Kieli kipeä kun nuolin pillua niin paljon, mikä avuksi?
Koko päivän ollut tosi jäyhä tuo kieli kun eilen innostuin nuolemaan vaimon pillua tosi kovasti, mikä avuksi kun tuntuu että ei kieli oikein liiku mitenkään päin ja käy kipeää?
Kommentit (22)
kielen lihakset on vaan kipeät. Olet ilmeisesti joutunut tekemään aikalailla töitä pimpan kimpussa. Huomenna ei ole niin kipeä kieli.
millä on tullutkin!
Että pitäisi uudestaan lipsutella? Ei kyllä pysty siihen pakko pitää taukoa että rauhoittuu.
joka päivä, vahvistaa suuta ja kieltä.
Hyi teitä, ja noita nuolemisia, en vain ymmärrä!
joka päivä, vahvistaa suuta ja kieltä.
Kerrotko miten se vahvistaa ja mitä pitäisi tehdä?
Se on lesboilua, lespoäijä!
sitä, kun kaksi naista harrastaa keskenään seksiä. Mieheltä ei lesboilu onnistu.
sen muijan äijä joka kehu eilenä että hänen pillunsa tuoksuu raikkaalle.Millä emäntä vehkeen oli käsitelly kun noin innostuit ?
nim.Puutteessa puoli vuosisataa.
tapa ittes, ei täällä kukaan välitä.
seksiä, vaan se rumentaa sen puolin ja toisin.
puoli tuntia ensin nuolemista, ennenkuin mitään muuta tapahtuu, voi kauheeta, olen ehkä vanhanaikainen.
sen muijan äijä joka kehu eilenä että hänen pillunsa tuoksuu raikkaalle.Millä emäntä vehkeen oli käsitelly kun noin innostuit ?
nim.Puutteessa puoli vuosisataa.
En ole, en ole tänne aikaisemmin mitään kirjoittanut. Olen kyllä nuollut aikaisemminkin pillua ei se uusi asia ole, nyt vaan kipeyty kieli kovasti kun niin kauan aikaa eilen meni siinä nuoleskelussa ja imeskelyssä.
Nuoleminen ei ole normaalia kaunista seksiä, vaan se rumentaa sen puolin ja toisin.
No, pitäisikö minun luopua orgasmistani sen takia, että sinusta nuoleminen ei ole kaunista?
puoli tuntia ensin nuolemista, ennenkuin mitään muuta tapahtuu, voi kauheeta, olen ehkä vanhanaikainen.
Ei minun pakko olisi ollut nuolla mutta halusin, jää joskus niin vähiin tuo seksi kiireden takia niin nyt tuli otettua hetkestä mahdollisimman paljon irti. Toiset ei vaan tykkää nuolla pillua näin olen ymmärtänyt asian, minä tykkään.
vanhanaikainen, koska en olisi miehen kanssa, joka ei suostuisi nuolemaan.
AP:lle tsemppiä, oot hyvä mies. Särkylääke auttaa.
"täydellisestä" seksistä, orgasminenne,ei käy kateeks!
Eikö teillä ole koskaan kieli jumittanut?