden kanssa ehkä kerran kuussa jnejne. Valitettavan usein arki on kuitenkin sellaista ettei uusia ihmisiä juuri tapaa. Pitäisi varmaan liittyä jäseneksi jollekin salille: vaikken ketään tapaisi, saattaisin päästä pyöreydestä eroon :)