Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun lopetit yöimetyksen, loppuiko maito päivältä?

Vierailija
28.08.2011 |

Poikani on pian 10kk ikäinen ja yöt ovat ärsyttävän risaisia. Pohdin voisinko lopettaa yöimetyksen, vaikken tahtoisi lopettaa imetystä kokonaan? Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni taisin lopettaa yö imetyksen esikoisen olessa n.10kk ja hyvin riitti maitoa vielä sen jälkeen(imetin 1,5v). Imetys oli kyllä aina tärkee juttu, pulloa ei esimerkisi huolinut ollenkaan, että imetin kyllä useamman kerran päivällä. Toka vasta 5kk joten en tiedä miten nyt. En osaa kyl kuvitella että loppuis ihan hetkessä, maitoa tuli viimeksin hyvin vielä imetystä lopetellessa ja sen jälkeenkin.

Vierailija
22/24 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopeta yöimetys, kun olin palaamassa töihin. Nyt olen viimeisen kuukauden sit imettänyt aamulla, töiden jälkeen ja illalla. Ihan hyvin on maitoa riittänyt. Pumpannut en ole, kun en enää halua ainakaan lisätä tuota maidoneritystä. Poika nyt siis 11kk ja tissi kiinnostaa normaaliin tapaan. Kaksi vanhempaa lasta kieltäytyivät rinnasta 7-8kk iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva itse lakannut heräämästä tissille öisin? Vai miten ootte vierottaneet yösyömisistä?

Vierailija
24/24 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otti pojan viereensä nukkumaan, niinpä se yösyöttö jäi pois, nyt olen imettänyt aamuisin ja päivällä kerran. Poika täyttää kohta 1v.

Eli ei loppunut.