Vatsalihasten päällä laihdutuksen jälkeen sentti pari erittäin vetistä ja löysää rasvaa
Läski muuttui sellaisesta pinkeästä ensin vetiseksi eri alueilla vuorostaan ja lähti sitten sulamaan. Nyt vatsan päällä (ja muuallakin) kerros enää sellaista vetistä rasvaa joka tuntuu jääneen sitkeästi paikalleen.
Kai tämäkin tästä vielä sulaa?
Kommentit (11)
Miten näet ihon alle minkälainen kerros siellä on? Vetinen, just.
Kuntosali ja säännöllinen uintitreeni olisi tuohon paras yhdistelmä. Tai jos et yhtään osaa uida eikä tekniikan opetteluun riitä paukkuja, joku hölkkä plus sauvakävely ja pitkät pyörälenkit kunnon salitreenin lisäksi ovat hyvä vaihtoehto.
Säännöllisyys on kaiken A ja O, jopa tärkeämpää kuin itse treenin teho tai pituus.
Sitä kutsutaan sidekudokseksi.
Kun kerran plösäytät itsesi, se näkyy loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
No ihan normaalipainon sisällä oltu koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ja säännöllinen uintitreeni olisi tuohon paras yhdistelmä. Tai jos et yhtään osaa uida eikä tekniikan opetteluun riitä paukkuja, joku hölkkä plus sauvakävely ja pitkät pyörälenkit kunnon salitreenin lisäksi ovat hyvä vaihtoehto.
Säännöllisyys on kaiken A ja O, jopa tärkeämpää kuin itse treenin teho tai pituus.
Sulattaako treeni jotenkin tehokkaammin viimeisiä vetisiä rasvoja? Juoksen ja harrastan arkiliikuntaa. En tosin varmaan tarpeeksi usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI jutut on tilastohuttua. On ihan normaalia olla pikkasen plösö.
Sulaa se loppukin, anna palaa vaan. Viimeiset kilot on vähän kireämmässä, mutta kaikki liha tottelee kuria lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tiedät mun tilanteen ja mitat itseäni paremmin, niin vetäydynkin tästä keskustelusta nöyrästi takavasemmalle. Voit jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulaa se loppukin, anna palaa vaan. Viimeiset kilot on vähän kireämmässä, mutta kaikki liha tottelee kuria lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tiedät mun tilanteen ja mitat itseäni paremmin, niin vetäydynkin tästä keskustelusta nöyrästi takavasemmalle. Voit jatkaa.
Kirjoita reklamaatio. Tässä osoite.
Lihasta vaan sitten hankkimaan. Treeniä.